MuscleMeat

Feestdagen 🎄🎅🎁🎆

Zal her en der wat met trainingsdagen moeten schuiven omdat de sportschool met feestdagen dicht is. Laten dat net trainingsdagen zijn. Voor de rest volg ik gewoon het plan.

Heb met kerst elke avond wat gepland staan, dan eet ik gewoon lekker mee. Je hebt zelf controle over hoeveel en wat je eet. Ga op 1ste kerstdag 6kg shortribs maken, dat ga ik mezelf niet ontzeggen😂

Nu we het er toch over hebben vroeg ik mij het volgende af.
Als ik mij zou laten gaan met voeding (tijdens een feesdag, verjaardag wat dan ook)
Dan heb ik gewoon de rest van de dag en de volgende ochtend last van mijn maag.
Ben gewoon aan het camperen op de plee 9 van de 10 keer.
Kijk, ik ben natty (en of je nu wel of niet iets gebruikt boeit me vrij weinig).
Maar ben ik de enige hiermee of hebben er ook meerdere mensen hier last van?
Natty of niet
Als ik me laat gaan krijg ik ook vaak maag/darm klachten dus je bent niet de enige😎

Hier is het al meer dan een enkele procent.
Vrijdag begon het met een friet foodtruck op het werk, gisteren gourmet met het vrouwtje.
Vandaag moeder op bezoek dus alweer cake en het vrouwtje zaagt om deze avond opnieuw te gourmetten(voor een keertje doe ik nog wel eens mee betekend niets).
Nog redelijk wat uitnodigingen op de agenda met eten maar daar kijk ik dus echt niet naar uit.
Jij bent ook zo’n 🐷 haha. Neeh ik doe ook gewoon mee maar denk wel een beetje aan de portiegrootte. Dan is er niks aan de hand

Aah man je mag ook best een keer genieten!! Je doet toch geen wedstrijdprep? Zoals @AK zegt, die enkele procent een keer van voeding afwijken is geen enkel probleem als je het mij vraagt.
Is ook geen probleem, maar er geen zin in hebben is echt een fijn gevoel hoor. Vind het ook echt zonde om in 3 dagen meer dan een kilo eraan te eten terwijl ik zo goed bezig ben :)

Als ik me laat gaan krijg ik ook vaak maag/darm klachten dus je bent niet de enige😎
Ja nee :D ik bedoelde niet kwa laten gaan hele vol vreten. Tuurlijk zit je dan op de plee.
Maar meer van als ik (slecht) eet al (bijvoorbeeld een te vette pizza en een kapsalon) dan zit ik weer.
Maar als ik gewoon clean blijf eten is er niks aan de hand.
Hoe ik er zelf over denk is dat mijn maag er zo gewend is aan het eten wat ik nu eet dat zodra ik ervanafwijk helemaal leegloop.

Is ook geen probleem, maar er geen zin in hebben is echt een fijn gevoel hoor. Vind het ook echt zonde om in 3 dagen meer dan een kilo eraan te eten terwijl ik zo goed bezig ben :)
Ik snap je helemaal hoor maat, ik heb ook liever mijn geprepte maaltijd ipv een stikkende gourmet.
Ik zit er echt alleen maar voor mijn moeder.
Maar goed het is net als vroeger op het schoolplein.. Je hoeft niet die peuk aantenemen die je gedwongen word omdat
het stoer is (snappie?).
Tuurlijk het is feest en als je het mij vraagt een behoorlijk hypocriet feest (meeste vieren het maar geloven niet, doneren geld naar arme landen en vreten zich zelf wel een aantal dagen helemaal vol)
maar dat is een ander verhaal. :D
Als jij je gewoon niet helemaal vol propt met van alles en nog wat valt het allemaal heus wel mee hoeveel je aankomt deze dagen.

• Topic Starter Topic Starter
Ja precies

Roken op 10jarige leeftijd omdat je erbij wilt horen is hetzelfde als gourmetten met je familie tijdens kerst

Insanity I Dont Get It GIF

Ja precies

Roken op 10jarige leeftijd omdat je erbij wilt horen is hetzelfde als gourmetten met je familie tijdens kerst

200.gif
Het is beide niet al te best voor je :D
En 10 jaar al??
Die kids zijn er steeds vroeger bij tegenwoordig joh :grinny:
(verdomme ik merk dat ik steeds meer begin teklinken als een oude man hier)

Het is beide niet al te best voor je :D
En 10 jaar al??
Die kids zijn er steeds vroeger bij tegenwoordig joh :grinny:
(verdomme ik merk dat ik steeds meer begin teklinken als een oude man hier)
Probeerde meer het punt te maken dat je je niet gedwongen moet voelen om (te) slecht te eten tijdens de feestdagen.
Als in groepsdruk...
Jij rookt nu toch niet nu al vanaf je 10de toch? :grumble:

Ooh nee zo bedoelde ik hem niet, het is meer dat je best wat minder gezond kan eten maar dan wel met gepaste porties. Het is alleen even de feestdagen de rest van het jaar is weer lekker strak aan het plan houden

Kerstavond bij mn ouders eet ik gewoon overdag mijn geplande maaltijden volgens schema, avondeten hou ik 400-500kcal voor over en eet wat zij maken.

Eerste kerstdag 0 plannen dus dan gewoon eigen schema.

Tweede kerstdag zelfde als kerstavond maar dan eten we bij mij en de macro’s daarvan komen ongeveer wel overeen met wat ik anders zou eten.

Oud & nieuw werk ik een nachtdienst dus dan ook geen gekkigheid haha.

En qua trainen is 1e kerstdag de gym gesloten dus dan een rustdag, andere dagen heb ik overdag geen plannen dus gewoon lekker trainen🙌🏼

Ohja en alcohol drink ik sowieso nooit dus nu ook niet😊

Kerstavond bij mn ouders eet ik gewoon overdag mijn geplande maaltijden volgens schema, avondeten hou ik 400-500kcal voor over en eet wat zij maken.

Eerste kerstdag 0 plannen dus dan gewoon eigen schema.

Tweede kerstdag zelfde als kerstavond maar dan eten we bij mij en de macro’s daarvan komen ongeveer wel overeen met wat ik anders zou eten.

Oud & nieuw werk ik een nachtdienst dus dan ook geen gekkigheid haha.

En qua trainen is 1e kerstdag de gym gesloten dus dan een rustdag, andere dagen heb ik overdag geen plannen dus gewoon lekker trainen🙌🏼

Ohja en alcohol drink ik sowieso nooit dus nu ook niet😊
Vind je die nachtdiensten niet heftig? Ik heb zelf slaapdiensten, maar kan dus gewoon slapen maar nachtdiensten zou ik echt kapot aan gaan 😂

Ja nee :D ik bedoelde niet kwa laten gaan hele vol vreten. Tuurlijk zit je dan op de plee.
Maar meer van als ik (slecht) eet al (bijvoorbeeld een te vette pizza en een kapsalon) dan zit ik weer.
Maar als ik gewoon clean blijf eten is er niks aan de hand.
Hoe ik er zelf over denk is dat mijn maag er zo gewend is aan het eten wat ik nu eet dat zodra ik ervanafwijk helemaal leegloop.
Ik heb hetzelfde hoor, als ik afwijk van mn voeding heb ik de dag daarna ook last van mn buik, koppijn, moe, echt zo’n kater-gevoel. En daar is niet eens veel voor nodig, dingen met veel suiker of E-nummers veroorzaken dat vrij snel bij me😅

Vind je die nachtdiensten niet heftig? Ik heb zelf slaapdiensten, maar kan dus gewoon slapen maar nachtdiensten zou ik echt kapot aan gaan 😂
Zolang het lekker druk is heb ik er tijdens de dienst zelf geen last van! En ik werk er nooit meer dan 2 achter elkaar nu (voorheen vaak 4 en dan ging ik echt kapot ja) maar heb meer moeite met slapen daarna. Plan trainingen er omheen, voor de nachtdienst in de middag ff trainen en de dag dat ik uit de nacht kom een rustdag.

Moet wel erbij zeggen: in bulk nu slaap ik echt een stuk beter na die nachten dan tijdens de cut. Toen stierf ik echt helemaal af en sliep ik max 3 uurtjes na de nachtdienst (en daarna dus nog een nachtdienst). Toen heb ik echt zitten janken van vermoeidheid🙈

Terug
Naar boven