AndroidHealthClinic

Nieuws Agent schiet hond van kindjes dood in huiskamer

Toch wel redelijk vervelend maar wat deed die politieagent in dat huis dan;)
En het was ook geen bekende want die had de hond ook wel gekend.

En dan nog mag je niet zomaar je pistool trekken, tenzij er kans op levensgevaar is.

• Topic Starter Topic Starter
Toch wel redelijk vervelend maar wat deed die politieagent in dat huis dan;)
Beter lezen, kwam verkeersboete innen, niet dat dat normaal niet via de post kan ofzo, maar je hebt van die klootzakjes die er plezier in hebben om de mensen te treiteren.

Dit moet echt niet kunnen! Ik hoop toch zeker dat hij zijn baan kwijt is hierdoor!

Overdreven reactie van die agent. Hij kon die hond toch ook in het been geschoten hebben???

laffe k*tpolitie. hoop dat die agent eens door een paar valse pitbulls wordt aagevallen in een steegje..

en met de rellen in anderlecht toen durfden ze niks.. terwijl ze dan JUIST scherp moeten schieten, net als in nederland in veel gevalle zou moeten

nader onderzoek zal moeten uitwijzen of die agent zo fout zat. misschien was die hond wel zwaar agressief. wie weet. Dan had hij het misschien nog anders op kunnen lossen. maar goed.

Ik vind het niet normaal als een hond zo maar naar iemand bijt. Gelukkig kon deze man zich beschermen!
De eigenaren van de hond horen ook nog een boete te krijgen omdat zij een agressieve hond hebben opgevoed en niet in staat waren om deze in toom te houden.

wat een reacties hier, het lijkt wel de partij van de dieren

dat ie dat beest heeft doodgeschoten.. kun je over discussieren maar ok.
maar dat ie zijn wapen trekt én gebruikt in het bijzijn van kleine kinderen??

Ik vind het niet normaal als een hond zo maar naar iemand bijt. Gelukkig kon deze man zich beschermen!
De eigenaren van de hond horen ook nog een boete te krijgen omdat zij een agressieve hond hebben opgevoed en niet in staat waren om deze in toom te houden.

slecht ervaring gehad met een hond ofzo kneus. waar staat het dat de hond agressief is? bij iemand in de broek bijten is gewoon normaal speels gedrag van sommige honden.

dan moet die agent minstens een flinke bijtwond hebben als die hond echt vals is. en dan nog begeeft die agent zich op andermans terein. de agent zal wel vroeger veel gepest zijn geweest en is nu nog bang, alleen tegen een weerloos dier durven ze.

Moet het hier wel eens met je zijn. Als er een agent in je huis staat en je hond probeert 'm te bijten (al is het spelen), dan roep je je hond terug. Als de agent dan nog een stoel moet pakken en 'm van zich af moet slaan, dan weet je dat het geen spelen meer is.
Pepperspray had ook gekund, maar ik had misschien ook m'n wapen gepakt. Ik hou liever mijn been intact.

Het verhaal zoals het in de media komt is altijd meteen zo 'zielig'. Twee kindjes die anderhalve meter verderop zitten, hahaha, laat me niet lachen, wat een onzin.

Rinkelt bij jou geen belletje als je weet dat die hond in dag en dauw in een gezin met kinderen leeft? Agressieve opgevoede hond lijkt mij pure bullshit, of ben jij die agent?:) Het enige wat je de familie kan verwijten is dat ze die hond mss eventjes hadden moeten afzonderen. Aangezien ze dit niet deden doet dit vermoeden dat de hond helemaal geen agressief karakter had.
Als ik een hele boze hond heb, ga ik GEEN vreemde binnenlaten zonder hem eerst af te zonderen...nu jij.
Zoals ik al zei een agent die wat neerdanig komt doen tegenover die mensen. De hond ruikt de 'angst' van zijn baasjes daar.
Lijkt mij sterk dat hij overdreven heeft om een stoel te gebruiken, tuurlijk gaat die hond dan harder bijten.

Moet het hier wel eens met je zijn. Als er een agent in je huis staat en je hond probeert 'm te bijten (al is het spelen), dan roep je je hond terug. Als de agent dan nog een stoel moet pakken en 'm van zich af moet slaan, dan weet je dat het geen spelen meer is.
Pepperspray had ook gekund, maar ik had misschien ook m'n wapen gepakt. Ik hou liever mijn been intact.

Het verhaal zoals het in de media komt is altijd meteen zo 'zielig'. Twee kindjes die anderhalve meter verderop zitten, hahaha, laat me niet lachen, wat een onzin.
Als die agent door de voordeur komt en de kinderen in de kamer zitten is het meestal enkele meters verderop dus het lijkt me geen onzin..

Maar volgensmij is het wapen bedoelt om te gebruiken in levensgevaarlijke situaties, een hond die aan je broek hangt vind ik in de verste verte geen levensbedreigende situatie. En wil hij dan toch zijn wapen gebruiken, schiet dan een waarschuwingsschot ofzo. Weet zeker dat die hond dan ook piepend weg loopt...

Pepperspray had ook gekund, maar ik had misschien ook m'n wapen gepakt. Ik hou liever mijn been intact.Het verhaal zoals het in de media komt is altijd meteen zo 'zielig'. Twee kindjes die anderhalve meter verderop zitten, hahaha, laat me niet lachen, wat een onzin.

:D

Als die agent door de voordeur komt en de kinderen in de kamer zitten is het meestal enkele meters verderop dus het lijkt me geen onzin..

Maar volgensmij is het wapen bedoelt om te gebruiken in levensgevaarlijke situaties, een hond die aan je broek hangt vind ik in de verste verte geen levensbedreigende situatie. En wil hij dan toch zijn wapen gebruiken, schiet dan een waarschuwingsschot ofzo. Weet zeker dat die hond dan ook piepend weg loopt...

Als je al een stoel moet pakken om van je af te slaan, kun je je toch voorstellen wat voor gezin we het hier over hebben? Eigen schuld dat ze hun hond niet terugriepen.
Die 'kinderen' zullen wel Tokkie-pubers van een jaar of 16 geweest zijn die achter de Playstation zaten.

Media... :rolleyes:

idd. en dan nog. in de krant stond dat ie eerst heeft geslagen met de stoel, toen brak ie het glas van een aquarium of terrarium ofzoiets. toen kwam de man des huizes (die boven zat) kijken. denk dat de kindjes dan ook niet gezellig naar tv blijven kijken, maar ook eens komen zien wat er in de gang allemaal gaande is.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven