XXL Nutrition

'Fitna' offline na dreigementen

je ziet toch weinig in het filmpje (was toch wel heftig al die hatelijke uitspraken van die zieke baarden)..verder alleen een stukje keiharde realitiet ...alles wat niet moslim is moet kop er af hakken en in stukken slijpen en op eten enzovoort
alle moslims opruimen zeg ik daarop...een smet op deze samenleving

LiveLeak trekt duizenden bezoekers door die film. Waarom zouden ze voor de 'gein' die film eraf halen? Ik geloof wel zeker dat ze dreigementen ontvangen hebben.

zeker en het raarste vind ik nog dat die film niet op youtube kon en er nu toch wel staat!!!

never believe the media just believe in your self:D

Is toch wel typerend: eerst wordt er zogezegd gelaten gereageerd door veel Moslims en nu heb je die zogenaamde extremisten die beginnen te dreigen.

Ik denk toch dat er veel van die zogenaamd gematigde moslims Wilders dood willen zien ook al zullen ze het nooit openlijk toegeven.

Is toch wel typerend: eerst wordt er zogezegd gelaten gereageerd door veel Moslims en nu heb je die zogenaamde extremisten die beginnen te dreigen.

Ik denk toch dat er veel van die zogenaamd gematigde moslims Wilders dood willen zien ook al zullen ze het nooit openlijk toegeven.

we're dealing with people who have absolutely no life :eek::(

Southpark..WoW aflevering....:rolleyes:

:D

wie zegt dat er daadwerkelijk dreigementen zijn geweest??!! Ik wil eerst bewijs zien dan geloof ik het pas.

Nu de moslims heel rustig gereageerd hebben hierop en er geen chaos van gemaakt hebben, is het begrijpelijk dat wilders andere wegen zoekt om toch zijn gelijk te krijgen.

Dit is echt LAAG en NEP!!!

Vele hebben rustig gereageerd, maar vele ook niet !! kijk eens op die site eerder gepost in dit topic bvb.

Dat de bedreigingen niet nep zijn lijkt me wel van de nieuwsbronnen aan te nemen. De eerste die T al poste , gisteravond ( 's nachts ) op de radio en ook hier Algemeen - Binnenland - Site LiveLeak verwijdert Fitna | Brabants Dagblad is te lezen dat het personeel van liveleak diverse bedreigingen heeft ontvangen !!

't enige wat imo laag en nep is , is de schijnheiligheid die opgehouden wordt door de regering om maar niet in te zien dat er een te grote groep moslims is die WELDEGELIJK de democratie hier haten samen met alle mensen die daar voor zijn.

Welke gasten? Over heb je het? Enig idee?

De achtelijke mensen die de vrijheid van meningsuiting duidelijk willen verwerpen dmv dreigen met geweld en dit daadwerkelijk toepassen zodra de vrijheid van meningsuiting word toegepast.

Wie dat zijn :rolleyes: ,... go figure ;)

je ziet toch weinig in het filmpje (was toch wel heftig al die hatelijke uitspraken van die zieke baarden)..verder alleen een stukje keiharde realitiet ...alles wat niet moslim is moet kop er af hakken en in stukken slijpen en op eten enzovoort
alle moslims opruimen zeg ik daarop...een smet op deze samenleving

Waarom nou weer alle moslims ? Dit slaat ook weer echt NERGENS op man.

Waarom nou weer alle moslims ? Dit slaat ook weer echt NERGENS op man.

Hij heeft wel gelijk man! Dood aan al die koranlezers!!!

/sarcasm...

Al die moslims (onderhand ongeveer 1.500.000.000 mensen) moeten doodd!!!111eeeneeneen

Internet helden 4 life @ DBB :cool:

Diep en diep triest zeg.. Religie is sowieso kansloos.

Dreigen werkt blijkbaar. Nu moeten we liveleak bedreigen, zodat ze de film weer online zetten.

• Topic Starter Topic Starter
Dreigen werkt blijkbaar. Nu moeten we liveleak bedreigen, zodat ze de film weer online zetten.
Ja als je het zo bekijkt is het eigenlijk toch te gek om los te lopen. Stel nu dat er inderdaad iemand nog grotere dreigementen naar dat bedrijf gaat uiten, wat gaan ze dan doen? Waar is de grens als je eenmaal toegeeft aan zoiets? Begrijpelijk dat ze hun personeel beschermen en belangrijker vinden dan een filmpje van een of andere buitenlander, maar het blijft natuurlijk een compleet gestoorde situatie. In principe zou je nooit mogen toegeven/in discussie gaan met extremisten.

Laat maar.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven