MuscleMeat

Afkeer aan mensen....

ja gast, veel worden niet ouder dan 10 ofzo en zitten hun hele leven in zo karretje te kwijlen
heb dr 1 in de buurt wonen die kan alleen omhoog kijken enzo rot toch een eind op gek :P wss weet die zelf niet eens dat hij leeft
om nog maar te zwijgen over zo'n patient die ballen van zn kamergenoot afbeet, lang verhaal

Volgens mij ben jij gewoon geestelijk gehandicapt...:rolleyes:

lol. zou een gehandicapte eigenlijk meer gewicht aan kunnen dan wij als ie normaal zou trainen. mensen met syndroom van down zijn vaak veel sterker.

Ik erger.......... of sterker nog HAAT mensen zoals jullie!!!

Met jullie domme gelul over marokkanen ,turken en gehandicapten enz.

Ik erger me aan mensen die zichzelf zo nodig veel te veel moeten voortplanten. Van die dikke moeders met joggingpak aan die met 5 krijsende k*tkinderen over straat loopt en ze snoep geeft om ze stil te houden. Meestal zijn die kinderen bruin, omdat zo'n kansloos dik wijf alleen een n*ger kan krijgen, n*gers pakken alles+als ze trouwen krijgen ze verblijfsvergunning. Lekker doodgaan die paupermensen. Ik haal me neus op voor ze.

Ik erger me aan mensen die zichzelf zo nodig veel te veel moeten voortplanten. Van die dikke moeders met joggingpak aan die met 5 krijsende k*tkinderen over straat loopt en ze snoep geeft om ze stil te houden. Meestal zijn die kinderen bruin, omdat zo'n kansloos dik wijf alleen een n*ger kan krijgen, n*gers pakken alles+als ze trouwen krijgen ze verblijfsvergunning. Lekker doodgaan die paupermensen. Ik haal me neus op voor ze.

precies, n*gers moeten bij aankomst in het land gecastreerd worden.

wat ik haat zijn die mensen die de hele dag maar een beetje als een klodder mayonaise met slasaus benen staan te niksen en uitkeringen aan het trekken zijn er ondertussen alleen maar zitten te zeiken dat nederland k*t is en dat alles k*t is.

dan heb ik zoiets: als je nederland een k*t land vind rot dan lekker op naar je eigen smerige apenland en ga daar lekker zitten. ben jij gelukkiger en zijn wij gelukkiger.
maarja dat willen ze niet OMDAT ZE LUI ZIJN!

wat is er zo dom aan? ben nu toch wel benieuwd naar je antwoord, komt vast iets heel intellectueels uit je brein.

Ik ga jou helemaal niet uitleggen waarom ik zo denk.......... en nu lees ik ook nog dat n*gers gecastreerd moeten worden volgens jou ?

Probeer nu niet met je domme gelul mij een beetje voor gek te zetten....

Ik loop al wat langer mee dan jij......

wat ik haat zijn die mensen die de hele dag maar een beetje als een klodder mayonaise met slasaus benen staan te niksen en uitkeringen aan het trekken zijn er ondertussen alleen maar zitten te zeiken dat nederland k*t is en dat alles k*t is.

dan heb ik zoiets: als je nederland een k*t land vind rot dan lekker op naar je eigen smerige apenland en ga daar lekker zitten. ben jij gelukkiger en zijn wij gelukkiger.
maarja dat willen ze niet OMDAT ZE LUI ZIJN!

Moet je kijken hoeveel nederlanders hier een uitkering hebben en geen reet uitspoken!!!

en het blijkt dat de meeste sjappen die zo aan het zeiken zijn over buitenlanders enz. zelf nederlander zijn en in een achterstands buurt wonen en geen fl**ker uitvreten.... En die hebben het toevallig allemaal aan de rug... en daarom kunnen ze niet werken.... wel toevallig dat alle mannen in die volksbuurten het aan de rug hebben haha....... maar ze kunnen wel 2 kratten bier naar huis sjouwen......

Ik heb een hekel aan kleine bekrompen mensjes waar dit topic vol van zit. Elkaar aanwijzen en hekelen over intelligentie, uiterlijk, levensstijl en lichaamsbouw/gewicht terwijl de verschillen van een afstandje bekeken verwaarloosbaar zijn. Brave middenklasse (je weet wel, zo'n 90% van de inwoners van de westerse beschaving) burgerventjes die door een behoefte om boven de grauwe middenmaat uit te stijgen, elkaar op hun onderling nihile verschillen gaan zitten wijzen terwijl jullie gedragingen en opvattingen (inclusief ikzelf) allemaal de producten zijn van krachten die ten opzichte van de kleine individuele burgermansgeest geheel autonoom te werk gaan.

Het mooiste zijn nog wel de laat puberale types die een hekel hebben aan de minder begaafden of zelfs gehandicapten terwijl ze zelf overkomen als enigszins minder toerekeningsvatbaar zo beoordeeld na een enkele klik op de posthistorie knop.

Ik maak me hier ook regelmatig schuldig aan moet ik er wel bij vermelden maar enige zelfreflectie zou een aantal van jullie grootmongolen niet misstaan.

Samengevat; ik heb een hekel aan iedereen inclusief mijzelf :D

Ik ga jou helemaal niet uitleggen waarom ik zo denk.......... en nu lees ik ook nog dat n*gers gecastreerd moeten worden volgens jou ?

Probeer nu niet met je domme gelul mij een beetje voor gek te zetten....

Ik loop al wat langer mee dan jij......

dat je langer meeloopt wil niet veel zeggen. elisabeth fritzl loopt ook langer mee, maar heeft minder levenservaring:D

Ik heb een hekel aan kleine bekrompen mensjes waar dit topic vol van zit. Elkaar aanwijzen en hekelen over intelligentie, uiterlijk, levensstijl en lichaamsbouw/gewicht terwijl de verschillen van een afstandje bekeken verwaarloosbaar zijn. Brave middenklasse (je weet wel, zo'n 90% van de inwoners van de westerse beschaving) burgerventjes die door een behoefte om boven de grauwe middenmaat uit te stijgen, elkaar op hun onderling nihile verschillen gaan zitten wijzen terwijl jullie gedragingen en opvattingen (inclusief ikzelf) allemaal de producten zijn van krachten die ten opzichte van de kleine individuele burgermansgeest geheel autonoom te werk gaan.

Het mooiste zijn nog wel de laat puberale types die een hekel hebben aan de minder begaafden of zelfs gehandicapten terwijl ze zelf overkomen als enigszins minder toerekeningsvatbaar zo beoordeeld na een enkele klik op de posthistorie knop.

Ik maak me hier ook regelmatig schuldig aan moet ik er wel bij vermelden maar enige zelfreflectie zou een aantal van jullie grootmongolen niet misstaan.

Eindelijk iets zinnigs haha:D

dat je langer meeloopt wil niet veel zeggen. elisabeth fritzl loopt ook langer mee, maar heeft minder levenservaring:D

Nou ik heb dus niet in een kelder gezeten ....En kom ook zeker niet uit een boom!!

Maar heb je zelf niet door dat je enorm dom aan het lullen bent?

Of kom jij mischien uit zo'n achterstandswijk... en loopt je pa elke dag de winkel op en neer met een hernia en 2 kratten bier? (dat zou een hoop verklaren)

Laatst bewerkt:

+1, ben ik het helemaal mee eens. Alleen dat ik dan geen hekel aan mensen heb :D

Mijn zus is mokka en ik ben wit, Mijn moeder is als melk en mijn vader is waar de pinda in zit. Mijn zus en ik zijn dus duopenotti. En als mensen haar vragen: "wat is jullie band?" dan zegt ze:"ze hebben me als baby gevonden achter een boom met een dubbeltje in mijn hand.

De mensen waar ik me aan irriteer zijn de Amerikanen die lopen te brullen dat buitenlanders terug moeten naar hun eigen land. Want het zou dan aardig leeglopen daar. Ach hebben die indianen ook weer de ruimte.

Nou het zijn lang niet alle amerikanen hoor..... het is eigenlijk net als in nederland maar een klein groepje mensen hoor...... die zelf voor stront nog te duur zijn en nog nooit wat bereikt hebben in het leven ..... en daarom maar tegen andere mensen aan trappen.

ik heb een hekel aan kleine bekrompen mensjes waar dit topic vol van zit. Elkaar aanwijzen en hekelen over intelligentie, uiterlijk, levensstijl en lichaamsbouw/gewicht terwijl de verschillen van een afstandje bekeken verwaarloosbaar zijn. Brave middenklasse (je weet wel, zo'n 90% van de inwoners van de westerse beschaving) burgerventjes die door een behoefte om boven de grauwe middenmaat uit te stijgen, elkaar op hun onderling nihile verschillen gaan zitten wijzen terwijl jullie gedragingen en opvattingen (inclusief ikzelf) allemaal de producten zijn van krachten die ten opzichte van de kleine individuele burgermansgeest geheel autonoom te werk gaan.

Samengevat; ik heb een hekel aan iedereen inclusief mijzelf :d

+1, ben ik het helemaal mee eens. Alleen dat ik dan geen hekel aan mensen heb :d

+1

+1 Dit topic is gewoon te kansloos

Ik heb een heken aan de topic genaam "Afkeer aan mensen "
Slotje ?:P

Terug
Naar boven