AndroidHealthClinic

AI gebruik arimidex/letro

Dus eigenlijk probeert testo sting net hetzelfde te doen als proviron .

Dus als ik de prijzen even bekijk is proviron eigenlijk wel een mooi middeltje om zo eens een weekje of 6 te gebruiken :D

dennis999 zei:
1 58% aan SHBG.

2 Levertumoren (in de anamnese)

3 Bij langdurig gebruik van hoge doses androgenen (m.n. de 17-α-alkylgesubstitueerde verbindingen (fluoxymesteron)), zijn een enkele maal levertumoren beschreven.

1 ) Stijging van vrij testosteron ook 58% ?

2 ) Dit dus als je in je voorgeschiedenis reeds een levertumor hebt gehad ?

3 ) Is Proviron 17a gealkyleerd of bedoelen ze in samenwerking met bv dbol ?

Little Me zei:

3 ) Is Proviron 17a gealkyleerd of bedoelen ze in samenwerking met bv dianabol ?

weet alleen punt 3 met zekerheid te beantwoorden. provi is niet lever toxisch.

@ Dennis

het is wel levertoxisch, maar idd niet zo hevig nee. Als je 10 weken 50 mg per dag neemt zal er vrij weinig kunnen gebeuren, maar dit blijft relatief!

koen85 zei:
@ Dennis

het is wel levertoxisch, maar idd niet zo hevig nee. Als je 10 weken 50 mg per dag neemt zal er vrij weinig kunnen gebeuren, maar dit blijft relatief!

Levertoxisch omdat het gealkyliseerd is ?

is niet toxisch... kan nu niet ff zoeken maar zal ik zsm doen

Proviron is wel toxisch.

Mesterolon:
1 alpha-methyl-17 beta-hydroxy-5 alpha-androstan-3-one

Het is wel gemethyleerd. Echter niet zo hepatoxisch als 17-alpha-methyl bindingen.

Little Me zei:

3 ) Is Proviron 17a gealkyleerd of bedoelen ze in samenwerking met bv dianabol ?

1) Nee, alles wat aan SHBG bindt, is niet vrij. Je kan vrij testosteron bereken: Totaal testosteron/Gebonden aan SHBG. Dus inprincipe, alles wat niet aan SHBG en Albumine bindt is vrij. Dus je SHBG waarde daalt, door DHT (en vermoedelijk ook door de 1-methyl binding van proviron).
Proviron bindt voor ongeveer 98% aan plasma-eiwitten, dus de rest van de testosteron in je lichaam is vrij (in een kuur).

2) Ja, maar het blijft een contra-indicatie.

3) Nee, zie hierboven.

Terug
Naar boven