XXL Nutrition

aerobisch schema voor vetverlies

jtje

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m78
Massa
91kg
Ervaring:
Meerdere jaren ervaring met ´regulier´ cutten en bulken, split en fullbody, poos er uit geweest. Genoeg spierherinnering om snel aan te zetten (tussen meso en endo in). Nu weer 3 weken bezig.

Waar je prioriteiten liggen
Vetverlies en in toom houden van fysiek, meer aerobisch dan voor hypertrofie. Omdat ik vrij kort wil ik niet ´nog´ breder worden. Mijn huidige postuur is prima zo, er zit alleen te veel gezelligheid aan.

Doe nu een front/back split zonder benen. Ik loop gemiddeld 15km per dag op mijn werk, lood in de schoenen komt dan niet zo van pas. Daarnaast zijn mijn poten dik zat. Hamstrings worden met deadliften belast, daarnaast doe ik cardio.

Probeer trainen:rust:trainen:rust te doen, maar zit nog wel eens eens een extra dag tussen of een rustdag waarbij ik exclusief cardio doe. Dus 2x tot 4x in de week.

Front:
Bench press 3x15
Incline dumbell press 3x15
Cable flies 3x15
Ezgrip Curls (nocheat) 3x15
Buikspieren
20 min cardio

Back:
Deadlift 3(4)x15
Lateral pull 3x15
Shoulder press 3x15
Pull ups 10x2 (godfer wat zijn die zwaar)
Machine back extension 3x15
Rows 3x15
20 min cardio

Ik weet dat ik een isolatie van de triceps mis, maar die wordt bij heel veel oefeningen deels gepakt. Weet iemand verder nog oefeningen die er nog bij kunnen/zouden moeten?

Ervaring:
Meerdere jaren ervaring met ´regulier´ cutten en bulken, split en fullbody, poos er uit geweest. Genoeg spierherinnering om snel aan te zetten (tussen meso en endo in). Nu weer 3 weken bezig.

Waar je prioriteiten liggen
Vetverlies en in toom houden van fysiek, meer aerobisch dan voor hypertrofie. Omdat ik vrij kort wil ik niet ´nog´ breder worden. Mijn huidige postuur is prima zo, er zit alleen te veel gezelligheid aan.

Doe nu een front/back split zonder benen. Ik loop gemiddeld 15km per dag op mijn werk, lood in de schoenen komt dan niet zo van pas. Daarnaast zijn mijn poten dik zat. Hamstrings worden met deadliften belast, daarnaast doe ik cardio.

Probeer trainen:rust:trainen:rust te doen, maar zit nog wel eens eens een extra dag tussen of een rustdag waarbij ik exclusief cardio doe. Dus 2x tot 4x in de week.

Front:
Bench press 3x15
Incline dumbell press 3x15
Cable flies 3x15
Ezgrip Curls (nocheat) 3x15
Buikspieren
20 min cardio

Back:
Deadlift 3(4)x15
Lateral pull 3x15
Shoulder press 3x15
Pull ups 10x2 (godfer wat zijn die zwaar)
Machine back extension 3x15
Rows 3x15
20 min cardio

Ik weet dat ik een isolatie van de triceps mis, maar die wordt bij heel veel oefeningen deels gepakt. Weet iemand verder nog oefeningen die er nog bij kunnen/zouden moeten?
Zou er toch maar wat benen /kuiten insteken ,en om de week of gewoon tijdens elke 'front' training iets van biceps curls anders gaat je goeie arm meer werken en krijg je oneven biceps/armen
en ja tricep extensions?
en rows zijn dumbells rows of?

• Topic Starter Topic Starter
Zou er toch maar wat benen /kuiten insteken ,en om de week of gewoon tijdens elke 'front' training iets van biceps curls anders gaat je goeie arm meer werken en krijg je oneven biceps/armen
en ja tricep extensions?
en rows zijn dumbells rows of?

Waarom toch benen er in blijven doen, afgezien van dat het een van de grootste spiergroepen is? Gaf al aan dat ik veel loop en daarnaast cardio doe. Wat biedt het voor extra´s afgezien van de extra KC´s die je verbrand?
Ez barbell curl is biceps isolatie.
Rows zijn seated cable rows.

Een extra is dat ge geen chickenlegs hebt mss?

Waarom toch benen er in blijven doen, afgezien van dat het een van de grootste spiergroepen is? Gaf al aan dat ik veel loop en daarnaast cardio doe. Wat biedt het voor extra´s afgezien van de extra KC´s die je verbrand?
Ez barbell curl is biceps isolatie.
Rows zijn seated cable rows.
En jij hebt training ervaring?
1. je gaat je beste arm meer gebruiken dus is je krijg oneven biceps,
2. denk je dat je door cardio/lopen goeie benen krijgt kijk eens naar marathon lopers... sprinters is een ander verhaal.
3. post pic dan van je benen

En jij hebt training ervaring?
1. je gaat je beste arm meer gebruiken dus is je krijg oneven biceps,
2. denk je dat je door cardio/lopen goeie benen krijgt kijk eens naar marathon lopers... sprinters is een ander verhaal.
3. post pic dan van je benen

1. Snap ik, vandaar dat ik biceps curls doe bij mijn front dag.

2. Ik heb een sprinterbouw, lang op voetbal gezeten, atletiek (100m sprint was mijn onderdeel met wedstrijden, grappig dat je die noemt :)). Kan al geen spijkerbroek aan i.v.m. benen. Wil dus geen dikkere poten. Heb ook veel gesquat in het verleden. Ik snap het nut dus, maar wil ze niet nog dikker.

3· Astu.

IMAG0174.jpg

1. Snap ik, vandaar dat ik biceps curls doe bij mijn front dag.

2. Ik heb een sprinterbouw, lang op voetbal gezeten, atletiek (100m sprint was mijn onderdeel met wedstrijden, grappig dat je die noemt :)). Kan al geen spijkerbroek aan i.v.m. benen. Wil dus geen dikkere poten. Heb ook veel gesquat in het verleden. Ik snap het nut dus, maar wil ze niet nog dikker.

3· Astu.
vind het nogal normale benen niets speciaal? eigen keuze natuurlijk het is jouw lichaam
stop eens met skinnies te dragen :P

Laatst bewerkt:
vind het nogal normale benen niets speciaal? eigen keuze natuurlijk het is jouw lichaam
stop eens met skinnies te dragen :P

Haha grapjas. Skinny´s krijg ik niet eens over mijn knieen.
Probleem is lengte in combinatie met mijn ´dikke poten´.
Vind maar eens een 32/35 die goed valt.

Je bent 178cm en je hebt lengtemaat 35?

Je bent 178cm en je hebt lengtemaat 35?

Nee, 32. En taillemaat 32/33. Alleen met een 32/32 of 32/33 krijg ik ze niet over mijn benen. Dus moet vaak 2 maten groter. Kunnen we ff terug naar oefeningen en training, lijkt wel viva forum hier :P

Nee, 32. En taillemaat 32/33. Alleen met een 32/32 of 32/33 krijg ik ze niet over mijn benen. Dus moet vaak 2 maten groter. Kunnen we ff terug naar oefeningen en training, lijkt wel viva forum hier :P
heb de zelfde maat en lengte ongeveer vergeet wel niet dat er veel vet zit op je benen dat na het cutten er mss niet veel overblijft

Kzou squat/legpress erin gooien, tis niet dat je in 1x massive benen hebt. Plus zo te zien wil je er toch vet af? Dan worden je maatjes sws al lichter.

Aerobe training voor hypertrofie? Brb roeien voor rug fietsen voor benen en aftrekken voor datdere armen

Terug
Naar boven