XXL Nutrition

Afvallen dringend hulp nodig.

Ik zag ook staan dat je eet van 21-tot 4uur. Dan zou ik zeggen ga eens wat vroeger naar bed dat scheelt weer een paar uurtjes dat jeniet kan snaaien. En dan begin je je ontbijt met een bord havermoutpap. Of brintapap. En dan niet om 11uur. Maar je ass om 7uur uit bed en eten.

DIt lijkt me inderdaad de eerste stap

ik zie in je post staan dat jij denkt, net als vele anderen, dat "vet(te hap)" eten hetgene is dat dikmaakt....fout

ik zal je zeggen dat patat in bakvet helemaal niet zo'n dikmakertje is als jij denkt, het ranzige vet verhinderd namelijk de opname van de suikers die in de patatjes zitten. Helaas zit er acrylamide in diezelfde patat(kankerverwekkend) wat patat zeer ongezond maakt. Nooit meer eten dus.

Maar goed waar je dus echt dik van wordt is het volgende:

-veels te veel eten....teveel calorieën per dag innemen, dat slaat je lichaam dus op als vet en zover moet je het natuurlijk niet laten kome. Geleidelijk proces, makkelijk op te merken. Dit heb jij misschien in het verleden gedaan maar ik vermoed dat het meer aan je verkeerde eten ligt dan aan de hoeveelheid.

-veels te weinig eten--->veels te weinig calorieën tot je nemen waar door het lichaam in survival mode gaat. Alles gaat op een laag pitje, je voelt je k*t en je lichaam probeert alles wat het kan missen om te zetten in vet. Hier ben jij op dit moment schuldig aan

-eten/drinken(COLA!) met hoge glycemische waarde...hiervan gaat je bloedsuiker omhoog waardoor er VEEL insuline moet worden vrijgemaakt die de glucose(suiker) uit je bloed moet afvoeren. Tijdens dit proces stopt je lichaam tijdelijk met vetverbranden(kan dus niet afvallen) en ga je als klap op de vuurpijl ook nog VET OPSLAAN, je groeit dus dicht, en je bent op weg naar diabetes Hier ben jij wederom schuldig aan, stop is met die cola man..het wordt je dood

Oplossing....zoek ZELF uit(doe is moeite) welke voeding lage glycemische waarde heeft...stel daarmee je voedingsschema samen(3000CALS in 6/7 maaltijden per dag) en hou je eraan...In het begin zal het afzien zijn want je mist je suikertjes, gewoon doorzetten gozer en na een maand of 1/2/3 zal het je al veel beter af gaan. Ga hierbij ook nog eens lekker sporten,+/- 45minuten per dag hartslag 120, koop bijvoorbeeld een fiets en ga ermee naar je werk ofzo.

Binnen 1 jaar als jij dit volhoudt en er ook nog krachttraining bij gedaan hebt kan je trots in de spiegel kijken. Als je na 1 maand opgeeft blijf je een slappe vetklep met bad self-esteem. Aan jou de keus, het is voor je eigen bestwil.

Kerel..... het is nog niet te laat, je hebt net zoals mij je lengte mee, maar nu is echt het moment om actie te ondernemen.
Ikzelf was 5 jaar geleden 135 kilo met 1m87 op me 18e, dat was voor mij het moment dat ik zei tot hier en niet verder.
Ik begon als een gek te trainen en nu 5 jaar later ben ik 45 kilo lichter.
Dit zal je alleen kunnen bereiken als je echt zwaar gedisciplineerd aan het werk gaat, laat die cola rotzooi dat is puur vergif he, vanaf nu alleen maar water drinken 2 liter per dag. Verdeel je voedsel-inname over 6 keer op een dag en veel heel veel cardio.
Op het begin is het afzien, maar als je eenmaal gewend bent denk je van shit waarom ben ik niet eerder hiermee begonnen.
Succes en veel sterkte, hou vol.

Frisdrank moet je niet meer drinken ,in cola zitten echt onwijs veel suikerklontjes weet niet precies ,hoeveel.

Terug
Naar boven