AndroidHealthClinic

Afkeer aan mensen....

• Topic Starter Topic Starter
lol

....

Laatst bewerkt:
Ik had het vandaag trouwens in de bus.
Achter me zaten 2 getinte meisjes, en 1 getinte jongen. En ze maakten me een partij lawaai niet normaal, zaten met snoep te gooien. Kan me er echt kapot aan ergeren...

Feed the hate!

Achter me zaten 2 getinte meisjes, en 1 getinte jongen. En ze maakten me een partij lawaai niet normaal, zaten met snoep te gooien. Kan me er echt kapot aan ergeren...

getint? n*ger bedoel je?

Niet meteen zo kort door de bocht. Niet iedereen met een kleur is een n*ger. Zo heb ik een moedervlek. Ben ik nu ook een n*ger?:P

In Amerika waren ze hier 30 jaar geleden al achter. Daarom werden guns gemeenschapsgoed. Wat zeg nou zelf, elk mens is op waarde te schatten. En sommige zijn het leven niet waard. Een kogel komt je niet aanwaaien.

Hahaha, getint :roflol:

OT: Ik deel je frustraties, die meeste van 'hen' hebben de Westerse waarden en gewoonten nog niet echt onder de knie.

Ik heb een soort van wijnvlek linksonder op mijn rug. Maar die is denk ik niet zo groot.

zolang je maar onder de 5cm2 blijft zit je goed

In Amerika waren ze hier 30 jaar geleden al achter. Daarom werden guns gemeenschapsgoed. Wat zeg nou zelf, elk mens is op waarde te schatten. En sommige zijn het leven niet waard. Een kogel komt je niet aanwaaien.

Toevallig ook net die film/documentaire The Big One gezien van Michael Moore?

Vond hem best goed.

the big one is nu toch nog bezig

Terug
Naar boven