XXL Nutrition

Adviesje a.u.b.

Voor een eerste kuur vind ik een totaal van 500 mg/week aan as ook genoeg!
Dan ben ik het dus WEL eens met chemical :)

Maar deze persoon heeft al 2x gekuurd, vandaar dat je niet net hetzelfde gaat dosseren.

Voor een derde kuur ga je op een totaal as zitten van 750-1000 mg/week.

Lees goed: totaal as.

Dat kan zijn [500 mg test, 300 deca en 25-30mg dbol/dag] per week, dan zit je rond de 1000 mg per week totaal wat ruim voldoende is als derde/tweede kuur.

Voor een eerste kuur ga ik dus wel mee met chemical aka mr holland :)
Dus OF 500 mg test/week (mijn voorkeur)
OF 250 mg sust/enth/week en deca 200-250 mg/week dan zit je ook aan de 500 per week waar beginners goed op gaan.

Maar nogmaals, denk niet omdat iemand 10 kilo wint dat ieder ander persoon dat ook zal doen met dezelfde kuur.
Sommige mensen hebben nu eenmaal de lichaamsbouw, het potentieel, de tijd en nodige kennis/inzet enz in huis om net wat meer uit een kuur te halen. Anders was iedereen even groot na een kuur.

En voor de geïnteresseerden: ik combineer wetenschap met praktijk, hoewel ik zelf nog niet kuur , werk ik wel samen met mensen die kuren. De beste trainers ter wereld kuren zelf meestal niet maar begeleiden wel de grootste freaks - om maar even aan te tonen dat het onzin is te denken dat je enkel goede raad kan geven als je zelf kuurt:)

TylW zei:
En voor de geïnteresseerden: ik combineer wetenschap met praktijk, hoewel ik zelf nog niet kuur , werk ik wel samen met mensen die kuren. De beste trainers ter wereld kuren zelf meestal niet maar begeleiden wel de grootste freaks - om maar even aan te tonen dat het onzin is te denken dat je enkel goede raad kan geven als je zelf kuurt:)
Ik denk dat alles hier wel mee is gezegd![Afbeelding niet meer beschikbaar]

dream warrior zei:
ik denk moest je ronnie volgen bro dat je binnen de week dood bent ;) maar ik begrijp wat je bedoeld,en eigen ervaring is idd het beste om op te vertrouwen

Het ging me maar even om te laten zien dat iemand die het fantastisch doet niet altijd perse gelijk hoeft te hebben omdat zoals Tyl het al aangeeft iedereen verschillend is.

En aangezien het zijn 3e kuur al is werken die minimale hoeveelheden niet echt optimaal meer natuurlijk.

Als je dan ook nog eens gaat zeggen dat 1 sustanon per week voldoende is terwijl iedereen hier weet dat het niet zo is trek ik gewoon mn muil open en zeg wat ik ervan vind.

Laat ik even heel duidelijk maken dat ik megaveel respect heb voor MR Holland want hij heeft die titel niet voor niets!
Maar ik wil juist met dat soort jongens graag in discussie om er wat van te leren ......en niet om iemand te dwars te zitten ofzo.
Tis alleen jammer dat hij daar anders over denkt want ik bedoel het goed...

Voor een groot deel wordt de dosering (en het advies daarover) bepaalt door een hoog "tussen de oren gehalte". Dat wil zeggen dat velen denken ze bij een volgende kuur hoger moeten gaan zitten in de dosering om nog te kunnen groeien. Datzelfde geldt ook voor training/work-outs trouwens. Je kunt en moet niet altijd zwaarder trainen.

Toevallig ken ik wedstrijdbb-ers (ook op dit board) die doseringen gebruiken die op het nivo liggen van de hoogste doseringen die in deze thread aan Wolverine worden geadviseerd.

Wat een onzin dat je derde kuur 2 x zo hoog moet zijn dan je eerste kuur. De winst die je haalt is voor een groot gedeelte genetisch bepaad en gebonden aan een maximum. Alleen met HGH kun je dat maximum nog oprekken door de aanmaak van extra spiercellen. Dat maximum is na 3 kuurtjes echter niet bereikt, dat geloof ik niet.

Het probleem is dat kuren elkaar vaak te snel opvolgen waardoor de downregulation van de receptoren nog niet is hersteld. Zullen je receptoren schoon zijn dan, dan slaan ook lagere dosi AAS wel degelijk aan. Je moet er echter rekening houden dat de winsten niet meer zo spectaculair zullen zijn.
De wet van de afnemende meeropbrengsten doet hier opgeld.

Met enorme doseringen kun je wat extra massa pakken maar je moet je af vragen of je jezelf op middellange termijn daarmee een plezier doet.

Ik denk dat iederen bodybuilder jarenlang plezier kunen hebben van lagere dosi, variatie in de trainingopzet en de oefeningen.

De vraag is veel meer: kan je het geduld opbrengen om iets meer slowly but steady toe te werken naar je doel?

"Wat een onzin dat je derde kuur 2 x zo hoog moet zijn dan je eerste kuur."

Heb ik dat gezegd? Ik heb gezegd dat je in een derde kuur mag stacken en dat het totaal dan tot 750-1000 mg mag gaan.
Test zet ik altijd op 500 mg, maakt me niet uit welke kuur, eerste, tweede of derde. En stacken raad ik af als eerste kuur.
Ik had nog wel duidelijk in vet gezet dat het om totaal as ging maar goed...

"Met enorme doseringen kun je wat extra massa pakken maar je moet je af vragen of je jezelf op middellange termijn daarmee een plezier doet."

Enorm? 500 mg test, 300 mg deca en 30 mg dbol? Of was dit niet op mij gericht?

Wolverine zei dat hij een aantal onderbrekingen had. Stel nou dat dat heeft plaatsgevonden nà die twee kuurtjes? Wat dan? Moet hij dan nog steeds hoger doseren om het gewenste resultaat te krijgen?

Als hij (voorbeeld) met zijn eerste kuur met 250 mg testo is begonnen, vervolgens door een ongeval niet heeft kunnen trainen en die masaa verloren is, zou zijn lichaam dan minder massa pakken als hij nogmaals een kuur met dezelfde dosering doet?

• Topic Starter Topic Starter
Marky zei:
Wolverine zei dat hij een aantal onderbrekingen had. Stel nou dat dat heeft plaatsgevonden nà die twee kuurtjes? Wat dan? Moet hij dan nog steeds hoger doseren om het gewenste resultaat te krijgen?

Tja, dit is inderdaad zo het geval, het is dan ook meer dan 5 jaar geleden, dat ik mijn laatste kuur heb gebruikt.

volgens mij (en sorry mensen ik kan dat nergens op baseren, is puur een gevoel) zijn je receptoren al zo dusdanig hersteld dat je gerust weer een keer laag kan doseren. je lichaam is dan zo lang geen steroiden meer gewend.

Voor ik op je opmerking in ga was mijn post in algemene zin bedoeld en niet specifiek als reactie op 1 post.

TylW]"Wat een onzin dat je derde kuur 2 x zo hoog moet zijn dan je eerste kuur."

Heb ik dat gezegd? Ik heb gezegd dat je in een derde kuur mag stacken en dat het totaal dan tot 750-1000 mg mag gaan.

Was niet nav jou post. Maar ik blijf erbij dat ook met 500mg in je derde kuur je genoeg AAS in je bloed hebt om goed te groeien.

Test zet ik altijd op 500 mg, maakt me niet uit welke kuur, eerste, tweede of derde. En stacken raad ik af als eerste kuur.

Waarom? Een stack vindt ik juist goed, bijvoorbeeld test met Deca of Test met EQ is een prima combi.
Test alleen is echter ook een prima kuur, begrijp me goed.

"Met enorme doseringen kun je wat extra massa pakken maar je moet je af vragen of je jezelf op middellange termijn daarmee een plezier doet."

Enorm? 500 mg test, 300 mg deca en 30 mg dbol? Of was dit niet op mij gericht?
[/QUOTE]

Een man produceert 7 tot 10 mg testosteron per dag dus ongeveer 50 tot 70 mg per week.
Plaats dat in perspectief met een 500mg test, 300mg en 210mg DBol per week.

Dat is het 14 voudige van iemand die natural traint!

:D het mag dan niet enorm lijken.......

Terug
Naar boven