XXL Nutrition

Aggressie

Wat wil je nu zeggen?? Je vriend is geen agressieve jonge, gefeliciteerd :) Maar zelf heb je dus geen ervaring met anabolen en praat je maar van horen en zeggen. Het feit is gewoon, van Halo word je agressief. Als je een pestkop bent, word je met halo een nog grotere pest kop, ben je een vechterstype, word je met halo een nog ergere vechter.. etc etc..
waar heb ik gezegd dat ik zelf geen ervaring heb met anabolen ??? En nee zelf wordt ik er niet agressief van, maar dit heb ik ter zijde gelaten omdat vrouwen niet te vergelijken zijn met mannen wat dit betreft. En er word toch duidelijk in meervoud gepraat hier, anabolEN, dwz niet alleen halo. Je zegt trouwens hetzelfde als ik. Ik zei, ben je een kl***zak, dan word je nog een beetje meer een kl***zak. ---------- Toegevoegd om 19:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:04 ---------- [/QUOTE] En het is ook niet van horen en zeggen, als je mijn post goed lees, dan zie je dat ik schrijf vanuit wat ik zelf om mij heen zie en ervaar.

Laatst bewerkt:
Je hebt duidelijk geen idee waar je het over hebt.

waar heb ik gezegd dat ik zelf geen ervaring heb met anabolen ??? En nee zelf wordt ik er niet agressief van, maar dit heb ik ter zijde gelaten omdat vrouwen niet te vergelijken zijn met mannen wat dit betreft. En er word toch duidelijk in meervoud gepraat hier, anabolEN, dwz niet alleen halo. Je zegt trouwens hetzelfde als ik. Ik zei, ben je een kl***zak, dan word je nog een beetje meer een kl***zak. ---------- Toegevoegd om 19:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:04 ----------

En een goed excuus voor opgefokte mannetjes om nog wat opgefokter te doen. Als jij weet waar je mee bezig bent dan zal je geen psychische negatieve sides hebben, eerder juist positief. Ik merk dat mijn vriend aan de aas, sinds zijn gebruik lekkerder in zijn vel zit, scherper en wakkerder is, en vooral veel positieve energie heeft. Alleen tijdens een paar weken tren is het een keer voorgekomen dat hij een soort rage kreeg(niet dat hij er wat mee gedaan heeft) maar ik vraag mij af of hij niet dezelfde reactie had gehad als hij niet gebruikte gezien de reden van zijn plotselinge woede

Shit, zo had ik het nog niet bekeken, komt me wel bekend voor. Ik eet m'n sla eigenlijk nooit op, verlies haar op mn kruin en rij best wel stevig door in het verkeer.
Shit man, nu weet ik het zeker, m'n dealer verkoopt me gewoon nep gear. Ik eet elke dag sla bij m'n rijst, hou me aan de snelheid en heb nog steeds een volle kop haar :cool:.

Kan me wel vinden in de post van soraja

jups heeft gewoon gelijk imho

• Topic Starter Topic Starter
inderdaad, niks aan toe te voegen.

---------- Toegevoegd om 07:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:40 ----------

Ik vind dat wel raar dat je dat niet wist voor dat je dit begon te nemen. Toen ik mij was inlas over de verschillende AS voor ik mijn eerste kuur nam, wist ik al wat halo was en dat je het vooral een middel was waar je zeer agressief van kan worden en in de vechtsport gebruikt wordt. Hoe ben je er eigenlijk op gekomen om dit te nemen want er wordt over dit middel bijna nooit gesproken op dit forum als het over kuurvoorstellen gaat.

Ik wist hiervan
Maar zelf ben een heel rustige kerel
Maar halotestin is er al uit

---------- Toegevoegd om 11:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:06 ----------

inderdaad, niks aan toe te voegen.

---------- Toegevoegd om 07:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:40 ----------

Ik vind dat wel raar dat je dat niet wist voor dat je dit begon te nemen. Toen ik mij was inlas over de verschillende AS voor ik mijn eerste kuur nam, wist ik al wat halo was en dat je het vooral een middel was waar je zeer agressief van kan worden en in de vechtsport gebruikt wordt. Hoe ben je er eigenlijk op gekomen om dit te nemen want er wordt over dit middel bijna nooit gesproken op dit forum als het over kuurvoorstellen gaat.

Ik wou die droge look
Uiteindelijk heb ik die wel
En oke heb gewoon 3 weken halotestin uitgedaan
Op 40 mg
De kracht kon je zowat vergelijke als oxy vond ik zelf
Ga nu verder met de
Test e op 750
Tren e op 600
Mast e op 400
Hgh 10 iu ed
Slin 8 iu ed (4weken lang)

Ik wist hiervan
Maar zelf ben een heel rustige kerel
Maar halotestin is er al uit

---------- Toegevoegd om 11:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:06 ----------

Ik wou die droge look
Uiteindelijk heb ik die wel
En oke heb gewoon 3 weken halotestin uitgedaan
Op 40 mg
De kracht kon je zowat vergelijke als oxy vond ik zelf
Ga nu verder met de
Test e op 750
Tren e op 600
Mast e op 400
Hgh 10 iu ed
Slin 8 iu ed (4weken lang)

Waarom vraag je het dan eigenlijk?

ben het eigenlijk eens met Sora. De enige mensen om me heen die anabole steroiden gebruiken die er echt van "veranderen" qua emoties zijn degenen die ergens al emotioneel/aggressief van zichzelf zijn.

Als je vrij stabiel bent en niet vantevoren in je kop gaat halen dat je anders moet gaan reageren dan blijft het vaak ook handelbaar. Ken zat gekkies die -denken- dat ze van test aggressief worden en 1 dag nu hun injectie al maf beginnen te doen.

Een beetje als mensen 0 alcohol geven zonder dat ze het weten en die dan een soort van dronken placebo effect krijgen.. Het is ergens ook wel triest.

ben het eigenlijk eens met Sora. De enige mensen om me heen die anabole steroiden gebruiken die er echt van "veranderen" qua emoties zijn degenen die ergens al emotioneel/aggressief van zichzelf zijn.

Als je vrij stabiel bent en niet vantevoren in je kop gaat halen dat je anders moet gaan reageren dan blijft het vaak ook handelbaar. Ken zat gekkies die -denken- dat ze van test aggressief worden en 1 dag nu hun injectie al maf beginnen te doen.

Een beetje als mensen 0 alcohol geven zonder dat ze het weten en die dan een soort van dronken placebo effect krijgen.. Het is ergens ook wel triest.

Het ging hier niet om een beetje Test en niet om een onervaren kuurder gap. Het ging hier om een gast die een dikke dosis Halo pakte en daarnaast ook nog Tren. Dat zijn toch echt 2 dingen die ook stabiele mensen gek kunnen maken. Zoals nu 3 of 50 keer uitgelegd, Halo wordt gepakt door vechtsporters, dat is niet omdat je er zo stabiel van blijft.

Verder klopt 't wel wat je zegt alleen in dit geval is het onzin.

De belangrijkste aspecten van je emotie veranderen niet nee. Maar iedereen, maar dan ook echt iedereen kan ik nu even alvast voor tekenen hehe, veranderen in de manier waarop ze hun emoties kunnen tonen. Het zijn namelijk hormonen wat je in je spuit en dat staat direct in contrast op je emotie.

En wat je zegt, als je vrij stabiel bent dan is het wat makkelijker om ermee om te gaan, maar in het leven weet je nooit wat er gaat gebeuren, je kan veel plannen maar nog kunnen er dingen veranderen en dan reageert die persoon er anders op wanneer hij geen anabolen gebruikt.

Dus placebo my ass.

Ongeacht wat je gebruikt moet je met je verstand kunnen beredeneren dat je emotie/gevoel van de aas komt.

Je kunt je agressief voelen zonder het te zijn.

Dat heb ik op tren :o word er echt een fucking softy van

Ene momemt janken en ander moment ga je over lijken.
Tren op 600 was voor mij in de laatste weken echt een relatie killer.
Maling aan alles en iedereen of zo futloos als de pest,behalve in the gym.
400 ging wel, maar 600, pffff
Echt moordneigingen!

Ene momemt janken en ander moment ga je over lijken.
Tren op 600 was voor mij in de laatste weken echt een relatie killer.
Maling aan alles en iedereen of zo futloos als de pest,behalve in the gym.
400 ging wel, maar 600, pffff
Echt moordneigingen!

Rustig aan jong

Omdat ik van kuren altijd zo lui word, kocht ik ooit ook eens halotestin. Omdat ik de zoals beschreven trainingsagressie bij halotestin voor mezelf interpreteerde als trainingsmotivatie. Ik heb het maar een paar dagen gebruikt, kreeg niet lang na inname verschrikkelijke spierkrampen. Helaas ben ik nog steeds lui tijdens kuur.

• Topic Starter Topic Starter
Het ging hier niet om een beetje Test en niet om een onervaren kuurder gap. Het ging hier om een gast die een dikke dosis Halo pakte en daarnaast ook nog Tren. Dat zijn toch echt 2 dingen die ook stabiele mensen gek kunnen maken. Zoals nu 3 of 50 keer uitgelegd, Halo wordt gepakt door vechtsporters, dat is niet omdat je er zo stabiel van blijft.

Verder klopt 't wel wat je zegt alleen in dit geval is het onzin.

Idd,
Voel me goed nu
Tren op 600 test naar 1000 nu
En maste op 600
Enige side dat ik heb is gewoon het zwete tijdens
Een kleine inspanning
Gebruik nu ook e3d parabolan erbij ook
Ik gain als een gek op 2 weken 7 kilo
Volg een streng dieet met weinig vette
Ben niet zo voor het bulke en cutte
Heb liefst gewoon altijd de droge spiermassa

Je kunt je agressief voelen zonder het te zijn.

+1
soms WIL je iemand met je auto aanrijden tijdens een bijzondere verrichting en jij op hem moet wachten in plaats van dat hij op jou wacht zoals het hoort.
Maar doen is 2

Stiekem voel ik mij heel vaak agressief maar ik ben het niet.

Terug
Naar boven