Ik heb een hekel aan kleine bekrompen mensjes waar dit topic vol van zit. Elkaar aanwijzen en hekelen over intelligentie, uiterlijk, levensstijl en lichaamsbouw/gewicht terwijl de verschillen van een afstandje bekeken verwaarloosbaar zijn. Brave middenklasse (je weet wel, zo'n 90% van de inwoners van de westerse beschaving) burgerventjes die door een behoefte om boven de grauwe middenmaat uit te stijgen, elkaar op hun onderling nihile verschillen gaan zitten wijzen terwijl jullie gedragingen en opvattingen (inclusief ikzelf) allemaal de producten zijn van krachten die ten opzichte van de kleine individuele burgermansgeest geheel autonoom te werk gaan.
Het mooiste zijn nog wel de laat puberale types die een hekel hebben aan de minder begaafden of zelfs gehandicapten terwijl ze zelf overkomen als enigszins minder toerekeningsvatbaar zo beoordeeld na een enkele klik op de posthistorie knop.
Ik maak me hier ook regelmatig schuldig aan moet ik er wel bij vermelden maar enige zelfreflectie zou een aantal van jullie grootmongolen niet misstaan.
Samengevat; ik heb een hekel aan iedereen inclusief mijzelf