XXL Nutrition

Nieuws Agent schiet hond van kindjes dood in huiskamer

• Topic Starter Topic Starter
Als Rebel_x bij interne zaken gaat, dan legt hij overal zakjes coke in de kleedkamers van het flits-team :evil: :roflol:

Hier gaat mijn bloed nu van koken :mad: Dat beest voelde zich bedreigd en wat doet die kl***zak, gaat er met een stoel op staan timmeren, toch vreemd dat die hond dan blijft bijten hé? En dan nog vlakbij die kinderen beginnen schieten. Ik hoop dat ze hem ontslaan en zou het niet erg vinden als hij ooit zelf een nekschot krijgt.

zaterdagmorgen is de hond van mij vriendin onder de auto gekomen. op slag dood. echt wat een verdriet heeft ze ervan.

Maar dan op zon manier is wel helemaal onverteerbaar :mad:

Lol T. :roflol: Je moet wat blabla...

En nu ga ik werken hoor kinders, doei. :kiss:

Rebel_x kan misschien bij interne zaken gaan werken, en dan alle corrupte flikken naaien :D

Ik ben lid van Vlaams Belang en dat is mijn enigste hoop nog om er nog iets aan te doen, weg met superboetes, terug 60 p/u in bebouwde kom.
Enkel nog flitspalen op risocowegen en aan scholen etc....
Nultollerantie tegen criminelen ipv tegen mensen die 3 km per uur te hard rijden. Beter toezicht ivm de de toestroom van illegalen die nu via Oostende dramatisch binnen aan het stromen zijn en die enkel een verwittiging krijgen
dat ze na vijf dagen het land moeten verlaten, laat me ni lachen.

Maar ja, in een interim regering heb je altijd rotte appels en mensen die geen
drastische beslissingen durven nemen, en echt mij maakt het niks uit , maar
ik denk aan de generatie die na ons komt...

Ik denk trouwens dat politie in België niet het grootste probleem vormt, vaak zitten er ook goeie gasten tussen. Het is echt vooral justitie en politiek die hier waardeloos zijn.

Ik denk trouwens dat politie in België niet het grootste probleem vormt, vaak zitten er ook goeie gasten tussen. Het is echt vooral justitie en politiek die hier waardeloos zijn.

:orly:

Als de achterban het dan goed meent , moeten ze toch acties ondernemen zeker , stelletje schapen

Wat kwam de politie daar dan doen?

Het ging simpelweg om een domme boete..

Had de reportage daarnet maar gedeeltelijk gezien, nu hiernet van in het begin bekeken.
Toen de vrouw des huizes opendee kwam de agent al vanzelfs binnen..
Het gaat om een duidelijk welbekwaam en deftig gezin met vier kinderen, de twee jongens van 6 en 4 zaten inderdaad in de woonkamer tijdens het schot. Ze getuigden verlegen dat ze geweend hadden.
De vader reconstrueert dat de speelse hond toertjes maakte rond de agent, hetgeen hij gewoonlijk doet, toen die opzij sprong op een gegeven moment verschoot de hond en grijpte naar zijn been. Da vader wou meteen de hond oppakken maar moest op bevel van de agent opzij gaan om te schieten.:mad:
De bebloede hond wordt zelfs ook gefilmd. Het lijkt mij heel sterk diegenen die de agent verdedigden het fout hebben.
Hij heeft klacht ingediend bij Comite P en Gaia, hopelijk krijgt hij een straf.

Het ging simpelweg om een domme boete..

Had de reportage daarnet maar gedeeltelijk gezien, nu hiernet van in het begin bekeken.
Toen de vrouw des huizes opendee kwam de agent al vanzelfs binnen..
Het gaat om een duidelijk welbekwaam en deftig gezin met vier kinderen, de twee jongens van 6 en 4 zaten inderdaad in de woonkamer tijdens het schot. Ze getuigden verlegen dat ze geweend hadden.
De vader reconstrueert dat de speelse hond toertjes maakte rond de agent, hetgeen hij gewoonlijk doet, toen die opzij sprong op een gegeven moment verschoot de hond en grijpte naar zijn been. Da vader wou meteen de hond oppakken maar moest op bevel van de agent opzij gaan om te schieten.:mad:
De bebloede hond wordt zelfs ook gefilmd. Het lijkt mij heel sterk diegenen die de agent verdedigden het fout hebben.
Hij heeft klacht ingediend bij Comite P en Gaia, hopelijk krijgt hij een straf.

Zoiets gebeurd in een land waar je na een jaar al inspecteur kan worden
natuurlijk. Ik hoop ook dat hij een straf krijgt , welke straf ga ik hier niet uitspreken, lijkt me te grof..
Ik had hem in ieder geval zijn kop in geslagen..

Zoiets gebeurd in een land waar je na een jaar al inspecteur kan worden
natuurlijk. Ik hoop ook dat hij een straf krijgt , welke straf ga ik hier niet uitspreken, lijkt me te grof..
Ik had hem in ieder geval zijn kop in geslagen..

jaja je boodschap is duidelijk, het land is naar de klote, het systeem is verdoet en jij zit met een hoop frustratie
hou nu eens op met dit topic te vervuilen :mad:

jaja je boodschap is duidelijk, het land is naar de klote, het systeem is verdoet en jij zit met een hoop frustratie
hou nu eens op met dit topic te vervuilen :mad:

Ik bepaal zelf wel wat ik doe en als het uit de hand loopt dan hoor ik het
wel van een moderator en niet van jouw.
je hoeft dit trouwens niet te lezen als het je niet intereseerd ga dan ergens anders janken.

Denk dat mensen niet goed begrijpen waar het over gaat trouwens. Een hond (of kat, of ander huisdier) ga je na verloop van tijd echt als een lid van het gezin zien. Het is niet zomaar een huisdier dat hier totaal overbodig afgeknald werd, nee voor die mensen werd iemand van hun gezin vermoord, voor de ogen van hun kinderen, door iemand die hen normaal zou moeten beschermen tegen precies dat soort geweld. Van mij mogen ze die agent echt ontslaan en verbieden ooit nog een wapen te dragen, maar het zal wel weer niet gebeuren let maar op.

Komen ze tegenwoordig boetes aan de deur innen? Vreemd dat die agent met een stoel gaat slaan terwijl die hond alleen ze broek vast heeft. Als ie nou een paar tanden in ze been heeft staan had ie nog een reden om zich bedreigt te voelen.

er was laatst toch ook ion belgie een hond neergeknald die op de stoep lag te slapen.
hij was zogenaamd agressief terwijl die hond gwn lag te pitten. Er worden steeds meer dieren vermoord door die gasten. maja ik zou het wel weten ik zou die man zelf doodgeschoten hebben, dan maar een gevangenis straf.

Gevangenis... Tja, jij bent 81... Je leven is sowieso voorbij! :D

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven