MuscleMeat

Afghanistan eist wereldwijd verbod van Fitna

Als ik me niet vergis is 10% van de moslims radicaal, althans in Nederland en België en wellicht Europa. Dat is toch aanzienlijk. Dat gaat dan enkel nog maar over radicalen, dan hebben we het nog niet over gevallen die zweven tussen radicaal en gematigd zijn, zij zeggen niet luidop dat ze het goedkeuren, maar je hoort ze ook niets afkeuren. Veel moslims vinden hun geloof belangrijker dan de wetten en vrijheden van het Westen, dat is zeker meer dan 5%, eerder een meerderheid vrees ik.

Maar goed, je mag moslims inderdaad niet allemaal over dezelfde kam scheren, dat zou een grote fout zijn.

Die wetten ZIJN belangrijker als de wetten van hier
Vergelijk Gods wetten niet met die van de menselijke...

• Topic Starter Topic Starter
Die wetten ZIJN belangrijker als de wetten van hier
Vergelijk Gods wetten niet met die van de menselijke...
Dat betekent dan ook dat je die menselijke wetten bewust zou overtreden als je geloof dat vraagt, en op dat moment keer jij je af van de samenleving zoals die democratisch is bepaald. Nu weet ik niet in welke wereld jij leeft, maar ik geloof niet dat we het anarchistisch samenlevingsmodel moeten nastreven.

Nouja, dat geloof jij misschien, spiertje.

Dat betekent dan ook dat je die menselijke wetten bewust zou overtreden als je geloof dat vraagt, en op dat moment keer jij je af van de samenleving zoals die democratisch is bepaald. Nu weet ik niet in welke wereld jij leeft, maar ik geloof niet dat we het anarchistisch samenlevingsmodel moeten nastreven.

Ik ook niet, gelukkig niet
Maar mocht de islam dat wel zo voorschrijven dan heb ik niks anders te willen dan gehoorzamen

Ik ook niet, gelukkig niet
Maar mocht de islam dat wel zo voorschrijven dan heb ik niks anders te willen dan gehoorzamen
wat een gelul... je bent toch geen slaaf... tegenwoordig ben je toch wel zo verstandig om ZELF na te denken en zelf je beslissingen te maken... ik vind het zo dom dat mensen dingen gaan doen en in dingen geloven waarvan ze nooit iets hebben gezien :| shit man...:rolleyes:

Ik geloof in mijzelf en heb mijn eigen mening en ga niet klakkeloos de menigte achterna en zorg voor mijn eigen uiting inplaats van 1 of ander boek welke dan ook!!!

• Topic Starter Topic Starter
De islam is voor sommige moslims even belangrijk (soms zelfs belangrijker) dan hun ouders, vanuit dat opzicht dus begrijpelijk dat ze het gehoorzamen. Maar als je ouders je vragen om iets te doen dat tegen de wet ingaat weiger je dat normaalgezien toch ook? Ik vind dus niet dat geloof ooit boven de wet kan staan!

die achterlijke wilders zorgt er nog voor dat wij allemaal hier in NL een probleem hebben.... die film slaat nergens op...ik heb een filmpie gezien op internet dat eenmeisje gestenigt word door dr eigen familie en dat waren christelijke!!!!! hij moet niet om dat de marokanen hier in NL onhandelbaar gemaakt zijn door de regering heel de islam er op aanvallen!

De islam is voor sommige moslims even belangrijk (soms zelfs belangrijker) dan hun ouders, vanuit dat opzicht dus begrijpelijk dat ze het gehoorzamen. Maar als je ouders je vragen om iets te doen dat tegen de wet ingaat weiger je dat normaalgezien toch ook? Ik vind dus niet dat geloof ooit boven de wet kan staan!

Idd en geloof is zowiezo bs. Je moet wel gestoord zijn om geloof boven de wet te zien.

Idd en geloof is zowiezo bs. Je moet wel gestoord zijn om geloof boven de wet te zien.

Als je het geloof als de waarheid ziet, dan is het toch niet zo vreemd om de wetten van God na te leven ipv de wetten die hier op aarde gelden. Dit leven is immers slechts een test, en in het hiernamaals...

En dat soort mensen hebben hier niks te zoeken. Spiertje zou best op staande voet gedeporteerd moeten worden.

Als je het geloof als de waarheid ziet, dan is het toch niet zo vreemd om de wetten van God na te leven ipv de wetten die hier op aarde gelden. Dit leven is immers slechts een test, en in het hiernamaals...

Ja zo kan iedereen wel zijn eigen wetten gaan maken. De wetten gelden voor iedereen en wie het geloof daar boven stelt is imo ontoerekeningsvatbaar.

En dat soort mensen hebben hier niks te zoeken. Spiertje zou best op staande voet gedeporteerd moeten worden.

Vind ook dat degenen die de Europese waarden verwerpen hier weinig te zoeken hebben maar deporteren gaat natuurlijk te ver.

die achterlijke wilders zorgt er nog voor dat wij allemaal hier in NL een probleem hebben.... die film slaat nergens op...ik heb een filmpie gezien op internet dat eenmeisje gestenigt word door dr eigen familie en dat waren christelijke!!!!! hij moet niet om dat de marokanen hier in NL onhandelbaar gemaakt zijn door de regering heel de islam er op aanvallen!

Ten eerste valt hij met deze film niet de gehele islam aan, maar alleen de delen waarin deze extremistische leuzen verkondigt worden. En als de islam zich door deze film aangevallen vindt, dan komt dat geheel door haarzelf aangezien de film alleen feiten laat zien.

Vind ook dat degenen die de Europese waarden verwerpen hier weinig te zoeken hebben maar deporteren gaat natuurlijk te ver.

Waarom ? Als ze hier weinig te zoeken hebben, dan kan ik enkel maar concluderen dat ze het hier ook afbollen.

Ten eerste valt hij met deze film niet de gehele islam aan, maar alleen de delen waarin deze extremistische leuzen verkondigt worden. En als de islam zich door deze film aangevallen vindt, dan komt dat geheel door haarzelf aangezien de film alleen feiten laat zien.

Wilders heeft het over DE ISLAM de ganse tijd, niet over de extremistische kant ervan. Was het zo moeilijk van hem om op het einde te vermelden dat de beelden dat ze gezien hebben ofwel van extremisten kwamen of van landen die naar onze maatstaven in extremisme leven...
Als je DE ISLAM zegt, dan heb je het ook over de soefi-stroming bijvoorbeeld en naar mijn weten haten ze de extremisten net zo hard als jij.

Ach, wanneer spiertje onze sociale voorzieningen genoeg misbruikt heeft vertrekt hij zelf wel.

Voor de rest: lol @ afghanistan.

Waarom ? Als ze hier weinig te zoeken hebben, dan kan ik enkel maar concluderen dat ze het hier ook afbollen.

Omdat deporteren niet iets is waar een democratisch land zich mee bezig moet houden. Wordt anders als de persoon een crimineel is en geen verblijfsrecht heeft maar dat gebeurt nu ook al.

Omdat deporteren niet iets is waar een democratisch land zich mee bezig moet houden.

Maar zij willen hier wel leven, maar zijn tegen democratie. Dus willigen we hun wens in en zullen we ze in een ondemocratisch model plaatsen. Waardoor directe uitzetting c.q. executie tot stand kan worden gebracht.

Bij voorkeur volgens de regulering van de agrarische sector. De draaiboeken van geruimd vee hebben we al liggen, nu het commando voor het startsein nog.

Die negatieve karma met je dreig commentaar verraad veel druk op je vatenstelsel. Zou goed zijn als het klapt.

Ik heb je wel lekker tuk he. Scroll eens rechtsonder naar je scherm om de datum te bekijken. ;)

Terug
Naar boven