- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha ik had het gezien, ik geef hem wel een beetje gelijk hoor, ze stellen hem echt kansloze vragen wat wel vaker het geval is bij Pauw en Witteman.
Haha ik had het gezien, ik geef hem wel een beetje gelijk hoor, ze stellen hem echt kansloze vragen wat wel vaker het geval is bij Pauw en Witteman.
Ik ben het absoluut niet eens met Enait, maar in dit gesprek zit JP gewoon respectloos te provoceren zijn hele houding en woorden zijn gewoon niet gepast, en daarbij laat JP ook teveel zijn mening blijken over moslims, dat is niet erg maar nodig dan niet dat soort gasten uit.Idd, JP wordt steeds beter.
Kan deze f* hufter niet meteen uit Holland weglopen.
---------- Toegevoegd om 11:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:40 ----------
Snap je t nou echt niet?
Jp vraagt dus waarom hij zn multi-interpetable geloofsstroming zo neemt dat hij niet op hoeft te staan voor de rechter. Dit is zoals deze extremist uitlegt ook niet perse nodig om het zo over te nemen. Deze extremist "kiest" er dus zelf voor om dit zo te doen, incl mutsje.
JP noemt hem in deze terecht een aandachtstrekker, en dan wordt de meneer van het geloof wat bekent staat om het korte lontje en het niet kunnnen verdragen van kritiek of kritische vragen boos en loopt weg.
Ik vind dit een grove fout van de rechter, deze Enait zoekt bewust naar de grenzen van onze westerse vrijheid en het ergste is dat deze man vrij intelligent is. Dit soort figuren moeten echt gestopt worden. Mss idd maar is tijd om de grondwet aan te passen.
Die kerel zit hem ook gewoon te provoceren. Die moslim reageert nog best ok. Tot hij over elite-racisten begint.
Ik ben het absoluut niet eens met Enait, maar in dit gesprek zit JP gewoon respectloos te provoceren zijn hele houding en woorden zijn gewoon niet gepast, en daarbij laat JP ook teveel zijn mening blijken over moslims, dat is niet erg maar nodig dan niet dat soort gasten uit.
Ik ben ook tegen die mutsjes.. maar als je als neutrale toeschouwer luistert zit die moslim veel beter in de discussie en wint hij het dik van JP. JP zit juist te provoceren door het stellen van steeds dezelfde vraag. Dat is trouwens een hele bekende interview techniek om mensen dingen te laten zeggen die ze niet willen. Doordat je steeds dezelfde vraag geeft raak je geirriteerd en ga je steeds je antwoord iets aanpassen. JP zit gewoon te wachten op een opening om nog eens fel uit te halen naar die moslim. Gelukkig had hij het echter door en pareerde de aanval van JP redelijk goed.
Persoonlijk was ik ook gewoon weggelopen als JP mij vijf keer dezelfde vraag had gesteld. JP toont 0 respect. hij luistert niet eens naar het antwoord maar lult er steeds weer doorheen. Laat die moslim uitpraten als je hem een vraag stelt. (en ja ook het onderbreken van JP heeft alleen maar tot doel dat de antwoorden van die moslim op dezelfde vraag steeds iets gaan afwijken zodat JP hem door midden kan zagen).
Nogmaals ik ben ook tegen die mutsjes.. maar het gedrag van JP is verre van netjes. Die schoffeert Enait gewoon.
Idd, JP wordt steeds beter.
Kan deze f* hufter niet meteen uit Holland weglopen.
---------- Toegevoegd om 11:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:40 ----------
Snap je t nou echt niet?
Jp vraagt dus waarom hij zn multi-interpetable geloofsstroming zo neemt dat hij niet op hoeft te staan voor de rechter. Dit is zoals deze extremist uitlegt ook niet perse nodig om het zo over te nemen. Deze extremist "kiest" er dus zelf voor om dit zo te doen, incl mutsje.
JP noemt hem in deze terecht een aandachtstrekker, en dan wordt de meneer van het geloof wat bekent staat om het korte lontje en het niet kunnnen verdragen van kritiek of kritische vragen boos en loopt weg.
Ik vind dit een grove fout van de rechter, deze Enait zoekt bewust naar de grenzen van onze westerse vrijheid en het ergste is dat deze man vrij intelligent is. Dit soort figuren moeten echt gestopt worden. Mss idd maar is tijd om de grondwet aan te passen.
Helemaal mee eens.Ik ben ook tegen die mutsjes.. maar als je als neutrale toeschouwer luistert zit die moslim veel beter in de discussie en wint hij het dik van JP. JP zit juist te provoceren door het stellen van steeds dezelfde vraag. Dat is trouwens een hele bekende interview techniek om mensen dingen te laten zeggen die ze niet willen. Doordat je steeds dezelfde vraag geeft raak je geirriteerd en ga je steeds je antwoord iets aanpassen. JP zit gewoon te wachten op een opening om nog eens fel uit te halen naar die moslim. Gelukkig had hij het echter door en pareerde de aanval van JP redelijk goed.
Persoonlijk was ik ook gewoon weggelopen als JP mij vijf keer dezelfde vraag had gesteld. JP toont 0 respect. hij luistert niet eens naar het antwoord maar lult er steeds weer doorheen. Laat die moslim uitpraten als je hem een vraag stelt. (en ja ook het onderbreken van JP heeft alleen maar tot doel dat de antwoorden van die moslim op dezelfde vraag steeds iets gaan afwijken zodat JP hem door midden kan zagen).
Nogmaals ik ben ook tegen die mutsjes.. maar het gedrag van JP is verre van netjes. Die schoffeert Enait gewoon.

@Shivo
Dit heeft alles te maken met ONZE verworven normen en waarden, van handje geven tot opstaan voor rechterlijke macht tot stemrecht voor vrouwen. Deze man heeft geen enkel respect voor de westerse samenleving als geheel en kiest hier zeer bewust voor. Voor hem is het geen probleem dat naar alle waarschijnlijkheid duizenden vrouwen als huisslaafje gebruikt worden en zelden daglicht op de huid voelen.
Deze man ondermijnt alles waar wij menig bloed voor vergoten hebben door de eeuwen heen. Dat dit door veel mensen nog steeds niet gezien wordt is treurig en tekenent voor oa ons land.
Jij vindt dus dat andere respect voor ons moeten hebben terwijl in het verleden bijzonder vaak is aangetoond dat wij dat zelf niet voor andere hebben? wat een gelul.Volgens mij heeft Enait net zoveel respect voor onze samenleving als jij voor de zijne.
Volgens mij heeft Enait net zoveel respect voor onze samenleving als jij voor de zijne.
Verschil is dat Enait zich bevind in 'onze' samenleving en kennelijk vooral veel wilt nemen en verdomd weinig wilt geven. Zoals een handje. Die Enait die is vooral geil op publiciteit, die ziet zichzelf helemaal een soort van Malcolm X worden in Nederland. Zoals Pauwe ook zei, een provocateur. Er valt met die man niet te discusseren want hij ziet in alles dat hem tegenspreekt een onderdeel van een allesomvattend net van racisme.