Die man owned vooral zichzelf met deze actie.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. Iedere Duitse staatsburger betaalt zich blauw en Ali en Mohammed omdat ze moslim zijn niet...Dit vind ik een beetje onzinnig klinken. Dan antwoord je gewoon 'ik heb die vraag reeds beantwoord, ik ga mezelf niet herhalen. Moeilijk hoor.Ik ben ook tegen die mutsjes.. maar als je als neutrale toeschouwer luistert zit die moslim veel beter in de discussie en wint hij het dik van JP. JP zit juist te provoceren door het stellen van steeds dezelfde vraag. Dat is trouwens een hele bekende interview techniek om mensen dingen te laten zeggen die ze niet willen. Doordat je steeds dezelfde vraag geeft raak je geirriteerd en ga je steeds je antwoord iets aanpassen.
Als je ervoor kiest om in een Westers land te wonen, dan moet hij of zij zich aanpassen naar de normen en waarden die in dat betreffende land gelden. Welke religie de persoon in kwestie heeft doet er niet toe, in Nederland sta je op voor een rechter, schud je een vrouw de hand. En als je daarmee niet kunt leven dan pak je spullen en vertrek naar een land waar het wel wordt geaccepteerd.
Ik ga toch ook niet tegen de deur liggen te rammelen als ik in een islamitisch land ben terwijl het gebed plaats vindt. En waartoe een multiculturele samenleving lijdt, kijk maar eens naar de VS.
Nog een voorbeeld van de knuffelpolitiek in Europa: Moslims betalen geen rente bij de banken in Duitsland, is in strijd met hun geloof, ik bedoel waar zijn we nu mee bezig. Iedere Duitse staatsburger betaalt zich blauw en Ali en Mohammed omdat ze moslim zijn niet...
Moslims die zich aanpassen naar de Westerse normen, prima van mij mag je blijven, kun je dat niet dan...

Ik dacht dat dat een links programma was met linkse presentators, maar één van de twee gelooft blijkbaar niet in de multiculturele samenleving, interessant om weten.
Tuurlijk werkt een multi culti niet. Bewijs wordt al 1000-en jaren gegeven.
Er zijn er tig die niet eens met hun eigen buurman overweg kunnen, laat staan iemand met een ander kleurtje, taaltje, gebruiken en cultuur.
Ik ga me niet druk maken, zolang ik er geen last van heb. Heb ik er wel last van zeg ik er wel iets van. Die Enait is gewoon een rare vogel met een grote mond en die graag op tv is.
Nog een voorbeeld van de knuffelpolitiek in Europa: Moslims betalen geen rente bij de banken in Duitsland, is in strijd met hun geloof, ik bedoel waar zijn we nu mee bezig. Iedere Duitse staatsburger betaalt zich blauw en Ali en Mohammed omdat ze moslim zijn niet...
Lijkt me lastig als je al niet gelooft dat het mogelijk is.In plaats van hard roepen kan je dan ook proberen om de samenleving zo goed mogelijk te laten werken... Of niet?

Dat kan, sterker nog dat móet, maar daarom kan je wel van mening zijn dat de multiculturele samenleving niet werkt.Tsja, je kan zo hard roepen als je wilt dat multiculti niet werkt. Maar de realiteit blijft toch dat we in een multiculti samenleving wonen.
In plaats van hard roepen kan je dan ook proberen om de samenleving zo goed mogelijk te laten werken... Of niet?
Die moslims betalen uiteindelijk net zo veel als de rest van de Duitse burgers hoor, het heet alleen geen 'rente'. Jij denkt dat Duitse bankiers linkse van de pot gerukte knuffelberen zijn of zo?
Het mooiste is dat hij in zijn gewaad de unigym betrad maar door de grote stankontwikkeling als gevolg van zijn weinig geventileerd outfit vriendelijk werd verzocht terug te komen in normale sportkleding![]()
Uiteraard, maar er wordt wel wéér een uitzondering gemaakt.