AndroidHealthClinic

afvallen/trainen op vakantie

spongebob123

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m83
Massa
71kg
Hallo, ik ga op vakantie voor iets langer dan een week. Ik train nu bijna elke dag bij de sportschool en let ook op mijn voeding om shredded te worden. Nu is het dat ik op vakantie altijd wel veel eet (uiteten enzo). Ik wil toch juist deze vakantie veel buikvet verliezen. Denken jullie dat ik veel kan afvallen deze vakantie door bijna elke dag hard te lopen en veel te zwemmen en misschien nog touwtje springen + heel veel sit ups en push ups.
En hebben jullie nog tips om het afvallen en het eten te combineren tijdens mijn vakantie?

Groetjes

Ga gewoon vakantie vieren man. En met 17jr 1,83 en 71kg zou ik mij niet teveel zorgen maken over mijn buikvet.

Ga gewoon vakantie vieren man. En met 17jr 1,83 en 71kg zou ik mij niet teveel zorgen maken over mijn buikvet.

Precies, neem de rust en kijk naar de vakantie weer verder, ga na de vakantie eventueel 1/2 weken meer cardio doen.

ik startte ook een topic hierover een tijdje terug weekje rust is prima

Sterker nog. Je zal juist die vakantie nodig hebben. Dat weekje even rustig aan, en genieten, zal je goed doen. Geeft mij juist vaak weer frisse energie om weer een paar maanden door te gaan. Je moet niet vergeten te leven. Dat is het belangrijkste..

Terug
Naar boven