Fitness Seller

Adviesje a.u.b.

Je bent een van de weinige die er zo over denkt...

Als er zelfs al 500mg aangeraden wordt lijkt het mij een beetje tegenstrijdig met alle andere posts hier,kerel.

Mij maakt het vd rest geen fluit uit dus ik vind alles best. :rolleyes:

ariekanarie zei:
Je bent een van de weinige die er zo over denkt...

Als er zelfs al 500mg aangeraden wordt lijkt het mij een beetje tegenstrijdig met alle andere posts hier,kerel.

Mij maakt het vd rest geen fluit uit dus ik vind alles best. :rolleyes:

Denk wel dat ik tot nu toe wel genoeg gepresteerd heb om een beetje geloofwaardig te zijn en niet dat ik maar wat uit mijn duim loop te zuigen, ik ben ook gewoon van mening dat 9 van de 10 mensen die aan de as beginnen veel meer nemen dan dat nodig is en dat vind ik gewoon jammer want die zullen nooit verkomen omdat ze na 8 jaar zulke idiote doseringen moeten nemen om nog maar een beetje voorruit te komen. En geloof me ik heb er zo al genoeg achter me kunnen laten.

En stel jezelf dan maar deze vraag bij wie zou jij liever in het vliegtuig stappen bij een piloot met jaren ervaring of bij degene die hem gebouwd heeft maar zelf nog nooit een meter heeft gevlogen

Idd ook ik blijf het zeggen MEER is niet altijd beter je pest je eigen er gewoon mee in de toekomst NIEMAND kuurt maar 1x!!!

En ik vind 500 mg test per week niet teveel als je al 2 kuurtjes hebt gehad. kan aan mijliggen hoor :rolleyes:
Verder reageerd niet iedereen even goed op as, dus deze discussie is zinloos, ene groeit op 200 mg deca als een beest en iemand met minder aanleg heeft meer nodig om nog niet half zo goed te groeien.

Damn, wat een verschillende meningen ja...
lastig, ik zie op ten duur de bomen niet meer door het bos..

Chemical zei:
Denk wel dat ik tot nu toe wel genoeg gepresteerd heb om een beetje geloofwaardig te zijn en niet dat ik maar wat uit mijn duim loop te zuigen, ik ben ook gewoon van mening dat 9 van de 10 mensen die aan de as beginnen veel meer nemen dan dat nodig is en dat vind ik gewoon jammer want die zullen nooit verkomen omdat ze na 8 jaar zulke idiote doseringen moeten nemen om nog maar een beetje voorruit te komen. En geloof me ik heb er zo al genoeg achter me kunnen laten.

En stel jezelf dan maar deze vraag bij wie zou jij liever in het vliegtuig stappen bij een piloot met jaren ervaring of bij degene die hem gebouwd heeft maar zelf nog nooit een meter heeft gevlogen

Je weet het mooi te vertellen maar ik ga toch met Tyl mee en vind nog steeds dat je het allemaal veel te mooi schetst.
Dat het bij jou wel goed gewerkt heeft komt ook omdat jij verschrikkelijk goede genen hebt en dat vergeet je gemakshalve maar even.
En als jij zonder ondrbouwing gewoon maar even zegt dat 1 sustanon in de week wel genoeg is voor iemand die je vd rest niet kent(en ook al ken je hem wel) terwijl iedereen hier weet dat je dan geen stabiele bloedwaardes krijgt vind ik dat op zijn zachtst gezegd vreemd....

Ik zou er als beginneling geen moer meer van snappen als mr Holland dit zegt en de rest van de mods en admins hier zegt wat anders...wie moet ik dan geloven?

Meneer met de goede genen of het gros met gebruikerservaring?

Zeg jij het maar......

Chemical zei:

idd de doseringen zijn van sommigen gewoon zwaar overdreven

ariekanarie zei:
Ik zou er als beginneling geen moer meer van snappen als mr Holland dit zegt en de rest van de mods en admins hier zegt wat anders...wie moet ik dan geloven?

Meneer met de goede genen of het gros met gebruikerservaring?

Zeg jij het maar......

ik geloof liever het levende bewijs met ervaring ipv de eindeloze onderzoekjes
want voor mij is bodybuilding praktijkervaring en geen theoriecursus

• Topic Starter Topic Starter
Leuke discussie !! Ik blijf het aandachtig volgen hoor ! :thumbs: Ga zo door.
Eenieder bedankt zover voor de reacties :bow:

Ik persoonlijk heb de raad van mister Holland opgevolgd.
Met lage doseringen een best resultaat gehaald, en ik weet nu precies hoe ik op as reageer.

dream warrior zei:
ik geloof liever het levende bewijs met ervaring ipv de eindeloze onderzoekjes
want voor mij is bodybuilding praktijkervaring en geen theoriecursus

Dat ben ik dus helemaal met je eens...

Alleen verklaart dat nog steeds niet waarom iedereen hier hetzelfde denkt als ik en alleen mr holland denkt er anders over...

Lees even alle reply's terug en je begrijpt misschien dan wel wat ik bedoel....

grappa zei:
Ik persoonlijk heb de raad van mister Holland opgevolgd.
Met lage doseringen een best resultaat gehaald, en ik weet nu precies hoe ik op as reageer.

Een best resultaat of een knalresultaat?

En precies weten hoe je op alle a.s reageert lijkt me ook wat te positief want de omstandigheden kunnen de volgende keer wel heel anders zijn...

Hier nog wat sleur en pleur van Getbig.com

Let vooral op punt 1 en 7,Mr Holland.

Here are some basic info for you newbies to get up to par with the rest of the bros

1) Each effective cycle that is ran (bulking or cutting) Testostrone is a must(men only)
2)At the end of a gear cycle, one must perform Post Cycle Therpy(PCT), which normally includes (hcg,nolvadex, and clomid)
3)Any bulking cycle less then 8 weeks is a waste of time
4)Avoid running your more harsh compound for more then 6-8 weeks , examples (dianabol, anadrol, trenabol, and sometimes winny)
5)Injection frequences( www.spotinjections.com)
Sustanon 250- Must be injected Every other day
Test ethante and cyp- Twice a week (monday and thurs)
Eq- twice aweek
Winny-EOD ( you can drink dosage)
Trenabol- EOD
Test prop and suspension- EOD
Liquid DBOL- ED( you can drink dosage)
6) Nolvadex and armidex are used during a gear cycle to help reduce or prevent the risks of gyno
7)Basic cycle for first time users (bulking cycle)
500mgs of testostrone ethante or cyp for 10 weeks.
basic and simple.
8)Make sure to take your liver/kidney aids during cycle (flax oil, primose oil, vitamin E, Fish oils
9)Drink at least 1-2 gallons of water per day
10)Please do your research and then come and ask questions. Do not come to the board knowing completely nothing, and expect us to answer everyting for you.
11) Do not ask for sources to find gear(steroids)
12) At a certain dosage, all types of gear has the ability shutdown your natural test production, so dont think by running cycles without test that you are saving yourself from this. Test side effects are overrated for some reason. Test is safer then 80% of the gear out there.

Of doen die Amerikanen maar wat? ;) :rolleyes:

Als Amerikanen meer dan een gram juicen is het normaal, hierzo valt het onder de catagorie "veel"

Zucht ik zeg:meer is niet altijd beter maar gezien topic starter al wat meer heeft gebruikt kan 500mg testo geen kwaad LEZEN BRO'S!!

ariekanarie zei:
Hier nog wat sleur en pleur van Getbig.com

Let vooral op punt 1 en 7,Mr Holland.

Here are some basic info for you newbies to get up to par with the rest of the bros

1) Each effective cycle that is ran (bulking or cutting) Testostrone is a must(men only)
2)At the end of a gear cycle, one must perform Post Cycle Therpy(PCT), which normally includes (hcg,nolvadex, and clomid)
3)Any bulking cycle less then 8 weeks is a waste of time
4)Avoid running your more harsh compound for more then 6-8 weeks , examples (dianabol, anadrol, trenabol, and sometimes winny)
5)Injection frequences( www.spotinjections.com)
Sustanon 250- Must be injected Every other day
Test ethante and cyp- Twice a week (monday and thurs)
Eq- twice aweek
Winny-EOD ( you can drink dosage)
Trenabol- EOD
Test prop and suspension- EOD
Liquid DBOL- ED( you can drink dosage)
6) Nolvadex and armidex are used during a gear cycle to help reduce or prevent the risks of gyno
7)Basic cycle for first time users (bulking cycle)
500mgs of testostrone ethante or cyp for 10 weeks.
basic and simple.
8)Make sure to take your liver/kidney aids during cycle (flax oil, primose oil, vitamin E, Fish oils
9)Drink at least 1-2 gallons of water per day
10)Please do your research and then come and ask questions. Do not come to the board knowing completely nothing, and expect us to answer everyting for you.
11) Do not ask for sources to find gear(steroids)
12) At a certain dosage, all types of gear has the ability shutdown your natural test production, so dont think by running cycles without test that you are saving yourself from this. Test side effects are overrated for some reason. Test is safer then 80% of the gear out there.

Of doen die Amerikanen maar wat? ;) :rolleyes:

regel 1 is voor mij grote bullshit ik heb nu deca/winny gekuurt en 8 kilo erbij gedaan(geen vet en vocht zoals hier altijd beweert word want ik heb er ook nog eens arimidex bijgedaan)dus al die test verhalen word ik ook een beetje moe,ik heb in vorige kuurtjes ook al test genomen(nooit meer dan 250mg)dus wie zegt dat je test altijd nodig hebt na je eerste kuur is een leugenaar,ook als ik die megadoseringen zie van sommigen en dan pakken ze maar 10kilo dan vraag ik me af wat die hoge doseringen dan als toegevoegde waarde hebben als ze maar 2 kilo meer winnen dan mij met mijn lichte kuur,ik vind dat iedereen hier teveel op die big cat"theorietjes"vertrouwd maar men zou beter eens wat meer luisteren naar"HOLLAND"want die jongen staat met de trofeeen thuis en niet big cat
regel 7 is al helemaal bullshit

Laatst bewerkt:
Mee eens en ook weer niet.
Mijn eerste kuurtje was test prop EOD en week 1 t/m 4 250mg sustanon
week 4 t/m 8 500mg sustanon
Toen ben ik van 80 kg naar 93 kg gegaan, waarvan ik uiteindelijk 86 kg van over hield. Met 7% vet :D
Tweede kuurtje bestond uit week 1 t/m 8 500 mg test enthanate
1 t/m 8 500 mg test cypionate
Resultaat van 86 kg naar 97 kg waarvan ik 93 kg 7% vet aan over gehouden heb.
Dus het klopt wel meer is niet zozeer beter, maar beide kuren gaven ongeveer hetzelfde resultaat alleen met sustanon was er een enorme kracht toename.
Plus van sustanon werd ik heel pafferig, van cyp+enth totaal niet
Dus wat kun je ervan zeggen? Ieder lichaam reageerd anders
Éen ding kan ik wel zeggen langer kuren dan 8 weken is totale onzin (voegt niets toe)

Succes trouwens

dream warrior zei:
regel 1 is voor mij grote bullshit ik heb nu deca/winny gekuurt en 8 kilo erbij gedaan(geen vet en vocht zoals hier altijd beweert word want ik heb er ook nog eens arimidex bijgedaan)dus al die test verhalen word ik ook een beetje moe,ik heb in vorige kuurtjes ook al test genomen(nooit meer dan 250mg)dus wie zegt dat je test altijd nodig hebt na je eerste kuur is een leugenaar,ook als ik die megadoseringen zie van sommigen en dan pakken ze maar 10kilo dan vraag ik me af wat die hoge doseringen dan als toegevoegde waarde hebben als ze maar 2 kilo meer winnen dan mij met mijn lichte kuur,ik vind dat iedereen hier teveel op die big cat"theorietjes"vertrouwd maar men zou beter eens wat meer luisteren naar"HOLLAND"want die jongen staat met de trofeeen thuis en niet big cat
regel 7 is al helemaal bullshit

Hmm...dus eigenlijk moet ik precies hetzelfde doen als Ronnie Coleman...Die is per slot van rekening Mr Olympia?!

En ik vertrouw al helemaal niet op Big Cat zn theorie maar op mn eigen EN ervaringen van de mensen om me heen.

ariekanarie zei:
Hmm...dus eigenlijk moet ik precies hetzelfde doen als Ronnie Coleman...Die is per slot van rekening Mr Olympia?!

En ik vertrouw al helemaal niet op Big Cat zn theorie maar op mn eigen EN ervaringen van de mensen om me heen.

ik denk moest je ronnie volgen bro dat je binnen de week dood bent ;) maar ik begrijp wat je bedoeld,en eigen ervaring is idd het beste om op te vertrouwen

Terug
Naar boven