AndroidHealthClinic

Al-Qaeda: kerstaanslagen in Europa

Tuurlijk, kerst is altijd een mooie tijd voor aanslagen. Ik vind kerst sinds 2004 ook wel een beetje saai geworden.

En dan elke vuurwerkramp claimen als aanslag... :rolleyes:

mijn kerstpakket gaat iig eerst langs de EOD :D

Tja, CBS, ik geloof de onafhankelijkheid van de Amerikaanse media niet meer zo. Maar goed. Ik stel voor dat, als we een keer wat tegen het terrorisme willen doen, allemaal 'blow my christmascandle' op onze konten schrijven en dan en masse gaan moonen naar Al-Qaeda en dan weer gewoon verder gaan waar we mee bezig waren.

beetje TNT in de bussen van TNT

anyway, eerst zien, dan geloven :cool:

Hoe vaak zijn zulke dingen nou al gezegt, ben benieuwd.

• Topic Starter Topic Starter
geen idee, maar ik heb laatst een docu gezien waar het ging over zo'n verijdelde aanslag op een kerstmarkt. Ik sta er niet van te kijken als er binnenkort wel weer iets gebeurd. Maar idd, het kan elk moment gebeuren en dit kan goed bedoeld zijn om mensen bang te maken zodat bush weer wat steun krijgt.

ag we wachten het wel weer af hebben al vaker van die dingen
gehoord meer praten als knallen zullen we maar zeggen
(hoop ik dan toch)

nou, ik zou niet te veel lullen want gek genoeg zijn ze er wel voor.

"op treinen en vliegtuigen"
ik woon niet in een terminal en ook niet op het station, dus mocht ik wat missen, hou me op de hoogte :rolleyes:

right, kondigen ze aan in de hoop dat een of andere gek die ervan hoort zo'n dingen wilt uitvoeren
ben benieuwd

zolang mijn vuurwerk maar binnenkomt:mad:

Jup, de kerstman gaat eraan :fu:

• Topic Starter Topic Starter
:evil:

Ik maak me er niet druk om, de kans dat je omkomt bij zo'n aanslag is een van de vele risico's in het leven. Misschien moeten we die aanslagen niet zo breed uitmeten, want de aandacht die ze krijgen staat niet in verhouding tot het aantal doden die erbij vallen. Door al die aandacht hebbeb die apen het idee dat ze iets bereiken.

O ja, dan nog even de politiek incorrecte opmerking van de maand: Ik vind het altijd wel leuke TV eigenlijk, ik heb genoten, toen in de hersfst van 2001. :o

Angst is hun grootste wapen

lang leve de daaruit voortvloeiende controlestaat

Terug
Naar boven