LangeMan
Huge Freak
- Waardering
- 24
- Lengte
- 1m98
- Massa
- 127kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Om 1 of andere reden merk ik ze tegenwoordig niet meer op. Een hemels nirwana waarin elke negatieve invloed naar het onderbewuste getransfereerdwordt in een ultieme poging de geest te redden van allesdodende afstomping. Fluitend, moraalfilosoferend en zichtbaar genietend van deze sensationele onverschilligheid trek ik mijn pad doorlangs de Turnhoutse ghettos. En wee diegene die het gore lef heeft me neer te halen en te laten zien, dat wordt de kroniek van een aangekondigde folterdood waarbij "medievel" een koorknaapje lijkt.
Wat kan die guardian toch heerlijk lullen he, hoe doe je dat joh?![]()
) gaat hier op DBB op de 1 of andere wijze daar toch weer op uitkomt
Hoe kan het toch dat een topic wat helemaal niet over de getinte medemens ( waarvan ik er 1 ben, pinda of eigenlijk pindakaas) gaat hier op DBB op de 1 of andere wijze daar toch weer op uitkomt
Overigens zat ik afgelopen donderdag nog in de bus en daar zaten me toch een paar ( 3 om wel te wezen)vervelende tieners, elkaar te slaan en stom te giechelen, stonken naar weedies en guess what....ze waren BLANK
OT: nee ik irriteer me niet snel aan mensen tenzij ze mij of andere mensen lastig gaan vallen. Ik respecteer iedereen in zijn doen en laten en verwacht dat ook terug. En btw iedere parasiet ( blank of getint) mag van mij gedeporteerd worden naar een onbewoond eiland.

![]()
![]()
![]()
![]()
Wtf kerel? Praat je irl ook zo? Staat de helft je toch vol verbazing met open mond aan te staren?
[/b]
- Door Spiertje16 is de helft van DBB rascist geworden
- En je durft deze 2 zinnen achter elkaar te zetten?![]()
![]()

Maakt niet uit waar jij woont, iedereen ergert zich aan jou, stukje importiraniër.
nou ik zit denk aan de 50% ,maar het stoort me niet ,laat me eerder ->doen!
'' ,daar moet je genoegen meenemen ,op een andere manier kan ik het niet uitleggen!
Als ik gewoon in de stad loop ofzo heb ik echt een afkeer aan 75% van de mensen die ik zie, van tokkies tot gangsta supadudes...
ik erger me er ook gewoon aan, als ik zo een debiel aangeklede wigger zie lopen...
wie heeft dit nog meer?

Wat kan die guardian toch heerlijk lullen he, hoe doe je dat joh?![]()