AndroidHealthClinic

afvallen met clen+T3

• Topic Starter Topic Starter
T3 zou je 25 mcg basis kunnen nemen dan heb je een "optimaal" metabolisme weet niet of je je schildklier al hebt laten testen dat is denk ik het beste voordat je ermee begint.

ok ja die heb ik nog niet laten testen maar dat kan ik altijd ff laten doen natuurlijk de eerste kilo`s ga ik er gewoon zelf af gooien die clen en T3 voor later bewaren als ik niet meer of moeilijker die kilo`s kwijt raak maar wel een optie inderdaad om dan die 25mcg er bij te pakken zo dat het gewoon goed loopt allemaal en na een tijd op bouwen

ok ja die heb ik nog niet laten testen maar dat kan ik altijd ff laten doen natuurlijk de eerste kilo`s ga ik er gewoon zelf af gooien die clen en T3 voor later bewaren als ik niet meer of moeilijker die kilo`s kwijt raak maar wel een optie inderdaad om dan die 25mcg er bij te pakken zo dat het gewoon goed loopt allemaal en na een tijd op bouwen
Is de beste manier idd t3 is ook vrij catabool zonder aas

Ik neem het al meer dan een jaar er zijn er die het veel langer nemen en perfect herstellen je kan het gewoon doornemen op clen, maar zou eerst proberen zonder t3 en clen en als je dan vastloop iets toevoegen.

Ik neem aan dat jij er wel aas langs zet??

Zonder aas zou ik geen maanden aan de t3 blijven aangezien t3 voor botontkalking kan zorgen..aas heft dit deels op

Het enige wat je helpt vet te verbranden is minder eten dan je verbruikt of een kcal tekort door cardio ;)

dat ga ik ook zeker doen kwa eten en cardio heb ik namelijk een hoop te winnen ;)

iedereen bedankt voor het advies hier in toppie en ook lekker dat ik gewoon kan vragen zonder dat mensen je afvallen(om in termen te praten :P ) om dat je wat wil gebruiken om je te ondersteunen ;)

dat ga ik ook zeker doen kwa eten en cardio heb ik namelijk een hoop te winnen ;)

iedereen bedankt voor het advies hier in toppie en ook lekker dat ik gewoon kan vragen zonder dat mensen je afvallen(om in termen te praten :P ) om dat je wat wil gebruiken om je te ondersteunen ;)
Als je maar open staat voor kritiek. Eigenwijze mannetjes die om advies/hulp vragen maar toch hun eigen gang gaan omdat ze het beter weten hebben geen lange DBB leef. :)

Citroen helpt wel, knal er maar 3 op een dag erin.

Als je maar open staat voor kritiek. Eigenwijze mannetjes die om advies/hulp vragen maar toch hun eigen gang gaan omdat ze het beter weten hebben geen lange DBB leef. :)

zowiezo doe ik wat met het advies ;) ik ga morgen van start eerst even naturel en dan later die clen en t3 heb het liggen en het loopt niet weg een stok achter de deur is zowiezo fijn ;)

Terug
Naar boven