Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb dus ook een hekel aan mensen die typ-, grammatica- en spelfouten maken.Ik heb ontzettend snel een hekel aan mensen een meestal zit ik dan ook juist.
Ik heb ontzettend snel een hekel aan mensen een meestal zit ik dan ook juist.
Interpunctiefouten trouwens ook.Ik heb dus ook een hekel aan mensen die typ-, grammatica- en spelfouten maken.
Echt te walgelijk voor woorden.
is hier toch geen spellings forum,en niet iedereen zijn IQ is even groot,dus hier en daar een typfout is toch niets mis mee.Interpunctiefouten trouwens ook.
Was de negatievekarmafunctie nog maar aanwezig dan kon ik bij mezelf wel 60 hele karmapuntjes weghalen zodat ik huilend in een hoekje kon kruipen van ellende.
Ik word dus echt kotsmisselijk van die vent, he?
oja vegeef me als er typ fouten in zitten hoor,daar hoef je me dan niet op te gaan citeren
ben jij dan zo superieur om geestelijk gehandicapte te gaan haten,je lijkt me dan zelf maar een r*tardik haat dikke mensen, gothics, superdudes, geestelijk gehandicapte, hippies, kan nogwel ff doorgaan

ben jij dan zo superieur om geestelijk gehandicapte te gaan haten,je lijkt me dan zelf maar een r*tard![]()
wss weet die zelf niet eens dat hij leeftzulke mensen kan je toch niet haten,ze kunnen er zelf niets aan doen,viind het wel altijd balen voor ze als ik ze zo zie,dan ben ik blij dat ik gezond en wel benja gast, veel worden niet ouder dan 10 ofzo en zitten hun hele leven in zo karretje te kwijlen
heb dr 1 in de buurt wonen die kan alleen omhoog kijken enzo rot toch een eind op gekwss weet die zelf niet eens dat hij leeft
om nog maar te zwijgen over zo'n patient die ballen van zn kamergenoot afbeet, lang verhaal

Als ik gewoon in de stad loop ofzo heb ik echt een afkeer aan 75% van de mensen die ik zie, van tokkies tot gangsta supadudes...
ik erger me er ook gewoon aan, als ik zo een debiel aangeklede wigger zie lopen...
wie heeft dit nog meer?
ja gast, veel worden niet ouder dan 10 ofzo en zitten hun hele leven in zo karretje te kwijlen
heb dr 1 in de buurt wonen die kan alleen omhoog kijken enzo rot toch een eind op gekwss weet die zelf niet eens dat hij leeft
om nog maar te zwijgen over zo'n patient die ballen van zn kamergenoot afbeet, lang verhaal

We kunnen altijd heel geraffineerd de droesem in anderen detecteren en geaccentueerd benoemen en daar immermeer de conflicten voor dragen. Maar wat een degradatie hoger is, is om je eigen gedaante als in de derde persoon op de weegschaal te leggen.