Soraja
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 42
- Lengte
- 1m58
- Massa
- 57kg
- Vetpercentage
- 13%
waar heb ik gezegd dat ik zelf geen ervaring heb met anabolenWat wil je nu zeggen?? Je vriend is geen agressieve jonge, gefeliciteerdMaar zelf heb je dus geen ervaring met anabolen en praat je maar van horen en zeggen. Het feit is gewoon, van Halo word je agressief. Als je een pestkop bent, word je met halo een nog grotere pest kop, ben je een vechterstype, word je met halo een nog ergere vechter.. etc etc..
En nee zelf wordt ik er niet agressief van, maar dit heb ik ter zijde gelaten omdat vrouwen niet te vergelijken zijn met mannen wat dit betreft. En er word toch duidelijk in meervoud gepraat hier, anabolEN, dwz niet alleen halo. Je zegt trouwens hetzelfde als ik. Ik zei, ben je een kl***zak, dan word je nog een beetje meer een kl***zak. ---------- Toegevoegd om 19:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:04 ---------- [/QUOTE] En het is ook niet van horen en zeggen, als je mijn post goed lees, dan zie je dat ik schrijf vanuit wat ik zelf om mij heen zie en ervaar.
Laatst bewerkt:

Maar zelf heb je dus geen ervaring met anabolen en praat je maar van horen en zeggen. Het feit is gewoon, van Halo word je agressief. Als je een pestkop bent, word je met halo een nog grotere pest kop, ben je een vechterstype, word je met halo een nog ergere vechter.. etc etc..
.
word er echt een fucking softy van