MuscleMeat

Aggressie

Normaal al een schietlontje met een hoge dosis test word dat niet veel beter bij mij.

• Topic Starter Topic Starter
Ja wat ik nu doe is gwn ff rustig ergens neerzitte en mezelf kalmeren :D

---------- Toegevoegd om 19:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:31 ----------

Tren eruit of verlagen dan. Halotest ken ik niet maar als dat Halotestin is ( die oral waar je fucking sterk van wordt ) kan het daar ook prima aan liggen, die shit wordt gepakt omdat je er agressief van wordt.

Gewoon kijken wat je meer waard is, 3 kilo extra of je vrouwtje. Plus de kans dat je opgepakt wordt/een dikke boete krijgt. Ik had 't wel geweten.

Ja man het is halotestin
Pak em nu 2 dagen nietmeer en voel me veel rustiger
Ga de test op 1000 zette en tren op 600 laten en mast ook op 600
Laten staan

Test 500 tren 800 neegens last van.. van agressief gedrag dan.

Tjemig wat een gewauwel slechts eentje die snapt dat de grote boosdoener halotestin is???
Werd veel in de vechtsport gebruikt rara waarom...voeg daar tren aan toe en er komt al stoom uit je oren als de wc rol op is..
inderdaad, niks aan toe te voegen.

---------- Toegevoegd om 07:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:40 ----------

Ja wat ik nu doe is gwn ff rustig ergens neerzitte en mezelf kalmeren :D

---------- Toegevoegd om 19:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:31 ----------

Ja man het is halotestin
Pak em nu 2 dagen nietmeer en voel me veel rustiger
Ga de test op 1000 zette en tren op 600 laten en mast ook op 600
Laten staan

Ik vind dat wel raar dat je dat niet wist voor dat je dit begon te nemen. Toen ik mij was inlas over de verschillende AS voor ik mijn eerste kuur nam, wist ik al wat halo was en dat je het vooral een middel was waar je zeer agressief van kan worden en in de vechtsport gebruikt wordt. Hoe ben je er eigenlijk op gekomen om dit te nemen want er wordt over dit middel bijna nooit gesproken op dit forum als het over kuurvoorstellen gaat.

inderdaad, niks aan toe te voegen.

---------- Toegevoegd om 07:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:40 ----------

Ik vind dat wel raar dat je dat niet wist voor dat je dit begon te nemen. Toen ik mij was inlas over de verschillende AS voor ik mijn eerste kuur nam, wist ik al wat halo was en dat je het vooral een middel was waar je zeer agressief van kan worden en in de vechtsport gebruikt wordt. Hoe ben je er eigenlijk op gekomen om dit te nemen want er wordt over dit middel bijna nooit gesproken op dit forum als het over kuurvoorstellen gaat.

Er word hier wel over meer middelen niet gesproken :P

Persoonlijk vind ik dat hele agressie verhaal wat overtrokken. Veel mannen d nken agressief te worden, want ja, dat wordt je nu eenmaal van steroden. Wat ik er van merk om mij heen is dat het je karakter iets scherper maakt , als je een kl***zak bent , wordt je iets meer een kl***zak. En misschien ben je wat prikkelbaarder, emotioneler, maar om het woord aggresief nu altijd maar aan steroden te labelen vind ik niet OK.
Het is gewoon een van de zoveel vooroordelen.
En een goed excuus voor opgefokte mannetjes om nog wat opgefokter te doen. Als jij weet waar je mee bezig bent dan zal je geen psychische negatieve sides hebben, eerder juist positief. Ik merk dat mijn vriend aan de aas, sinds zijn gebruik lekkerder in zijn vel zit, scherper en wakkerder is, en vooral veel positieve energie heeft. Alleen tijdens een paar weken tren is het een keer voorgekomen dat hij een soort rage kreeg(niet dat hij er wat mee gedaan heeft) maar ik vraag mij af of hij niet dezelfde reactie had gehad als hij niet gebruikte gezien de reden van zijn plotselinge woede.

Niet voor niets adviseren sommige doktoren testosteron aan mannen met een midlife crisis.

Mijn eigen dokter
Al gebeurd het niet in Nl zover ik weet,
In andere landen wel
Lees het stukje hier onder en je snapt waarom dit een logischere oplossing is dan anti depressiva
Daaronder een link naar artikel over testosteron als middel tegen midlife crisis

Een midlifecrisis is een levensfase, de crisis ligt dus voornamelijk op geestelijk vlak. Bij de andropauze daarentegen speelt het probleem op hormonaal niveau: de vermindering van de aanmaak van testosteron. Testosteron is het hormoon dat ervoor zorgt dat mannen met hun gaspedaal spelen, hun sla nooit opeten en voortijdig kaal worden. In eerste instantie zou je dan ook geneigd zijn te denken dat een graadje minder testosteron helemaal geen kwaad kan. Dat ís ook zo, maar wanneer de aanmaak te snel afneemt, kunnen er diverse (lichamelijke en psychische) problemen ontstaan.

www.breindoping.nl/index.php/hormonen/testosteron-tegen-de-midlife-crisis

Mijn eigen dokter Al gebeurd het niet in Nl zover ik weet, In andere landen wel Lees het stukje hier onder en je snapt waarom dit een logischere oplossing is dan anti depressiva Daaronder een link naar artikel over testosteron als middel tegen midlife crisis Een midlifecrisis is een levensfase, de crisis ligt dus voornamelijk op geestelijk vlak. Bij de andropauze daarentegen speelt het probleem op hormonaal niveau: de vermindering van de aanmaak van testosteron. Testosteron is het hormoon dat ervoor zorgt dat mannen met hun gaspedaal spelen, hun sla nooit opeten en voortijdig kaal worden. In eerste instantie zou je dan ook geneigd zijn te denken dat een graadje minder testosteron helemaal geen kwaad kan. Dat s ook zo, maar wanneer de aanmaak te snel afneemt, kunnen er diverse (lichamelijke en psychische) problemen ontstaan. www.breindoping.nl/index.php/hormonen/testosteron-tegen-de-midlife-crisis
Shit, zo had ik het nog niet bekeken, komt me wel bekend voor. Ik eet m'n sla eigenlijk nooit op, verlies haar op mn kruin en rij best wel stevig door in het verkeer.

Ja man is de halotestin man. Fokt je op yeaaahhh grrrrr....

Nee kerel, Halo is echt een middel ja.. als je dat gebruikt kan je beter zorgen dat je in een hutje op de hei zit haha. En dan nog word je boos op de wind.

Geloof ik graag broeder geen ervaring mee, enkel met test en tren :)

---------- Toegevoegd om 02:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:41 ----------

Dat heb ik op tren :o word er echt een fucking softy van

Heb ik soms ook eigenlijk, raar wel dacht dat het van test of deca kwam :o

Persoonlijk vind ik dat hele agressie verhaal wat overtrokken. Veel mannen d nken agressief te worden, want ja, dat wordt je nu eenmaal van steroden. Wat ik er van merk om mij heen is dat het je karakter iets scherper maakt , als je een kl***zak bent , wordt je iets meer een kl***zak. En misschien ben je wat prikkelbaarder, emotioneler, maar om het woord aggresief nu altijd maar aan steroden te labelen vind ik niet OK.
En een goed excuus voor opgefokte mannetjes om nog wat opgefokter te doen. Als jij weet waar je mee bezig bent dan zal je geen psychische negatieve sides hebben, eerder juist positief. Ik merk dat mijn vriend aan de aas, sinds zijn gebruik lekkerder in zijn vel zit, scherper en wakkerder is, en vooral veel positieve energie heeft. Alleen tijdens een paar weken tren is het een keer voorgekomen dat hij een soort rage kreeg(niet dat hij er wat mee gedaan heeft) maar ik vraag mij af of hij niet dezelfde reactie had gehad als hij niet gebruikte gezien de reden van zijn plotselinge woede.

Niet voor niets adviseren sommige doktoren testosteron aan mannen met een midlife crisis.

Laat je vriend maar eens Halo nemen. Beetje Tren er nog bij en ik denk dat ie gauw je vriendje niet meer is.

Hahaha Halotestin gebruiken en dan je afvragen waarom je agressief wordt. Heb je wel gelezen waarvoor dit middel gebruikt wordt. Om kortsluiting in je hersentjes te veroorzaken en een Badr Hari instelling te krijgen.

Overtrokken? Halo of methyl tren kunnen je pesoonlijkheid helemaal veranderen. Heb ooit een kuur met methyl tren moeten afbreken (nam wel de max dosis die werd aangeraden) want ik werd een heel ander persoon zonder geduld, zonder humor, zeer impulsief. Halotestin is ook zo'n middel of misschien zelfs erger. Heb met dit middel geen ervaring maar weet dat het ervoor bekend staat. Typische middelen waardoor je een stommiteit zou kunnen doen die je anders nooit zou gedaan hebben en waar je heel je leven spijt van zou kunnen hebben. Die middelen zijn totaal niet vergelijkbaar met testosteron op dat gebied alhoewel testosteron die kenmerken wat kan versterken maar niet bij iedereen. Een lichte dosis testosteron (zoals mannen met een midlife crisis) verandert mij ook niet. Zorgt er juist voor dat ik mij goed voel en een goed libido heb.

Hoi zit nu in 4de week tren op 600 en test op 750 en halotest juist
2 weken op 30 mg

Voel me tegenwoordig zo aggresief
Heb een relatie verloopt kut tot nu toe
Wat doen jullie met die aggressie?

Wat een hoop gelul weer in dit topic. Iedereen maar denken dat het van de tren komt.
Je bent waarschijnlijk van nature al een opvliegerig mannetje.....en je dosis roids versterkt dit slechts. Niets meer, niets minder.
Zo grappig hoe iedereen het altijd maar heeft over gains, veins, en look, maar NOOIT word er wat geroepen over de psychische effecten die AS hebben op je gemoedstoestand, karakter, en de mensen om je heen. Ik snap werkelijk waar niet wat er moeilijk aan is om jezelf te beheersen.....al helemaal als je weet van jezelf dat je agressief bent. Kalm zijn en blijven kun je ook leren! Make love, not war man! :p

Succes dr mee!

---------- Toegevoegd om 10:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:37 ----------

Ik had deze nog niet gelezen, maar je hebt hier absoluut een punt!
Kijk allemaal eens in de stad, of een voetbalstadionvak, of een protest op het haagse plein. Overal op deze aardbol heerst agressie......

Dit dus, wat een poep praat die Soraja.

Ik ga uit van wat ik zelf om mij heen zie, en niet alleen bij mijn vriend.
Waarom zou je ook beginnen aan iets wat je karakter ten negatieve zou veranderen?
Er zijn zoveel soorten steroïden op de markt en dan kies jij juist de twee die je mind fucken.
Ik ken niemand die dit gebruikt dus kan er ook niets over zeggen

En Aap, sommige mensen zijn van nature idd agressiever dan sporters die jaar in jaar uit gebruiken.

Overigens denk ik ook dat je van pct minder gelukkig word dan van blast en cruise
Voornamelijk omdat je een hoop gains toch weer verliest en je hormonen alle kanten opgaan

Ik ga uit van wat ik zelf om mij heen zie, en niet alleen bij mijn vriend.
Waarom zou je ook beginnen aan iets wat je karakter ten negatieve zou veranderen?
Er zijn zoveel soorten steroïden op de markt en dan kies jij juist de twee die je mind fucken.
Ik ken niemand die dit gebruikt dus kan er ook niets over zeggen

En Aap, sommige mensen zijn van nature idd agressiever dan sporters die jaar in jaar uit gebruiken.

Overigens denk ik ook dat je van pct minder gelukkig word dan van blast en cruise
Voornamelijk omdat je een hoop gains toch weer verliest en je hormonen alle kanten opgaan
Wat wil je nu zeggen?? Je vriend is geen agressieve jonge, gefeliciteerd :) Maar zelf heb je dus geen ervaring met anabolen en praat je maar van horen en zeggen. Het feit is gewoon, van Halo word je agressief. Als je een pestkop bent, word je met halo een nog grotere pest kop, ben je een vechterstype, word je met halo een nog ergere vechter.. etc etc..

Terug
Naar boven