MuscleMeat

Afkeer aan mensen....

idem dito :D
ik haat mensen die niet op dbb zitten, thugs, gothics, conformisten, 15 jarige sletjes, and so on. de lijst is aardig groot.

Ik heb ontzettend snel een hekel aan mensen een meestal zit ik dan ook juist.

Ik heb dus ook een hekel aan mensen die typ-, grammatica- en spelfouten maken.

Echt te walgelijk voor woorden.
Interpunctiefouten trouwens ook.

Was de negatievekarmafunctie nog maar aanwezig dan kon ik bij mezelf wel 60 hele karmapuntjes weghalen zodat ik huilend in een hoekje kon kruipen van ellende.

Ik word dus echt kotsmisselijk van die vent, he?

Interpunctiefouten trouwens ook.

Was de negatievekarmafunctie nog maar aanwezig dan kon ik bij mezelf wel 60 hele karmapuntjes weghalen zodat ik huilend in een hoekje kon kruipen van ellende.

Ik word dus echt kotsmisselijk van die vent, he?
is hier toch geen spellings forum,en niet iedereen zijn IQ is even groot,dus hier en daar een typfout is toch niets mis mee.:Doja vegeef me als er typ fouten in zitten hoor,daar hoef je me dan niet op te gaan citeren;)

Ik heb een hekel aan dikke mensen die al lopend door de stad toch nog even hun bekkie volproppen met een vette hap

vieze fatso's

ik haat dikke mensen, gothics, superdudes, geestelijk gehandicapte, hippies, kan nogwel ff doorgaan

Tegenover een geestelijk ge-handicapte ben je toch gauw superieur. :roflol:

ja gast, veel worden niet ouder dan 10 ofzo en zitten hun hele leven in zo karretje te kwijlen
heb dr 1 in de buurt wonen die kan alleen omhoog kijken enzo rot toch een eind op gek :P wss weet die zelf niet eens dat hij leeft
om nog maar te zwijgen over zo'n patient die ballen van zn kamergenoot afbeet, lang verhaal

ja gast, veel worden niet ouder dan 10 ofzo en zitten hun hele leven in zo karretje te kwijlen
heb dr 1 in de buurt wonen die kan alleen omhoog kijken enzo rot toch een eind op gek :P wss weet die zelf niet eens dat hij leeft
om nog maar te zwijgen over zo'n patient die ballen van zn kamergenoot afbeet, lang verhaal
zulke mensen kan je toch niet haten,ze kunnen er zelf niets aan doen,viind het wel altijd balen voor ze als ik ze zo zie,dan ben ik blij dat ik gezond en wel ben;):)

Aan mensen of groepjes die schijt hebben aan onze samenleving of cultuur.
Hebben zij geen respect dan ik ook niet voor hen.

k ken t ja

We kunnen altijd heel geraffineerd de droesem in anderen detecteren en geaccentueerd benoemen en daar immermeer de conflicten voor dragen. Maar wat een degradatie hoger is, is om je eigen gedaante als in de derde persoon op de weegschaal te leggen.

Als ik gewoon in de stad loop ofzo heb ik echt een afkeer aan 75% van de mensen die ik zie, van tokkies tot gangsta supadudes...

ik erger me er ook gewoon aan, als ik zo een debiel aangeklede wigger zie lopen...

wie heeft dit nog meer?

Bedenk erbij dat er nog zulke mensen rondlopen die mss wel een hekel hebben aan mensen als jij, waarom denk jij bv dat je zo speciaal bent? Misschien heb je idd wel betere smaak en sTvoller en ben je intelligenter enz.., maar zou het niet beter zijn om het positieve in de mensen te zien, dan kan je mensen die mss jou afkeuren, afkeuren omdat ze juist afkeurend bezig zijn..

Als iemand jou nu afkeurt kan je er niets tegenin brengen omdat je hetzelfde doet met hen, en dan moet je aanvaarden dat mensen mogelijk negatief denken over jou. Als je het positieve in de mensen ziet sta je volgens mij veel sterker, want dan kan je hun mening als negatief, fout afdoen. Mensen afwijzen is volgens mij zoiezo iets dat tegen jezelf inwerkt, want niemand is perfect en ieder heeft z'n eigen smaak, mening en zolang ze niets mis doen moet je dat volgens mij gewoon respecteren..

Vroeger haatte ik ook rolstoelpatiënten en andere gehandicapten, maar nu begrijp ik dat dat niet meer was om mezelf beter, superieur te voelen, en eigenlijk maar zwak was.. Als je zelf je 2 benen zou verliezen en in een rolstoel zou belanden, bedenk dan dat mensen zoals jij, je zullen haten, en dan moet je er mee leven dat de "sterke" mensen zoals jij , zoals je vroeger was, je haten, wat je zelf vroeger als goed beschouwde.. Je haat dus eigenlijk jezelf dan, maar dat kan je niet, dus ben je plotseling goedaardig voor jezelf en andere rolstoelpatiënten, wat totaal geen steek houd, want je hebt jarenlang juist rolstoelpatiënten vernederd.
Je mag dan van geluk spreken dat niet alle mensen, rolstoelpatiënten zoals jij vroeger haten.. Dat er tenminste nog goede mensen zijn met verstand, en dat niet iedereen zo was als jij vroeger.

Bedenk goed dat je soms (oudere) mensen afwijst, mensen zoals jij zelf later zal zijn en je dus eigenlijk jezelf aan het afwijzen bent in de toekomst. Bedenk dan dat mensen zoals jij vroeger met je zullen spotten. Je kan dan ofwel jezelf gaan haten en jezelf minderwaardig enz vinden of tot inzicht komen en toegeven dat je al die jaren fout bent geweest en je eigenlijk maar een slecht, zwak persoon was..

Laatst bewerkt:
Ik ben veel te druk bezig met te kijken naar al de lekkere chickies die rondlopen dan mensen die me zouden kunnen ergeren op te merken ;)

Ze zouden jou voor de trein moeten rijden met dat karretje ;)

We kunnen altijd heel geraffineerd de droesem in anderen detecteren en geaccentueerd benoemen en daar immermeer de conflicten voor dragen. Maar wat een degradatie hoger is, is om je eigen gedaante als in de derde persoon op de weegschaal te leggen.

Praat jij irl ook zo?

Terug
Naar boven