my point exactly
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een oom van mij heeft vroeger trouwens een Engelse Bulldog gehad, en ik kan me niet herinneren dat dit nu zo'n gewelddadige hond was. (best klein en dik was ie; zou volgens mij niet echt veel schade aanrichten)
Wat een domme opmerking zeg, elke hond is agressief te maken.Trouwens... dit laat wel weer zien wat voor grap België is. Het Belgische leger heeft maar 4 kogels per man, en de Belgische politie verspilt de kogels maar door er honden mee neer te schieten.
Mijn buurman is een moslim, kan me niet herinneren dat dit nou zo'n extremistische man is. Maar als ik dbb mag geloven.Wat een domme opmerking zeg, elke hond is agressief te maken.
Dat klopt, honden trekken soms aan je kleren om te spelen. Geloof het of niet. Een debiel die dat niet weet begint dan meteen met stoelen te meppen en pistolen te trekken.
de agent had kneuzingen maar geen vleeswondes stond in de krant , de hond beet in zijn 'combatshoes'. hij is wel 2 weken werkonbekwaam
Trouwens... dit laat wel weer zien wat voor grap België is. Het Belgische leger heeft maar 4 kogels per man, en de Belgische politie verspilt de kogels maar door er honden mee neer te schieten.
wie is er nu 'pwnd', big t ?![]()
Hopla, we horen één kant van het verhaal en meteen kan de politie weer niks goed doen.Nutteloos topic.
![]()

Ik herinner me nog een voorval van niet zo lang geleden, ik dacht dat het in Afghanistan was. Iets van een Nederlandse soldaat die door collega's werd doodgeknald omdat ze dachten dat hij de vijand was. Ook verspilling van munitie??

Nee ik vind mensen die met stoelen slaan op dieren en ze daarna afschieten omdat ze beetje aan hun broek trekken heel intelligent nou goed?