Fitness Seller

Adviesje a.u.b.

Wolverine

Novice
Waardering
0
Massa
80kg
Vetpercentage
10%
Heren, kenners :hello: :
Na wikken en wegen denk ik erover om de volgende kuur te gaan volgen (wil behoorlijk wat aankomen) dit echter niet zonder dat ik eerst wat meningen van jullie hierover te lezen heb gehad, dus al jullie onderbouwde meningen hierover zal ik graag ter ore nemen. Alvast bedankt. :thumbs:

~Mass Builder~schema :

Week 1 t/m 10 : Dianabol 20 mg/dg
Week 3 t/m 12 : Sustanon 250 mg
Week 5 t/m 14 : Deca 200 mg
Week 16 : HCG 7500-10000 i.u.
Week 17 : HCG 5-7500 i.u.
Week 18 : HCG 5000 i.u.

Ik heb ook nolvadex meteen erbij besteld, you never know....

Laatst bewerkt:
Voor een eerste kuutje ziet het er netjes uit! Lekker laag beginnen :thumbs:
Alleen de HCG staat er beetje onduidelijk bij. Nakuur? clomid/nolva?

IKKE zei:
Voor een eerste kuutje ziet het er netjes uit! Lekker laag beginnen :thumbs:
Alleen de HCG staat er beetje onduidelijk bij. Nakuur? clomid/nolva?

netjes?? ik weet niet wat jij onder netjes verstaat maar dit is allesbehalve goed doordacht en veilig en wel om de volgende redenen:

- Sustanon bevat voor een deel korte esthers, dbol is in dit geval niet nodig, al vind ik sust niet de ideale keuze, kies dan voor enanthaat
- Als je toch voor de dbol kiest, ga dan zeker geen tien weken dbol gebruiken vriend!! de levers zijn tegenwoordig niet meer voor het oprapen (al denken sommige van wel) dus maximaal 6 weken dbol
- ten einde stabielere bloedwaarden te verkrijgen kies je voor test enanthaat ipv sust. kies voor of een frontload test enanthaat voor de eerste drie weken a 500 mg per week of drie weken dbol a 25 mg
- deca is een supertrage esther, waarom wk 5 t/m 14????
- probeer te eindigen met een korte esther, zodat je direct een je nakuur kan beginnen
- waarom hcg zo laat pas??? hcg ondedrukt ook!! dus hcg vanaf week 5. (begrijp het nut van hcg in deze kuur uberhaubt niet, maar je kan het gebruiken) hoeveelheden lijken me ook niet oke maar dat moet je zelf maar ff uitzoeken

hou het simpel vriend, dit is mijn kuur: (doe er je voordeel mee)
wk 1-3 25 mg dbol
wk 1-8 200 mg nandrolone
wk 1-8 250 mg test enanthaat
wk 11-12 30 mg dbol
wk 13-14 40 mg nolva 50 mg clomid
wk 15-16 20 mg nolva 50 mg clomid

ow ja ga je nog wat doen aan je oestrogenen??? quote Elmo: neem Femara tijdens je kuur, voor 50 eurotjes ben je de man!!!! :D

succes kerel
Michel

Ik zou de deca juist eerder beginnen en de Dbol op max 6 weken houden liefst 4.

hou de dianabol op max 6 weken en ik vind persoonlijk de 20 mg wat weinig, zou voor voo r 30 mg/dag gaan
ik zou de sus om de 5 dagen injecteren ivm stabielerre bloedwaarden

de sus en deca vanaf week 1 gewoon totaan week 10

groetjes

Teveel hcg maakt de Leydig-cellen ongevoelig.
Om de 5 dagen 1000 iu is genoeg,zeker als je het een aantal weken wilt gebruiken.
Als je de veertiende week nog deca zet, duurt het zeker nog drie weken voor je effectief aan je nakuur kan beginnen.
Wat neem je die periode?Ik zou een kortwerkend anabool (test prop,tren,...)gebruiken.
Als de ester van de deca uitgewerkt is dan pas beginnen met clomid en nolvadex.
10 weken dianabol is zeer lang voor iets dat zo hevig is op de lever.
30à40 mg dianabol enkel de eerste drie weken,daarna begint de deca aan te slaan en ben je vertrokken.
Persoonlijk ben ik geen voorstander van zo'n lange kuur,denk dat de gains daarna moeilijker vast te houden zijn .

Ik keek volgens mij alleen naar de eenheden :) en niet naar de weken die er bij stonden :dunno:

Daarom leek het ook wel aardig

Voor een eerste kuur heb je hier echt wel genoeg aan.

Week 1 tot 10 testo enanthate 250mg/week
Week 1 tot 10 deca nandrolone 100 mg/week

En in week 13 beginnen met je nakuur.

Wolverine zei:
~Mass Builder~schema :

Week 1 t/m 10 : Dianabol 20 mg/dg
Week 3 t/m 12 : Sustanon 250 mg
Week 5 t/m 14 : Deca 200 mg
Week 16 : HCG 7500-10000 i.u.
Week 17 : HCG 5-7500 i.u.
Week 18 : HCG 5000 i.u.

10 weken d-boll zeker niet,liever 4 en zeker niet boven de 20mg/dag
je test vanaf week 1 en je deca ook
HCG 10000iu :eek: 5000 is wel het maximale

adrbeest zei:

Hier sluit ik me bij aan, zou alleen zelf de deca iets hoger doseren. 200mg/week.

Je zou orals beter niet zo lang te nemen, waarom deca/sus niet vanaf week 1?
HCG kan je veel lager dosseren en tijdens kuur, niet erna. Nakuur nolva of clomid...

Verder hebben we weinig info, is dit jouw eerste kuur, op wat voor niveau sta je nu enz.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt eenieder voor jullie reacties tot nu toe.
In ieder geval wordt de d-bol maar 4-6 weken, en alles in week 1 opstarten, nakuren wordt zeker niet vergeten !
Verder over mezelf : train momenteel weer bijna twee jaar, na er drie jaar uit te hebben gelegen, daarvoor toch met wat korte onderbrekingen bijna 3,5 jaar in totaal.
Heb zelf vroeger enkele kuurtjes gehad, met diverse spullen (winstrol,deca,testex,etc)
Was toen afhankelijk van 1 info bron, en wil me nu veel breder later informeren, wat me tot nu toe erg goed bevalt op dit forum.
Ik blijf dus nog wel even open staan voor goede info, en zie verdere reacties graag tegemoet. :D

als je al enkele kuurtjes hebt gehad dan vind ik de dosis wat aan de lage kant. Voor optimaal resultaat: 30 mg dbol - 300 mg deca - 500 mg test

adrbeest zei:

ik zou alleen wel effe de 1e 4 weken een kickoff beginnen met dboll, want test enan en deca zijn lange esthers die laat inkicken.

en de dboll max 25mg per dag doseren.
Ik ben van mening dat je hcg per inject op 2500iu kunt houden en om de 5 dagen injecteren en max 3 weken. (alleen bij gebruik in de laatste weken van de kuur of net erna)

Gr Suat

Wolverine zei:
Heren, kenners :hello: :
Na wikken en wegen denk ik erover om de volgende kuur te gaan volgen (wil behoorlijk wat aankomen) dit echter niet zonder dat ik eerst wat meningen van jullie hierover te lezen heb gehad, dus al jullie onderbouwde meningen hierover zal ik graag ter ore nemen. Alvast bedankt. :thumbs:

~Mass Builder~schema :

Week 1 t/m 10 : Dianabol 25mg/dg
Week 3 t/m 12 : Sustanon 500 mg (zelf zou ik enathaat pakken)(en eindigen met de laaste 3 weken prop)
Week 1 t/m 10: Deca 400 mg
week 6t/m12 500iu hcg

ik ben zo vrij geweest om het ff aan te passen hoe IK het zou doen.!!

lees net dat je al wat meer heb gekuurd dus nog ff een aanpassing

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Laatste kuur was toch wel meer dan 5 jaar geleden :( (door omstandigheden) Is nu geen probleem om wat zwaarder te starten ? Vind dit persoonlijk niet zo erg, maar ja, ik wil ook weer niet onverstandig overkomen weet je ;)

Dit lijkt me een betere optie

Week 1 t/m 6 : Dianabol 25 mg/dg
Week 1 t/m 6 : Sustanon 250 mg
week 7-12 : 250 mg enanthate
Week 1 t/m 12 : Deca 200 mg

vanaf week 14 4 x 2500iu hcg met en tussentijd van 5 dagen

1x per week sustanon? ???

Doe dan enanthate zoals eerder gezegd....

Terug
Naar boven