XXL Nutrition

Nieuws Agent schiet hond van kindjes dood in huiskamer

Over een agent die ook iets te agressief was, alleen tegen de verkeerde en toen een pak rammel kreeg.

Een oom van mij heeft vroeger trouwens een Engelse Bulldog gehad, en ik kan me niet herinneren dat dit nu zo'n gewelddadige hond was. (best klein en dik was ie; zou volgens mij niet echt veel schade aanrichten)

Trouwens... dit laat wel weer zien wat voor grap België is. Het Belgische leger heeft maar 4 kogels per man, en de Belgische politie verspilt de kogels maar door er honden mee neer te schieten.

wie is er nu 'pwnd', big t ? :D

Een oom van mij heeft vroeger trouwens een Engelse Bulldog gehad, en ik kan me niet herinneren dat dit nu zo'n gewelddadige hond was. (best klein en dik was ie; zou volgens mij niet echt veel schade aanrichten)

Mijn buurman is een moslim, kan me niet herinneren dat dit nou zo'n extremistische man is. Maar als ik dbb mag geloven. :rolleyes: Wat een domme opmerking zeg, elke hond is agressief te maken.

Hopla, we horen één kant van het verhaal en meteen kan de politie weer niks goed doen. :roflol: Nutteloos topic. :thumbup:

Mijn buurman is een moslim, kan me niet herinneren dat dit nou zo'n extremistische man is. Maar als ik dbb mag geloven. :rolleyes: Wat een domme opmerking zeg, elke hond is agressief te maken.

Je vergeet het stuk waarbij ik zeg 'die kan volgens mij weinig schade aanrichten'.

Als er nu werkelijk een vechtmachine voor je staat waarbij de kans op schade zéér groot is, oke. Maar speur Google eens af...

http://images.google.nl/images?hl=nl&resnum=0&q=Engelse bulldog&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi

Trouwens... dit laat wel weer zien wat voor grap België is. Het Belgische leger heeft maar 4 kogels per man, en de Belgische politie verspilt de kogels maar door er honden mee neer te schieten.

wie is er nu 'pwnd', big t ? :D

Ik herinner me nog een voorval van niet zo lang geleden, ik dacht dat het in Afghanistan was. Iets van een Nederlandse soldaat die door collega's werd doodgeknald omdat ze dachten dat hij de vijand was. Ook verspilling van munitie??

Ik herinner me nog een voorval van niet zo lang geleden, ik dacht dat het in Afghanistan was. Iets van een Nederlandse soldaat die door collega's werd doodgeknald omdat ze dachten dat hij de vijand was. Ook verspilling van munitie??

Ja, dat is zeker verspilling van de munitie. In die landen hebben wij niks te zoeken. :)

gewoon nooit dat tuig je huis binnen laten.

er was laatst toch ook ion belgie een hond neergeknald die op de stoep lag te slapen.
hij was zogenaamd agressief terwijl die hond gwn lag te pitten. Er worden steeds meer dieren vermoord door die gasten. maja ik zou het wel weten ik zou die man zelf doodgeschoten hebben, dan maar een gevangenis straf.

• Topic Starter Topic Starter
Suggereer jij dat deze agent een debiel is ?
Nee ik vind mensen die met stoelen slaan op dieren en ze daarna afschieten omdat ze beetje aan hun broek trekken heel intelligent nou goed?

Hij mocht niet eens schieten in nabijheid van kinderen, staat in de wet.

Als die hond flink beet had en niemand in dat huis deed er wat aan kan ik het goed begrijpen. Kneuzingen door combat shoes heen komt toch aardig wat kracht bij kijken.

Als er een flik je huis binnenkomt hou je gewoon je hond in bedwang, zo simpel is dat. Je laat je hond toch niet tegen een agent opspringen zeker. Ik weet niet hoe het allemaal verlopen is maar blijkbaar had de hond dan ook nog eens de man zn been beet. Als ik die agent was zou ik ook niet wachten tot een beest met die krachtige kaken bv de volgende hap in mn knie zet en me kreupel maakt. Dan schiet ik hem ook gewoon af. Jammer voor de hond, maar hij moet goed opgevoed worden. Bijten naar politiemensen hoort daar niet bij.

• Topic Starter Topic Starter
Voor de Oost-Vlamingen: vanavond is het op Kanaal 3 uitgebreid verslag , geen idee of het nationaal ook in het nieuws komt. Ik ben in elk geval benieuwd, de vriendin van het baasje heeft al gereageerd op de site van HLN en komt mij gewoon eerlijk over. Ze zegt dat de hond absoluut niet agressief is.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven