AndroidHealthClinic

Al achterhaald? Tamoxifen

Luppie

Colossal Veteran
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
4.390
Lengte
1m73
Massa
75kg
Vetpercentage
15%
Al achterhaald? Tamoxifen

Dit stukje typ ik nu over vanuit een boek wat ik hiero heb.

Tamoxifen zou een negatief effect kunnen hebben op het serum GH. In een onderzoek werd aangetoond dat toediening van testosteron enanthate significant de door GHRH aangezette GH-afgifte verhoogde, maar deze toestand werd truggedraaid na blokking van de oestrogeenreceptoren met tamoxifen (Lima et al., 1989) Dit gebeurd waarschijnlijk omdat testosteron voornamelijk op suprahypofysair niveau GH-afgifte bewerkstelligt. Deze werking is secundair ten opzichte van het aromatiseren tot oestrogeen. Anader recent onderzoek heeft echter aangetoond dat tamoxifen de GH-afgifte verhoogd waneer het wordt gebruikt met testosteron enanthate (Devea et al,.1991) Meer onderzoek zal moeten worden gedaan om het exacte effect van tamoxifen op de GH-afgifte bij sporters te kunnen vaststellen

Het was me sowieso bekend dat het je IGF afgifte verlaagt, ik wist alleen niet of dat direct was of indirect via GH. Gewoon lekker IGF/HGH erbij zetten man :D

hgh en igf zijn 2 verschillende dingen.
Je hgh kan omhoog gaan,maar je igf gaat 28% omlaag

• Topic Starter Topic Starter
Dus je haald er verder geen voor of nadelen uit om het tegelijk te stacken met test.
Voordeel is ook gelijk het nadeel jammer

In jouw citaat wordt ook
"een ander recent onderzoek"
vernoemd.Het ene onderzoek is van 1989,het andere van 1991....
Daarenboven beweren beide onderzoeken twee verschillende zaken.
Volgens het ene verhoogt tamoxifen met test je GH,het andere beweert het tegenovergestelde.
Ik zou er niet van wakker liggen.

Terug
Naar boven