MuscleMeat

afvallen met clen+T3

Ik heb van mezelf een ietwat traag werkende schildklier. Zou het kunnen dat ik op bv. 50 mics T3 er weinig tot geen baat bij heb mbt afvallen? Wss wel toch want het boost sowieso je T3.
Op korte tijd misschien niet heb van mezelf ook een slechte schildklier moest altijd extreem gaan om af te vallen iedereen reageert anders op t3 merk dat ik veel dorst heb eigelijk de hele dag dorst op hogere t3 op 150 mcg merkte ik het pas echt maar had hele dag honger dus had ook geen zin ik ete dan gewoon de kcal die de t3 verbrande erbij denk ik op 100mcg nu en is echt het max waar ik de cravings kan controleren in.combi met bold en tren

Op korte tijd misschien niet heb van mezelf ook een slechte schildklier moest altijd extreem gaan om af te vallen iedereen reageert anders op t3 merk dat ik veel dorst heb eigelijk de hele dag dorst op hogere t3 op 150 mcg merkte ik het pas echt maar had hele dag honger dus had ook geen zin ik ete dan gewoon de kcal die de t3 verbrande erbij denk ik op 100mcg nu en is echt het max waar ik de cravings kan controleren in.combi met bold en tren
Zit nu op 50mcg, ook veel dorst (kan ook door Tren komen toch?) en niet echt cravings/honger terwijl ik low cal zit. Dus wil ik in stand houden als het kan :) Wil eigenlijk ook niet hoger dan 50mics gezien dat gewoon genoeg zou moeten zijn op HG spul.

Zit nu op 50mcg, ook veel dorst (kan ook door Tren komen toch?) en niet echt cravings/honger terwijl ik low cal zit. Dus wil ik in stand houden als het kan :) Wil eigenlijk ook niet hoger dan 50mics gezien dat gewoon genoeg zou moeten zijn op HG spul.
Zat op 150mcg hg t3 en kon niet slapen van de honger op 100 is het ok voor mij als 50mcg werkt gewoon op 50 blijven ;)

• Topic Starter Topic Starter
Even een kleine update ik ben begonnen zonder clen en zeker geen spijt van ik woog 5 september 106.8 met vet percentage 41.9 anders eten en water drinken heeft me geholpen de eerste week om 4.7 kilo aftevallen Weging van 10 september was namelijk 102.1thanks voor jullie advies en ik hou jullie op de hoogte en ik heb vast meer vragen

Hier onder zie je me wegingen

Start 5 september

Kg 106 8
Vet 41.9
Vocht 45 7
Spier 38.7
Bot 3.5

Weging 10 september

Kg 102.1
Vet 40.5
Vocht 45.8
Spier 38.8