MuscleMeat

afvallen

vevastudent

Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
90kg
Vetpercentage
20%
hallo
ik ben een student aan het veva en ik heb een vraagje over afvallen,
ik probeer al een tijdje aftevallen maar het lijkt wel dat het er alleen maar bij komt
ik ben 18 jaar weeg 90 kilo normaal gebouwt(zit wel spier onder dat buikje)
en mijn vet% weet ik niet precies.
ik zou graag wat kilos kwijt willen raken in de komende 2-3 maanden en wat vet% verliezen(vooral rond de buik)
maar aangezien ik met een knie blessure loop ga ik 3x per week naar de fysio en daar doe ik 20 min fietsen en 10 min Crosstrainer maar meer mag ik nog niet qua cardio.
ik heb me zelf wel het een en ander verdiept in gezond eten maar ik kan er zelf niet helemaal uit komen.
heeft er iemand voor mij een goed voedingsschema of zou er 1 met of zonder mij willen maken?
gewoon een schema met producten die je normaal bij de supermarkt kan halen en eventuele recepten met uitleg.

Alvast bedankt,

Vevastudent

Laatst bewerkt:
Je wilt binnen 1 maand 10/15 kg afvallen? Is dat niet erg snel?..

Heb je de stickies gelezen over voedingsschema en voeding? Ze staan bovenaan in de voeding sectie en ook bij beginners staan veel tips en adviezen. Als je het niet snapt kan je dat vragen natuurlijk.
Succes :D

Met een tekort aan 4500kcal per dag gaat dat prima in 30 dagen :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
mijn fout ik bedoelde september/oktober

???
Sorry maar waar slaat dit nou weer op ?

Zonder al te goed de posts te lezen zag ik 15kg in 1 maand. Toen dacht ik "hey is dat wel mogelijk". 15kg*9000kcal =135000
135000/30 dagen= 4500kcal per dag.....

Nou ben ik niet geheel op de hoogte hoeveel je precies moet verbranden om een kilo vet kwijt te raken maar volgens deze berekening zou je een tekort van 4500kcal per dag nodig hebben om 15 kilo af te vallen in een dag. Ter illustratie: dat is voor mij 30 dagen niks eten + 2000kcal aan cardio.