MuscleMeat

Afkeer aan mensen....

rasisten en mensen die gehandicapten haten zijn meestal zeer laag begaafd;)

mooi voorbeeldje van een laag begaafde;)

nee, want ik heb een iq van tussen de 120 en 130 en zat op de havo dus zo stom ben ik niet. en je wilt toch niet zeggen dat geertje wilders dom is. de slimste mensen hebben de ziekste overtuigingen:D

nee, want ik heb een iq van tussen de 120 en 130 en zat op de havo dus zo stom ben ik niet. en je wilt toch niet zeggen dat geertje wilders dom is. de slimste mensen hebben de ziekste overtuigingen:D

Je beroept je op zaken die iedereen kan rondroepen en dus weinig zeggen.

Dat de berichten vandaag gepost onder de nick 'Chroniclife' geschreven zijn door een halve gare is echter wel overduidelijk aanwijsbaar.

op internet heb ik ook een IQ van 180 en weeg 170kg met een BF VAN 6 procent,toch leuk dat je op internet kan zijn wie of wat je wil he:rolleyes:

als je 'afkeer' aan mensen hebt laat dat alleen maar zien dat je vooroordelen hebt;) misschien is die marokkaan met zn opgeschoren kapsel wel een hele sociale kerel? zelfde geldt voor gothics fatsos en alle andere genoemde groepen...

het is ook onzin om echt 'afkeer' aan iemand te hebben alleen maar omdat die een sT/cultuur heeft wat jouw niet bevalt??? beetje triest imo

Van redelijk veel mensen verschil ik wellicht veel qua karakter, idealen, denkbeelden.
Afkeer is daarvoor een veel te krachtige term en ik denk ook niet op zijn plaats.

als je 'afkeer' aan mensen hebt laat dat alleen maar zien dat je vooroordelen hebt;) misschien is die marokkaan met zn opgeschoren kapsel wel een hele sociale kerel? zelfde geldt voor gothics fatsos en alle andere genoemde groepen...

het is ook onzin om echt 'afkeer' aan iemand te hebben alleen maar omdat die een sT/cultuur heeft wat jouw niet bevalt??? beetje triest imo

mijn 'vooroordeel' over dikke mensen bevestigen diezelfde mensen vaak. als je al 150kg weegt en dan nog eens een patatje met mayo nuttigt terwijl je met je dikke hol door de stad loopt en dan op een tempo waar menig mens chagrijnig van word..

echt, afkeer aan dat soort mensen

mijn 'vooroordeel' over dikke mensen bevestigen diezelfde mensen vaak. als je al 150kg weegt en dan nog eens een patatje met mayo nuttigt terwijl je met je dikke hol door de stad loopt en dan op een tempo waar menig mens chagrijnig van word..

Ik weeg 130........... en ik vreet mijn patat overal!!!

ik denk dat dat meer ligt aan het feit dat iedereen hier echt heel hard aan zijn lichaam werkt en erop let en dikke mensen juist niet

ik moet ook wel zeggen dat ik mensen heb horen zeuren over hoe dik ze wel niet zijn en dat ze toch niet afvallen ookal gaan ze naar de sportschool (waarna ze vrolijk 3 taco's naar binnen werken) dat ik daar toch ook wel een tikkeltje geirriteerd van raak..maar afkeer kan ik het niet noemen;)

Je hebt het over je iq..... en dat je havo hebt gedaan...... dus iedereen die havo heeft gedaan is slim ????

pfff slim zijn en goed kunnen leren is een heel verschil.....

En als jij je een beetje verdiept had in de agenda van geert wilders dan zou je tot de conclusie komen dat jullie helemaal niet op 1 lijn liggen....

Ga eerst maar eens je huiswerk doen......

Denk jij echt dat geert marokkanen, turken en gehandicapten haat ...gewoon zomaar vanwege hun afkomst of beperking?

Dan heb jij het goed mis..... Geert houd niet van parasieten!! en daar horen net zo goed nederlanders bij.......

Gasten zoals jij geven Geert een slecht imago....

Jij loopt tig jaar achter met je gedachtes ......69 jaar ong.

Jouw gedachtes lopen synchroom met die van Adolf Hitler.... en daarmee ben je een uitstervend ras die als de zodeflikker psychische hulp nodig heeft....

Het is leven en laten leven, zonder zon geen regen, om het maar even aan te geven.

ja gast, veel worden niet ouder dan 10 ofzo en zitten hun hele leven in zo karretje te kwijlen
heb dr 1 in de buurt wonen die kan alleen omhoog kijken enzo rot toch een eind op gek :P wss weet die zelf niet eens dat hij leeft
om nog maar te zwijgen over zo'n patient die ballen van zn kamergenoot afbeet, lang verhaal

Shit man jij zou zo moeten geboren worden in je volgend leven als straf voor deze uitspraken!

Ik weeg 130........... en ik vreet mijn patat overal!!!

uitzonderingen daar natuurlijk. ik zal me niet irriteren aan een grote buffe strongmen, wel aan een vieze vadsige dikke huisvrouw.

ik denk dat dat meer ligt aan het feit dat iedereen hier echt heel hard aan zijn lichaam werkt en erop let en dikke mensen juist niet

ik moet ook wel zeggen dat ik mensen heb horen zeuren over hoe dik ze wel niet zijn en dat ze toch niet afvallen ookal gaan ze naar de sportschool (waarna ze vrolijk 3 taco's naar binnen werken) dat ik daar toch ook wel een tikkeltje geirriteerd van raak..maar afkeer kan ik het niet noemen;)

ik vind ze walgelijk. wel eens WipeOut! gekeken? de dikke vrouwen daar die in de modder vallen, ze komen er amper uit, kunnen beter in die modder blijven liggen, horen dikke varkens tenslotte thuis

Ik heb ook een afkeer aan mensen, doe mij maar een mooie fiets.

Jullie zijn stom!

Je hebt het over je iq..... en dat je havo hebt gedaan...... dus iedereen die havo heeft gedaan is slim ????

pfff slim zijn en goed kunnen leren is een heel verschil.....

En als jij je een beetje verdiept had in de agenda van geert wilders dan zou je tot de conclusie komen dat jullie helemaal niet op 1 lijn liggen....

Ga eerst maar eens je huiswerk doen......

Denk jij echt dat geert marokkanen, turken en gehandicapten haat ...gewoon zomaar vanwege hun afkomst of beperking?

Dan heb jij het goed mis..... Geert houd niet van parasieten!! en daar horen net zo goed nederlanders bij.......

Gasten zoals jij geven Geert een slecht imago....

Jij loopt tig jaar achter met je gedachtes ......69 jaar ong.

Jouw gedachtes lopen synchroom met die van Adolf Hitler.... en daarmee ben je een uitstervend ras die als de zodeflikker psychische hulp nodig heeft....

nou pega, verdiep je een beetje in de actualiteiten. fred teeven stuurt niet voor niks een infiltrant naar de partijbijeenkomst van de pvv. omdat ie wilders verdenkt van rassenhaat en dat ie in de kamer niet verkondigd hoe hij er echt over denkt.

Aan dat Turkse meisje achter me in de bus...ik weet niet wat voor abonnement ze heeft maar het lijkt wel een eindeloos istanbul plus. Man man en dan gaat het zo:

hesjiem bielie kardech ja man die vind stagiares niet zo leuk skellem bielie boekie ghellem ja die film notebook is ook goed hellie mhelleg bha lha kadav ik weet niet hoelaat maar die is gek man skellie helle tadam boelie biekie

begin hier een afkeer te krijgen aan mensen op dit forum,als ze niet nuttigs meer te zeggen hebben,beginnen zeiken over kuurverleden.
@seagel hou je domme kop ipv mij met zulke domme opmerkingen te citeren in topics die daar niets mee te maken hebben nurd!

begin hier een afkeer te krijgen aan mensen op dit forum,als ze niet nuttigs meer te zeggen hebben,beginnen zeiken over kuurverleden.
@seagel hou je domme kop ipv mij met zulke domme opmerkingen te citeren in topics die daar niets mee te maken hebben nurd!

Heb jij gekuurd dan?

Terug
Naar boven