Fitness Seller

Agenten mishandeld bij training door K-1 vechter

Inb4 nieuw crossfit onderdeel. Kipping pull ups gevolgd door 10 klappen op je kaak

Het gaat er om dat er redelijke grenzen horen te zijn. Maar in de machocultuur, waar niks mis mee is verder, bij defensie, hebben sommige lui dan het idee dat gebroken kaken, naar de kaakchirurg, veel pijn en 6 weken vloeibaar eten, er bij horen, stoerrrr zijn. Dan ben je gewoon een debiel.

Alle respect voor de lui die doorgaan en fixen wat er gefixt moet worden, ook al zijn ze geblesseerd, maar normaal is het niet en er mag best gekeken worden wat er mis ging en hoe dat soort dingen voorkomen kunnen worden.

Ik geef toe dat er idd wel grenzen moeten zijn. En mocht hier buitenproportioneel zijn gedaan dan mag dat best onderzocht worden. Bij ons was het zo wanneer je afklopte was je klaar. Niet afkloppen leverde mij een gebroken teen en een stuk tand eraf op :p

Sja wil je niet gewond raken moet je geen militair worden. Maargoed het gaat hier over de politieacademie. die heb ik nooit gevolgd dus geen idee wat de "hardheid" daarvan moet zijn om goed te kunnen opereren onder omstandigheden buiten

Dit.
Toen ik nog kickboxte hadden we 1x per jaar een training met de KCT en die moesten toen idd ook een parcour afleggen en daarna ff lekker sparren met ons.
Die gingen gewoon door met een gebroken kaak hoor:p

Jij wilt zeggen dat er regelmatig iemand een gebroken kaak werd geslagen bij het sparren?

Dit.
Toen ik nog kickboxte hadden we 1x per jaar een training met de KCT en die moesten toen idd ook een parcour afleggen en daarna ff lekker sparren met ons.

Brah als je mij in dat donkere kamertje tegen was gekomen had je et nie na kunnen vertellen brah.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit.

Nu noem je met KCT de Nederlandse elite en zijn de meeste agenten in opleiding een stel watjes. AT van de Politie zal ook wel vrij weerbaar zijn.

Nu noem je met KCT de Nederlandse elite en zijn de meeste agenten in opleiding een stel watjes. AT van de Politie zal ook wel vrij weerbaar zijn.
Lol de meeste agenten zijn p*ssy's, ze voelen zich heel wat omdat ze een wapen op zak hebben. Zonder wapen zijn ze verloren, zelfs met wapen zijn ze verloren. Zijn we vergeten wat er gebeurde tijdens de veronica sunset groove party? :roflol:.

---------- Post added 10 September 2013 at 14:03 ----------

Donkere kamer...prepare ur anus
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bij de luchtmobiele brigade hadden ze ook een soortgelijke training, maar dan met 2 MMA vechters. Helaas is door een sterfgeval vorige jaar die training gecanceld.BTW, bij het KCT vechten ze tegen 5 MMA vechters, en volgens mij is dat zo gebleven.

Leuke reportage over het KCT:

http://www.dutchdefencepress.com/?p=4789

Gaat er daar wel wat heftiger aan toe dan bij een politie training lijkt me.

D20110422LW469.jpg

Terug
Naar boven