XXL Nutrition

Nieuws Agent schiet hond van kindjes dood in huiskamer

Als je al een stoel moet pakken om van je af te slaan, kun je je toch voorstellen wat voor gezin we het hier over hebben? Eigen schuld dat ze hun hond niet terugriepen.
Die 'kinderen' zullen wel Tokkie-pubers van een jaar of 16 geweest zijn die achter de Playstation zaten.

Media... :rolleyes:

als ik me goed herinner een mannetje van 9 erbij dat in zijn broek had geplast van schrik.

Als je al een stoel moet pakken om van je af te slaan, kun je je toch voorstellen wat voor gezin we het hier over hebben? Eigen schuld dat ze hun hond niet terugriepen.
Die 'kinderen' zullen wel Tokkie-pubers van een jaar of 16 geweest zijn die achter de Playstation zaten.

Of die agent is gewoon een gruwelijk wijf en als de dood voor honden, pakt daarom meteen een stoel en schiet hem daarna voor zo'n fl**ker..

De eigenaren van de hond hadden uiteraard ook even kunnen vragen of de agent bang was voor honden of hem gewoon niet binnen moeten laten, als je weet, dat je hond bezoekers opzoekt om te begroeten/spelen.

Als die agent echt flink in het been is gebeten kan ik het begrijpen. Vaak laat zon hond niet meer los als hij zich eenmaal ergens in vastgrijpt.

Als die hond echt puur wilde spelen en die agent niet eens een klein schrammetje heeft mogen ze die agent voor mijn part neerschieten.

Zijn dus 2 opties mogelijk. Mja...welke van de 2 is juist.

Als een hond mij in de broek bijt omdat hij wil spelen hoop ik ook dat ik een pistool bij me heb.. what the ****.. aangevallen worden door een hond die niet onder controle is, wat is dit voor een bullshit. Geef de baas van die hond maar een nekschot omdat hij de hond als wapen gebruikt. Beetje piepen na afloop, maar wel in gebreke blijven door te zorgen dat de hond niet aangelijnd is als er iemand van buiten binnen komt.

Hij wou spelen ... bullshit.

Als die agent echt flink in het been is gebeten kan ik het begrijpen. Vaak laat zon hond niet meer los als hij zich eenmaal ergens in vastgrijpt.

Als die hond echt puur wilde spelen en die agent niet eens een klein schrammetje heeft mogen ze die agent voor mijn part neerschieten.

Zijn dus 2 opties mogelijk. Mja...welke van de 2 is juist.

nee de agent had kneuzingen maar geen vleeswondes stond in de krant , de hond beet in zijn 'combatshoes'. hij is wel 2 weken werkonbekwaam. :rolleyes:

nee de agent had kneuzingen maar geen vleeswondes stond in de krant , de hond beet in zijn 'combatshoes'. hij is wel 2 weken werkonbekwaam. :rolleyes:

Had hij dus andere schoenen aangehad, was het dwars door z'n vel heen gegaan. Geen spelen dus. I rest my case.

alweer?

wat moet een onzin allemaal, waarom mag een agent wel schieten? als burger mag je niet eens een inbreker neerschieten of zelfs uit verdediging van jezelf of je kinderen...
die agent betreed zelf andermans terein, dus is altijd zelf fout, en de politie maakt weer duidelijk dat ze mietjes zijn, omdat ze mensen niet durven neer te schieten

• Topic Starter Topic Starter
Als een hond mij in de broek bijt omdat hij wil spelen hoop ik ook dat ik een pistool bij me heb.. what the ****.. aangevallen worden door een hond die niet onder controle is, wat is dit voor een bullshit. Geef de baas van die hond maar een nekschot omdat hij de hond als wapen gebruikt. Beetje piepen na afloop, maar wel in gebreke blijven door te zorgen dat de hond niet aangelijnd is als er iemand van buiten binnen komt.

Hij wou spelen ... bullshit.
Dat klopt, honden trekken soms aan je kleren om te spelen. Geloof het of niet. Een debiel die dat niet weet begint dan meteen met stoelen te meppen en pistolen te trekken.

Dat klopt, honden trekken soms aan je kleren om te spelen. Geloof het of niet. Een debiel die dat niet weet begint dan meteen met stoelen te meppen en pistolen te trekken.

Klopt vaker zelf meegemaakt.

Maar de agent had kneuzingen, lijkt me dus duidelijk dat de hond niet wilde spelen. De eigenaren moeten eigelijk een nekschot krijgen. Die moeten zorgen dat de hond niemand kan ''aanvallen'' wanneer die binnen komt. Als hun gewoon die hond ff in een hokje stopten dan hadden die kinderen nu nog een hond gehad.

Ik vind het niet normaal als een hond zo maar naar iemand bijt. Gelukkig kon deze man zich beschermen!
De eigenaren van de hond horen ook nog een boete te krijgen omdat zij een agressieve hond hebben opgevoed en niet in staat waren om deze in toom te houden.

wat een reacties hier, het lijkt wel de partij van de dieren

Dat jij als allochtoon niks met honden heb, dat kan ik wel begrijpen. Honden hebben over het algemeen ook niks met allochtonen. :D

wat moet een onzin allemaal, waarom mag een agent wel schieten? als burger mag je niet eens een inbreker neerschieten of zelfs uit verdediging van jezelf of je kinderen...
die agent betreed zelf andermans terein, dus is altijd zelf fout, en de politie maakt weer duidelijk dat ze mietjes zijn, omdat ze mensen niet durven neer te schieten

Hahaha, jij bent echt te grappig.

• Topic Starter Topic Starter
Klopt vaker zelf meegemaakt.

Maar de agent had kneuzingen, lijkt me dus duidelijk dat de hond niet wilde spelen. De eigenaren moeten eigelijk een nekschot krijgen. Die moeten zorgen dat de hond niemand kan ''aanvallen'' wanneer die binnen komt. Als hun gewoon die hond ff in een hokje stopten dan hadden die kinderen nu nog een hond gehad.
Had de agent kneuzingen nog voor hij begon te slaan? Of waren die kneuzingen een gevolg van de hond die zich verdedigde tegen het geweld van de agent. Simpelweg aan de broek trekken is geen reden om op dieren te gaan slaan in elk geval. Mogelijk is het baasje in de fout gegaan als die de hond moedwillig niet stopte, in dat geval verandert de situatie natuurlijk compleet.

Die vriend van spiertje begint nu toch steeds meer respect van mij te krijgen. (die lange pizzakoerier) ;)

Onverantwoorde reactie van de agent. Hij had beter redelijk gereageerd en gevraagd of de eigenaars de hond gewoon uit de huiskamer zouden verwijderen. Was er niets aan de hand geweest.

laffe k*tpolitie. hoop dat die agent eens door een paar valse pitbulls wordt aagevallen in een steegje..

en met de rellen in anderlecht toen durfden ze niks.. terwijl ze dan JUIST scherp moeten schieten, net als in nederland in veel gevalle zou moeten

jah precies mee eens, politie handelt vaak verkeerd. Bij een hondje trekken ze meteen hun wapen en schieten ze het beest meteen dood. Bij 100den relschoppers die vele malen gevaarlijker zijn voor iedereen en voor de politie zelf schieten ze niet meteen leg uit?

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven