AndroidHealthClinic

Aggressie

• Topic Starter Topic Starter
+1
soms WIL je iemand met je auto aanrijden tijdens een bijzondere verrichting en jij op hem moet wachten in plaats van dat hij op jou wacht zoals het hoort.
Maar doen is 2

Stiekem voel ik mij heel vaak agressief maar ik ben het niet.

Haha je bent gek

Hoi zit nu in 4de week tren op 600 en test op 750 en halotest juist
2 weken op 30 mg

Voel me tegenwoordig zo aggresief
Heb een relatie verloopt kut tot nu toe
Wat doen jullie met die aggressie?
Gelukkig krijg ik het een deel kwijt op me werk en gym..

Een heel klein percentage mensen zijn echt agressieve types, die gaan van androgenen enkel agressiever worden. Maar zijn meestal geen erg aangename mensen om mee te beginnen.

In heel veel gevallen is toegenomen agressie en irritabiliteit gewoon een functie van lage cortisol, dit lijkt me hier het geval omdat tren en halo allebei heel sterke anti-cortisol middelen zijn die daar ook om bekend staan. Het is trouwens de enige echte functie van Halo, want de 9alpha-fluoro, 11beta-hydroxy functie is een specifieke constructie eigen aan glucocorticoiden, die zorgt voor een sterke binding aan de GR en aan enzymen die cortisone omzetten in cortisol, terwijl het eigenlijk nagenoeg alle affiniteit voor de AR wegneemt. Het is zeer zwak anabool en androgeen en kan beter als een anti-cortisol middel beschouwd worden. Ik denk dat je halo best vermijd en tren mss wat lager begint tot je went er aan.

Idd,
Voel me goed nu
Tren op 600 test naar 1000 nu
En maste op 600
Enige side dat ik heb is gewoon het zwete tijdens
Een kleine inspanning
Gebruik nu ook e3d parabolan erbij ook
Ik gain als een gek op 2 weken 7 kilo
Volg een streng dieet met weinig vette
Ben niet zo voor het bulke en cutte
Heb liefst gewoon altijd de droge spiermassa

Is dit nu aandacht wat je hebben wou? Zitten te klagen en dan nog ff een tren variant toevoegen? Zo van kijk is?

Die laatste 4 zinnen lijken me ook wat gek als je op onderhoud zit te eten..

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Is dit nu aandacht wat je hebben wou? Zitten te klagen en dan nog ff een tren variant toevoegen? Zo van kijk is?

Die laatste 4 weken lijken me ook wat gek als je op onderhoud zit te eten..

We zijn hier toch voor info te geve ?
Als het u niet intreseert wrm dan op reageren

Terug
Naar boven