goestavo
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1.468
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 80kg
Hallo ik ben 22 jaar oud.
Taille 104 cm
Buik 127 cm
Huidig gewicht = 102
Lengte = 1.90 m
Ik ben in de laatste 5 jaar een heleboel aangekomen en denk dat het nu egt tijd word om er hard aan te gaan werken.
Ik heb een jaar kaart voor de fitnesschool waar ik soms 1 keer per week soms 3 keer en soms geen 1 keer per week heen ga.
Ik weet dat het grootste gedeelte bij jezelf ligt en ik weet zelf dat ik teveel eet maar kom er op deze manier niet alleen uit.
Ik eet tijdens een film/voetbal en buitenhuis te veel vet eten.
Ik eet dus eigenlijk alleen voor plezier, want ik kan bijna niet iets kijken op tv zonder een zak chips bijv.
Het eten bepaalt een groot gedeelte van me leven, want ik voel me er niet goed door (moe, rugpijn, chagrijnig).
Ik werk op dit moment niet dus me eetschema is ongeveer dit.
12 uur: banaan/beschuitje of niks
17 uur: avondeten
21-4 uur: chips/bapao/patat eigenlijk wel elke avond iets vets.
en daarbij drink ik dan 1/1.5 fles cola per dag, en ik weet dat ik dat moet vervangen maar het gaat moeilijk.
Iemand die me kan helpen.
Taille 104 cm
Buik 127 cm
Huidig gewicht = 102
Lengte = 1.90 m
Ik ben in de laatste 5 jaar een heleboel aangekomen en denk dat het nu egt tijd word om er hard aan te gaan werken.
Ik heb een jaar kaart voor de fitnesschool waar ik soms 1 keer per week soms 3 keer en soms geen 1 keer per week heen ga.
Ik weet dat het grootste gedeelte bij jezelf ligt en ik weet zelf dat ik teveel eet maar kom er op deze manier niet alleen uit.
Ik eet tijdens een film/voetbal en buitenhuis te veel vet eten.
Ik eet dus eigenlijk alleen voor plezier, want ik kan bijna niet iets kijken op tv zonder een zak chips bijv.
Het eten bepaalt een groot gedeelte van me leven, want ik voel me er niet goed door (moe, rugpijn, chagrijnig).
Ik werk op dit moment niet dus me eetschema is ongeveer dit.
12 uur: banaan/beschuitje of niks
17 uur: avondeten
21-4 uur: chips/bapao/patat eigenlijk wel elke avond iets vets.
en daarbij drink ik dan 1/1.5 fles cola per dag, en ik weet dat ik dat moet vervangen maar het gaat moeilijk.
Iemand die me kan helpen.

wat bijde veroorzaakt was door overgewicht, dan kom je er wel achter dat je gezondheid meer waard is dan een vette hap die je uiteindelijk kan missen als kiespijn
ligt er maar net aan wat je lekker vind, maar even serieus eet savonds bij de film maar een lekkere bak kwark (mager) ik denk dat je dan wel even vol zit