MuscleMeat

Afkeer aan mensen....

aan dat turkse meisje achter me in de bus...ik weet niet wat voor abonnement ze heeft maar het lijkt wel een eindeloos istanbul plus. Man man en dan gaat het zo:

Hesjiem bielie kardech ja man die vind stagiares niet zo leuk skellem bielie boekie ghellem ja die film notebook is ook goed hellie mhelleg bha lha kadav ik weet niet hoelaat maar die is gek man skellie helle tadam boelie biekie
+1:d

begin hier een afkeer te krijgen aan mensen op dit forum,als ze niet nuttigs meer te zeggen hebben,beginnen zeiken over kuurverleden.
@seagel hou je domme kop ipv mij met zulke domme opmerkingen te citeren in topics die daar niets mee te maken hebben nurd!
tief dan een eind op als je alleen maar loopt te zeiken

Volgens mij is het eerder afkeer van mensen.

amen.

OT: ik persoonlijk stoor me niet zo aan mensen. Vermijd ze liever als ze irritant zijn.

Ik stoor mij ook aan best een hoop mensen hoor...hier op het werk werkt een Portugees die altijd ontzettend vriendelijk is tegen iedereen. 's morgens komt ie me meteen een hand geven en als ie weer gaat nogmaals (is overigens geen directe collega maar we werken in het zelfde gebouw). Komt ie in de kantine en ben ik 's morgens aan het bijkomen knalt de deur open en schreeuwt ie goedemorgen! en rent door de kantine als een bezetenen big smile alles...hangt me ook de nek uit...best erg misschien maar ik kan me zelfs aan te goede mensen storen,...

Ik stoor mij ook aan best een hoop mensen hoor...hier op het werk werkt een Portugees die altijd ontzettend vriendelijk is tegen iedereen. 's morgens komt ie me meteen een hand geven en als ie weer gaat nogmaals (is overigens geen directe collega maar we werken in het zelfde gebouw). Komt ie in de kantine en ben ik 's morgens aan het bijkomen knalt de deur open en schreeuwt ie goedemorgen! en rent door de kantine als een bezetenen big smile alles...hangt me ook de nek uit...best erg misschien maar ik kan me zelfs aan te goede mensen storen,...

misschien heeft het meer te maken met het gebrek aan levensvreugde aan jouw kant :rolleyes:

nou pega, verdiep je een beetje in de actualiteiten. fred teeven stuurt niet voor niks een infiltrant naar de partijbijeenkomst van de pvv. omdat ie wilders verdenkt van rassenhaat en dat ie in de kamer niet verkondigd hoe hij er echt over denkt.

Ik erger me nu dus officieel aan jou!!!

pffff dus omdat fred teeven een infiltrant stuurt (wat ook nog eens te betwisten is) beweer jij dat het nu bewezen is dat geert een rassen hater is?
Nooit er eens bij nagedacht dat mensen zoals fred teeven Geert ook graag zien vallen en een slechte naam geven ??? goochem!!!

Maargoed ik ga met jou helemaal niet meer in discussie.... wij komen er echt nooit uit ben ik bang.... en ik ben bang dat ik jou zooooo vreselijk ga haten!!!

En dat is niet goed voor mijn bloeddruk.....

lol:haha: heb je iets teveel geïnjecteerd, je bent zo agressief. wees blij dat er rassenhaters zijn die op de pvv stemmen. meer zetels=meer inbreng. en het maakt geert echt niet uit wie er op m stemt. hij heeft zijn standpunten en om welke reden dan ook je op de pvv stemt, je stemt op zijn programma. mijn stem krijgt ie niet, want ik stem nooit rechts. er zijn wel meer belangrijke zaken dan alleen de rotte appels uit de samenleving halen. stem liever op iemand met meer dan 1standpunt. als hij het stoppen van de islamisering uit zijn programma haalt is de partij voor veel mensen niet eens meer aantrekkelijk om nog op te stemmen.

of een petje strak boven op het hoofd echt te DOM voor woorden

je mag zeggen wat je wil :roflol:

Mensen die geen witte shirts aantrekken onder hun blousjes en truien t*ring zeg wat heb ik daar toch een verschrikkelijke teringhekel aan! potverdomme!!!! :mad:

godverdfgldvalskdvjsdl;vknmsdl;jksdfl;kjasdl;kfjklakankkakakakakgrrrr

je hebt ut wel hoog zitten ofnie hahaha :roflol:

het is mooi weer,ik ga slapen ben moe mijn trainen zit er al reeds op voor vandaag en hou niet van t-schirt weer,te veel blikken HATELIJK!!!!

Hmja, ik ga maar weer eens aan het werk.

werk ze

Terug
Naar boven