Fitness Seller

Afkeer aan mensen....

is net begonne man lol

ik hou van hip hop en ben met die muzieksT bezig is het dan verboden om me zo te kleden ? je zult me niet snel met een bandana of wat dan ook zien lopen :d dat vind ik maar dom maar ik vind hip hop kleding gewoon leuk het past bij m'n persoonlijkheid en ik probeer niet een of andere gangster te zijn **** die shit ik ben gewoon mezelf maakt niet uit wat ik aan heb sommige mensen beoordelen gewoon graag snel

ik ben best vaak ook snel van oordeel hoor maar ik probeer het wat af te leren want vaak iemand die er wat raar uitzien kan soms best cool zijn

maar die emo / Gothic matrix gasjes moet ik echt niet :D

Nee ik bedoelde niet getint als in n*ger :D

Ik weet niet wat het waren, ik denk indo's

loo en ryu?

Nee het was maar 1 jongen :P

en die ging met pinda's gooien in ze uppie?

Ik heb een hekel aan buitenlanders die stoer doen.

Normaal doen of oprotten naar je eigen land.

In Amerika waren ze hier 30 jaar geleden al achter. Daarom werden guns gemeenschapsgoed. Wat zeg nou zelf, elk mens is op waarde te schatten. En sommige zijn het leven niet waard. Een kogel komt je niet aanwaaien.

Wie bepaalt wie waardevol/waardeloos is ?

sjonge jonge wat een kortzichtige mensen hier !

anywhoooooo , wat ben ik hier in deze discussie begonnen , je kan toch geen zinig antwoord terug verwachten .

Maakt mij geen reet uit hoe iemand eruit ziet zolang ze hun bek maar dicht houden in de trein of bus.

Wie bepaalt wie waardevol/waardeloos is ?

Ligt eraan hoe wijs je loopt, brede jas bij voorkeur, armen flink heen en weer en stevig doorlopen. Tattoo op je voorhoofd en vooral symbolische gebaren. Verder schuw je zinnen als 'Ik maak je dood' 'Had je het tegen mij?' 'Ik tel tot 3' ook niet. Verder waarmee je dreigt dat 'laat je doen'.

En vooral afkeer hebben van mensen, Mac alias de gevreesde beul weet hoe je dat het beste in je krijgt en welk percentage het beste werkt.

Zolang ze niet met me komen praten , heb ik van niemand last. Als je maar respect voor me hebt , dan heb ik respect voor jou.

Terug
Naar boven