- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan waren ze in ieder geval niet partijdig geweest wat je nu zeker wel kan betwijfelen. Sowieso vind ik het een hele rare gang van zaken dat de politie langskomt om een boete te innen. Dat ze vervolgens binnen komen. Dat dat kleine ongevaarlijke hondje niet even in een andere kamer gezet kon worden.
Klinkt als een kamer vol idioten. Ze verdienen allemaal om te sterven.
Dan waren ze in ieder geval niet partijdig geweest wat je nu zeker wel kan betwijfelen. Sowieso vind ik het een hele rare gang van zaken dat de politie langskomt om een boete te innen. Dat ze vervolgens binnen komen. Dat dat kleine ongevaarlijke hondje niet even in een andere kamer gezet kon worden.
Klinkt als een kamer vol idioten. Ze verdienen allemaal om te sterven.

Lol, dat is toch niet jouw probleem als de politie binnen komt?
Btw, hadden ze bij mijn hond moeten doen (niet dat ik een hond heb, maar toch)
Hehe komen er ineens van die domme linkse reacties als het om dieren gaat, over mensen denken jullie blijkbaar anders. Ik heb persoonlijk een hekel aan alle dieren, ik denk imo dat de agent goed heeft gehandeld. Als je een hond laat bijten(verantwoordelijkheid ligt bij de baas), moet je niet raar opkijken als hij wordt doodgeschoten. Ik zou er geen seconde over twijfelen als agent.
Lol. Probeer je te provoceren of ben je echt achterlijk?

Hehe komen er ineens van die domme linkse reacties als het om dieren gaat, over mensen denken jullie blijkbaar anders. Ik heb persoonlijk een hekel aan alle dieren, ik denk imo dat de agent goed heeft gehandeld. Als je een hond laat bijten(verantwoordelijkheid ligt bij de baas), moet je niet raar opkijken als hij wordt doodgeschoten. Ik zou er geen seconde over twijfelen als agent.
Dan heb je ook een hekel aan je zelf , want de mens is ook een dier toch

Nope, brave burgers pesten enzo. Waar dienen ze anders voor.Hebben ze niks beters te doen dan te zitten flitsen en boetes te gaan innen idiots

Nope, brave burgers pesten enzo. Waar dienen ze anders voor.
![]()
Oja dat ook. Maar niet in hun vrije tijd, wel tijdens de diensturen hé.
Oja dat ook. Maar niet in hun vrije tijd, wel tijdens de diensturen hé.![]()

jij zou stand-up moeten worden