MuscleMeat

afvallen

semi

Novice
Waardering
0
ik fitness nu 6 maanden
ik ben 1,86 langt
en weeg 90 kilo

ik wil graag meer afvallen ik heb niet echt een streef gewicht ik zou alleen wat droger willen worden. ik sport altijd 's avonds, ik heb gehoord dat je 's ochtends ook kunt gaan trainen op lege maag maar je verliest er ook veel spier massa door. ik ben zelf best breed en men borst en arm spieren zijn er zeker ik zou allen graag willen dat ik mijn buik spieren ook zou zien maar er zit helaas een vet laag over heen
heeft er iemand tips om zo snel mogelijk zo veel mogelijk aftevallen en zo min mogelijk spiermassa te verliezen.

ik zou graag tips over voeding en oefening krijgen

alvast bedankt en ik hoop op veel reacties

45 minuten gaan lopen en minderen met brood/rijst en pasta

veel lopen en veel fietsen en veel actied bezig zijn en weinig koolhydraten en vele proteine en veel groentne en fruit en weinig melk!

Voeding is inderdaad het belangrijkste. Je kan er ver of minder ver in gaan, maar het absolute minimum lijkt me toch.

- Regelmatig eten. Geen maaltijden skippen
- Geen suiker. Period. Dus geen snoep, cola, andere troep
- Zoveel mogelijk verse producten eten
- Opletten met koolhydraten, vooral wit brood, witte pasta etc...

Zijn kleine dingen, maar kunnen al een pak helpen. Heb het laatste jaar enkel hiermee al rustig een paar kilo's verloren zonder echt veel te sporten of op de rest van de voeding te letten. Wil je meer, kijk dan maar eens rond op het forum, er zijn genoeg cutschema's voorhanden.

Wat doe je juist als je fitnesst btw?

• Topic Starter Topic Starter
uhm ik begin met kracht trainen een uur tot ander half. daarna ga ik cardioen meestal een uur of langer op een cross trainer maar dan zonder die stange aan de zij kant. (advies van de instucteur omdat je volgens hem daar meteen begint met vet verbranden(als je het goed doet)) afentoe ga ik ook roeien that's it eigenlijk

ik gebruik al proteine maar mijn vraag is bevorderd dat ook het droger worden of heeft dit alleen maar invloed op de spieren?

alvast bedankt:)

krachttraining beperken tot max een uur

met de handveten is alleen maar beter, meer beweging = beter :S

Alles wat beweging maakt zorgt ervoor dat je meer moet doen, dus het is beter om juist die handvaten te pakken, die binnenste is voor alleen als je echt niet meer kan.. :/
Geld ook voor op de loopband, als je niks vastpakt moet je echt alles geven.. Dat maakt een verschil. :)

• Topic Starter Topic Starter
jah ik weet het ook niet :D haha hij vertelde dat je kunt ook de hoogt in stellen van de cross ramp en niet alleen de weerstand en dat kan bij de cross trainers niet daar kun je alleen de weerstand instellen

Terug
Naar boven