XXL Nutrition

Ajax-Psv

Eerste helft was Ajax absoluut heer en meester, en had PSV helemaal niks in te brengen. Tweede helft was het meer een gelijke strijd, waarbij PSV een beetje geluk had met die goal. Onverdiende overwinning.

elk jaar dat gezever van onverdiend.... :rolleyes:

zo 17/9 PSV Feyenoord 2-1 Eredivisie
wo 27/9 Girondins Bordeaux PSV 0-1 Champions League
wo 18/10 Galatasaray PSV 1-2 Champions League
zo 22/10 AZ PSV 1-3 Eredivisie
di 31/10 PSV Galatasaray 2-0 Champions League
zo 12/11 Ajax PSV 0-1 Eredivisie

Psv wint gewoon al zn toppers, staat imo terecht 1e en het kan bijna niet anders dan dat ze dit seizoen gewoon weer kampioen worden. Die gasten spelen super profesioneel.

Ik heb medelijden met de PSV-fans. Wat een k*tvoetbal moeten zij elke keer weer aanschouwen.

Indraaiende vrije trap psv; simons blijft voor vermaelen en wil de bal doorkoppen maar toucheerd de bal nauwelijks; de bal wordt verder niet meer aangeraakt en valt in de verre hoek... Gierig doelpunt compleet onverwacht.

Huntelaar deed mee, maar werd niet gevonden in het centrum. Hij liet zich veel zakken en kwam op de flanken waar hij aardige acties maakte. Echter hij werd niet dreigend en werd kwartier voor tijd vervangen voor Rosenberg. Maar daar gold hetzelfde voor.

Heb net de beelden gezien, het is wel degelijk Heitinga die op Simons verdedigde.

psv kampioenen! boeruh boeruh :P

kenneth vermeer is trouwens vriend van mn zusje. hehe

Goed topic. :thumbup:

Neuzen praten altijd over onterecht!

Nee, feijenoorders zijn lekker objectief. Stelletje calimero's.
Het is typisch Nederlands om over onverdiend/onterecht te spreken. Zal wel te maken hebben dat vroeger het Nederlands elftal het "beste" voetbal speelde maar nooit wereldkampioen zijn geworden.

FORZA ITALIA

zonde jongens..psv is dodelijk effectief..toch geniet ik iedereen denk meer van het spel van ajax dan van de boeren.. en toch denk ik dat ajax gewoon kampioen word.

Terug
Naar boven