- Waardering
- 35
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beter lezen, kwam verkeersboete innen, niet dat dat normaal niet via de post kan ofzo, maar je hebt van die klootzakjes die er plezier in hebben om de mensen te treiteren.Toch wel redelijk vervelend maar wat deed die politieagent in dat huis dan![]()
Dit moet echt niet kunnen! Ik hoop toch zeker dat hij zijn baan kwijt is hierdoor!

Dit moet echt niet kunnen! Ik hoop toch zeker dat hij zijn baan kwijt is hierdoor!

Overdreven reactie van die agent. Hij kon die hond toch ook in het been geschoten hebben![]()
En dan? loopt ie de rest van ze leven met 3 poten, je hoeft helemaal geen wapens te gebruiken.

slecht ervaring gehad met een hond ofzo kneus. waar staat het dat de hond agressief is? bij iemand in de broek bijten is gewoon normaal speels gedrag van sommige honden.Ik vind het niet normaal als een hond zo maar naar iemand bijt. Gelukkig kon deze man zich beschermen!
De eigenaren van de hond horen ook nog een boete te krijgen omdat zij een agressieve hond hebben opgevoed en niet in staat waren om deze in toom te houden.
wat een reacties hier, het lijkt wel de partij van de dieren
Ik vind het niet normaal als een hond zo maar naar iemand bijt. Gelukkig kon deze man zich beschermen!
De eigenaren van de hond horen ook nog een boete te krijgen omdat zij een agressieve hond hebben opgevoed en niet in staat waren om deze in toom te houden.
Ik vind het niet normaal als een hond zo maar naar iemand bijt. Gelukkig kon deze man zich beschermen!
Het enige wat je de familie kan verwijten is dat ze die hond mss eventjes hadden moeten afzonderen. Aangezien ze dit niet deden doet dit vermoeden dat de hond helemaal geen agressief karakter had.Als die agent door de voordeur komt en de kinderen in de kamer zitten is het meestal enkele meters verderop dus het lijkt me geen onzin..Moet het hier wel eens met je zijn. Als er een agent in je huis staat en je hond probeert 'm te bijten (al is het spelen), dan roep je je hond terug. Als de agent dan nog een stoel moet pakken en 'm van zich af moet slaan, dan weet je dat het geen spelen meer is.
Pepperspray had ook gekund, maar ik had misschien ook m'n wapen gepakt. Ik hou liever mijn been intact.
Het verhaal zoals het in de media komt is altijd meteen zo 'zielig'. Twee kindjes die anderhalve meter verderop zitten, hahaha, laat me niet lachen, wat een onzin.
Moet het hier wel eens met je zijn. Als er een agent in je huis staat en je hond probeert 'm te bijten (al is het spelen), dan roep je je hond terug. Als de agent dan nog een stoel moet pakken en 'm van zich af moet slaan, dan weet je dat het geen spelen meer is.
Pepperspray had ook gekund, maar ik had misschien ook m'n wapen gepakt. Ik hou liever mijn been intact.Het verhaal zoals het in de media komt is altijd meteen zo 'zielig'. Twee kindjes die anderhalve meter verderop zitten, hahaha, laat me niet lachen, wat een onzin.

Als die agent door de voordeur komt en de kinderen in de kamer zitten is het meestal enkele meters verderop dus het lijkt me geen onzin..
Maar volgensmij is het wapen bedoelt om te gebruiken in levensgevaarlijke situaties, een hond die aan je broek hangt vind ik in de verste verte geen levensbedreigende situatie. En wil hij dan toch zijn wapen gebruiken, schiet dan een waarschuwingsschot ofzo. Weet zeker dat die hond dan ook piepend weg loopt...

Als die agent door de voordeur komt en de kinderen in de kamer zitten is het meestal enkele meters verderop dus het lijkt me geen onzin..