XXL Nutrition

Advocaat Enait loopt boos weg uit Pauw en Witteman

Misschien een leuke toevoeging op DBB.

Je hebt nu de keuze uit strongman powerlifter etc.
Voeg er nog een Elite-Racist keuze aan toe.
Zijn er zogenaamd genoeg op het forum toch? :P

Laatst bewerkt:
Voeg er nog een Elite-Racist toe.
Zijn er genoeg op het forum toch? :P

Hoop voor je dat je hiermee niet mij bedoelt vriend. Ik heb altijd heel genuanceerd proberen te denken over die multicul maar volgens jou heb ik dus zand in mn ogen en stront ipv verstand?

Verschil is dat Enait zich bevind in 'onze' samenleving en kennelijk vooral veel wilt nemen en verdomd weinig wilt geven. Zoals een handje. Die Enait die is vooral geil op publiciteit, die ziet zichzelf helemaal een soort van Malcolm X worden in Nederland. Zoals Pauwe ook zei, een provocateur. Er valt met die man niet te discusseren want hij ziet in alles dat hem tegenspreekt een onderdeel van een allesomvattend net van racisme.

Onze? wat is er van ons bij dan? en waar houdt onze samenleving op? bij landsgrenzen? de grenzen van europa? De hele wereld? Ben heel benieuwd want ons blanke volkje is eeuwenlang bezig geweest om "onze" samenleving aan andere op te dringen! Er is maar 1 samenleving en dat is al het volk op deze aardkloot te samen. Je moet niet denken dat wij (je weet wel..wij dat hoopje "nederlands") zo bijzonder zijn.

En er valt niet te discuseren net Enait? hmm je zou eens een cursusje journalistiek moeten volgen. Dan prik je onmiddelijk door JP heen en zou je zien dat JP juist de discussie ondermijnd en dat Enait zijn antwoorden redelijk goed formuleerd.

Hier zeg jij dus dat ik me aan hem moet aanpassen?? Jij bent echt knettergek man.

Ben je nou gewoon zo simpel??? Jij leest dingen die ik niet schrijf. Ik zeg nergens dat jij je aan hem moet aanpassen! Ik geef alleen aan jij en die Enait een zelfde denkwijze hebben over elkaar!!! Ik zal verder niet meer op je ingaan. jij bent blind...oogkleppen. Nutteloos om mee te discuseren.

Hoop voor je dat je hiermee niet mij bedoelt vriend. Ik heb altijd heel genuanceerd proberen te denken over die multicul maar volgens jou heb ik dus zand in mn ogen en stront ipv verstand?

Haha jouw nog nooit gezien joh. Het was maar sarcastisch bedoeld.
Die kerel kan gewoon goed overdrijven en dan loopt hij gewoon zielig weg. Blijf dan ook je mannetje staan en blijf zitten toch?

Laatst bewerkt:
K*t linkse media.

Onze? wat is er van ons bij dan? en waar houdt onze samenleving op? bij landsgrenzen? de grenzen van europa? De hele wereld? Ben heel benieuwd want ons blanke volkje is eeuwenlang bezig geweest om "onze" samenleving aan andere op te dringen! Er is maar 1 samenleving en dat is al het volk op deze aardkloot te samen. Je moet niet denken dat wij (je weet wel..wij dat hoopje "nederlands") zo bijzonder zijn.

Kijk dat onze schrijf ik natuurlijk niet voor niets tussen aanhalingstekens want ik begrijp ook wel dat dit een discutabel begrip is maar het beeld dat jij schetst van de wereld is te naïef voor woorden. Ik zou er bijna traanpinkend John Lennon plaatjes van gaan draaien. Alle grappen terzijde, en ik zou echt willen dat het zo in elkaar zat, maar in de echte wereld is het toch echt zo dat er verschillende samenlevingen zijn, met verschillende normen en waarden. Wat mij betreft wel samenlevingen die open moeten staan voor vernieuwing en andere culturen en open moeten kunnen staan voor mensen uit andere culturen maar wel onder bepaalde voorwaarden en tot een bepaalde grens.

Pauw zat hem een beetje uit te dagen ja, maar dat vind ik volkomen begrijpelijk. Die clown speelt een rol en Pauw probeerde hem uit die rol te duwen en hem aan te spreken op de kern. Pauw's toonzetting nodigde uit om gewoon eens als normale mensen iets banaals als een hoofddeksel te bespreken zonder te façade en retoriek van de onderdrukte moslim die zich in het hol van de leeuw bevond maar die clown wilde dat hol helemaal niet uitkruipen en besefte dat hij maar één escape had ter voorkoming van gezichtsverlies na de 'zapservice' en dat was vertrekken.

Hij is niet achterlijk kan ik je vertellen maar vooral bezig zichzelf te profileren, die man droomt ervan een cultfiguur te worden en de geschiedenisboeken in te gaan als de nieuwe voorvechter van Europese moslims.

Laatst bewerkt:
In verschillende interviews liet Enait zich neerbuigend uit over de (etnisch) Nederlandse bevolking. Zo vergeleek hij de autochtone Nederlanders met aboriginals.

En dan weglopen als er iets word gevraagd over zijn muts. :roflol:

Prachtig gedaan door deze man, Pauw en Witteman met hun hypocriete vragen.Pff vragen als waarom hech je je eraan? Vervolgens heel erg op een hypocriete manier lacherig doen.Deze man ownt Pauw gewoon. Haha, het hoeft voor jou geen black box te zijn :) .
Deze man heeft van begin tot eind in de discussie gewoon een punt. Als men het tenminste met alle eerlijkheid en objectiviteit kan bekijken. En word juist zelf provoceert door Pauw.

Prachtig gedaan door deze man, Pauw en Witteman met hun hypocriete vragen.Pff vragen als waarom hech je je eraan? Vervolgens heel erg op een hypocriete manier lacherig doen.Deze man ownt Pauw gewoon. Haha, het hoeft voor jou geen black box te zijn :) .
Deze man heeft van begin tot eind in de discussie gewoon een punt. Als men het tenminste met alle eerlijkheid en objectiviteit kan bekijken. En word juist zelf provoceert door Pauw.

De vloer aanvegen met JP is in deze niet erg lastig.
Maar dat Enait een punt heeft lijkt me niet echt de waarheid bevatten. Het is logisch dat als je bepaalde standpunten inneemt (in deze die van een orthodoxe muslim) dan kan je verwachten dat daar vragen over gesteld worden. Dan moet je niet boos weglopen als je het idee krijgt dat je gepest wordt.

Ach als ortodoxe moslim wordt er toch altijd op een hele rare manier naar je gekeken, oke het zij eenmaal zo in dit land,maar hou het dan ook respectvol en stel relevante vragen. En begin niet over de muts etc. Vervolgens geeft deze man een uitgewerkt antwoord en wordt hij belachelijk nagebrult door Pauw over de naam van Mohamed.
Als hij een ortodoxe aanhanger van een ander geloof was, dan werd hij zeker niet op zo'n manier geinterviewd.

Ach als ortodoxe moslim wordt er toch altijd op een hele rare manier naar je gekeken, oke het zij eenmaal zo in dit land,maar hou het dan ook respectvol en stel relevante vragen. En begin niet over de muts etc. Vervolgens geeft deze man een uitgewerkt antwoord en wordt hij belachelijk nagebrult door Pauw over de naam van Mohamed.
Als hij een ortodoxe aanhanger van een ander geloof was, dan werd hij zeker niet op zo'n manier geinterviewd.

Hoezo mag hij niks vragen over de muts? Ik had geen idee waarom die lui dat droegen.

Hoezo mag hij niks vragen over de muts? Ik had geen idee waarom die lui dat droegen.
Het gaat meer over de manier waarop. Ik kan me ook goed voorstellen hoe Enait zich voelde als hij al voor de interview van JP te horen krijgt dat hij een multiculturele samenleving maar niks vind.

Hij heeft aangetoond wat de waarde is van gewoontes die hier al decennia lang gelden. Namelijk helemaal niets.

Enait heeft wel meer issues, dat ligt toch vooral aan hem. Negeren die clown.

Denk dat hij echter niet genegeerd zal worden, levert toch weer leuke tv op om zo'n clown in de uitzending te halen.

Klopt. Maar aan het filmpje is wel te zien dat Enait ermee zat, anders had hij het ook niet gezegd.

Maar hoezo zou JP niet mogen zeggen dat hij tegen een multiculturele samenleving is?
Het zou imo raar zijn als journalisten opeens geen eigen mening mogen hebben.

Wat is een moeslim???

Terug
Naar boven