rob91
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.743
- Lengte
- 1m87
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Overdreven media gedoe.
Dit word bij Defensie al jaren gedaan.
Room of Pain.
Het 'kickboxers' gedoe is gewoon weer een mediahype om kickboxers in een slecht daglicht te zetten.
Meestal is het gewoon een sportinstructeur.
Niet meer, want tegenwoordig zeggen we "ik moet een wedstrijd spelen" ipv "ik moet een wedstrijd vechten". Daarnaast heet free-fight en cage-fight nu Mixed Martial Arts. Is dus niks meer voor verkoelende homo's bij.

laatste mma wedstrijd die ik gezien heb werd er toch bizar veel geknuffeld![]()

Het zijn niet voor niets matennaaiers.Dat was gewoon een ruige darkroom. Past wel bij politie.

Bij defensie tijdens mijn opleiding ook verschillende keren een " zelfverdedigingsparcours " gehad. Met of zonder wapen een route afleggen, zowel binnen als buiten, waardoor je constant geconfronteerd wordt met situaties waarbij bijvoorbeeld iemand op je af komt stormen, of je opeens aanvalt vanachter een hoek. Zo ook het onderdeel waarbij je een ruimte binnenloopt en iemand vol los op je gaat.
Niet iets waarbij je achteraf huilie huilie gaat doen, dat levert je weinig respect op bij je collegas![]()
Klopt.
Militairen en Agenten zijn in mijn ogen verplicht om dit soort oefeningen te doen.
De wereld word steeds harder en de ambtenaren worden meer p*ssy's.
PS.
Deze oefeningen worden uitgevoerd met bescherming, en je mag het weigeren.

jij zou later trots vertellen hoe je een gebroken kaak kreeg in t donker terwijl je op de grond in foetushouding lag?

Dit.
Toen ik nog kickboxte hadden we 1x per jaar een training met de KCT en die moesten toen idd ook een parcour afleggen en daarna ff lekker sparren met ons.
Die gingen gewoon door met een gebroken kaak hoor![]()