AndroidHealthClinic

Aggressie

EvilSanta

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
88kg
Vetpercentage
8%
Hoi zit nu in 4de week tren op 600 en test op 750 en halotest juist
2 weken op 30 mg

Voel me tegenwoordig zo aggresief
Heb een relatie verloopt kut tot nu toe
Wat doen jullie met die aggressie?
Gelukkig krijg ik het een deel kwijt op me werk en gym..

test verlagen, of tren er uit was enigste oplossing voor zover ik hier altijd heb begrepen. gelukkig zelf geen last van

Denken dat het door de aas komt helpt bij mij redelijk

Zit nu op test deca en ben chagrijnig als de pest alles is teveel (vriendin die afstandsbediening nie t kan vinden bijvoorbeeld)

• Topic Starter Topic Starter

Zit nu op test deca en ben chagrijnig als de pest alles is teveel (vriendin die afstandsbediening nie t kan vinden bijvoorbeeld)

Heb meer frustraties tijdens het dagelikks verkeer dat
Ik me aan kant zet en begin te brulle sjonge sjonge

Persoonlijk zou ik iets met me dosering doen, als ik agressief ben en ga trainen ben ik daarna gewoon moe... Nog steeds aggressief. Wat ik probeer te zeggen is dat als je relatie/werk/etc eronder gaat lijden denk ik dat verlagen de enige oplossing is.

Tren eruit of verlagen dan. Halotest ken ik niet maar als dat Halotestin is ( die oral waar je fucking sterk van wordt ) kan het daar ook prima aan liggen, die shit wordt gepakt omdat je er agressief van wordt.

Gewoon kijken wat je meer waard is, 3 kilo extra of je vrouwtje. Plus de kans dat je opgepakt wordt/een dikke boete krijgt. Ik had 't wel geweten.

Tren eruit of verlagen dan. Halotest ken ik niet maar als dat Halotestin is ( die oral waar je fucking sterk van wordt ) kan het daar ook prima aan liggen, die shit wordt gepakt omdat je er agressief van wordt.

Gewoon kijken wat je meer waard is, 3 kilo extra of je vrouwtje. Plus de kans dat je opgepakt wordt/een dikke boete krijgt. Ik had 't wel geweten.

Denk dat het aan de halotestin ligt
Zwaar spul

ben juist happy dan, voel me goed kan alles aan, vind alles grappig, off ben ik chagrijnig en down

Test merk ik nooit wat van. Wordt er vrij relaxed van. Dacht ook dat het je karakter versterkt in dat opzicht. Als je van nature wat agressiever bent schijnt dat ook erger te worden. Ben ik gelukkig niet dus loop een beetje rond als een boeddha met test in m'n fl**ker.

Tren is dan weer een ander verhaal.

met tren heb ik wat meer pit en vlotter ook, vind ik wel fijn gevoel, maar echt boos word ik er niet van, er is ook niet snel iets wat me raakt denk

Op tren zou ik een puppy kunnen wurgen.

tren-e of tren-a ?

Ik hoor - ondanks dat ik het verschil zelf niet kan duiden - toch vaak verhalen dat mensen op tren-a minder gehinderd worden door agressie .

Daarnaast is tren-a sneller weg als er wel agressie optreed wat als een voordeel beschouwd kan worden.

test verlagen naar 125-250 mg en 25-50mcg t3 toevoegen.

Gebruik nu tren e op 600

Tjemig wat een gewauwel slechts eentje die snapt dat de grote boosdoener halotestin is???
Werd veel in de vechtsport gebruikt rara waarom...voeg daar tren aan toe en er komt al stoom uit je oren als de wc rol op is..

Tjemig wat een gewauwel slechts eentje die snapt dat de grote boosdoener halotestin is???

Wou net zeggen, ligt puur aan die Halotestin. Als je ergens gek van word is het dat wel, direct eruit pleuren en weg gooien.
Voor de rest hoef je niks te verlagen denk dat het er wel beter op word

---------- Post added at 07:27 ---------- Previous post was at 07:27 ----------

En janken bij films zeker :P

Terug
Naar boven