Fitness Seller

Breaking News Alberto Contador betrapt op clenbuterol

ja, en?

Zeg ik daarom dat hij niet gestraft zal worden? De wet hierover is onverbiddelijk.
ik zeg alleen dat ik niet kan geloven dat contadoper op die manier gewillig up****ed.

Ik denk verder.

1) het nut van clen in de tour is nihil tot zelfs prestatieverminderend. In de voorbereiding is iets anders.

2) Er is geen limit voor clen dus elke whatevergram telt als positief, dus gebruik als je bijna dagelijk getest wordt van een product dat 2 dagen in je bloed blijft slaagt op evenveel als coke snuiven tegen de stress voor een urinetest van de flikken.

3) Op die doseringen moet de ingenomen hoeveelheid zeeeeeer klein geweest zijn

4) In vee worden inderdaad regelmatig restanten van clen teruggevonden.

Ulrich is geschorst voor het gebruik van XTC dus dat excuus biedt ook geen uitstel van executie. En Contador stond ook op de lijst van Fuentes, daarnaast de geruchten over het hulpmotortje in het frame tijdens de Tour in 2009.

Ulrich is geschorst voor het gebruik van XTC dus dat excuus biedt ook geen uitstel van executie. En Contador stond ook op de lijst van Fuentes, daarnaast de geruchten over het hulpmotortje in het frame tijdens de Tour in 2009.

...
echt gast, lees jij wel?

Dat laatste ging over Cancellara en is gewoon bullshit.

Contador is waarschijnlijk gewoon de lul en gelet op Fuenteszaak werd het tijd ook. Zou zeer vreemd zijn dat de ene Saiz-renner wel een dopinggebruiker was en de andere niet. Die hele ploeg moet een dopingbastiljon zijn geweest.

Moet je ook maar niet zulke dubieuze renners aantrekken, dat nekt je op den duur.

Riis kan ook gaan feesten, die heeft straks alleen nog Porte over.

ricco was net klaar met zijn schorsing uitzitten en dan dit

ongelooflijk man

maar ik vraag me af hoe je clen naar binnen kan krijgen door vervuilde voeding lijkt me vaag

Gebeurt wel vaker, zeker bij vlees vanuit landen waar ze het niet zo nauw nemen met het gebruik van dit soort middelen.

Contador heeft echter een belachelijk excuus en nog al wat opvallende zaken gemeld over een andere kok dan normaal en een ploeggenoot die het vlees vreemd vond smaken. De excusen worden er niet beter op.

Hij is "betrapt" op clenbuterol, maar de rest wat hij gebruikt hebben ze niet gevonden.

Alle topsporters gebruiken doping en die dat niet doen einigen altijd laatste en lopen achter de feiten aan.

En als iemand zegt nooit doping te gebruiken als topsporter liegt ofcourse... is natuurlijk ook stom om te zeggen dat je gebruikt :).

Denk dat de bekentenis en bekendmaking van het masale, beschuldigde door Floyd Landis, doping gebruik bij vele tourrijders niet gelogen en/of overdreven is.

Maar, who gives a ****, we hebben door roids freaks als ronnie coleman een genot om naar te kijken en vele meer.

toch opvallend dat dit soort berichten altijd maanden na de tour pas tevoorschijn komen???
ieder jaar hetzelfde liedje, terwijl de resultaten al een tijd bekend zijn bij de UCI/Wada.
ook altijd op dagen met maximale aandacht voor wielrennen, zoals nu met het WK.

wel dikke fail voor Contador trouwens, gisteren stond nog op zo'n beetje elke nieuwssite een stukje waarin hij zegt dat de wielersport helemaal clean is:roflol:

Ben geneigd om Contador vrij te pleiten op basis van de gegeven informatie vraag me af wat 5 picogram voor effect heeft op een gemiddeld persoon. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat het in het huidige wielrennen met bloedpaspoorten/urine paspoorten mogelijk is om zelfs maar ongemerkt een pijnstiller te nemen.

Maarja door zoveeeel problemen met dopinggebruik is het moeilijk om nog onderscheid te maken tussen ongelukken en opzettelijke gevallen...hopelijk komt de waarheid boven.

Laatst bewerkt:
toch opvallend dat dit soort berichten altijd maanden na de tour pas tevoorschijn komen???
ieder jaar hetzelfde liedje, terwijl de resultaten al een tijd bekend zijn bij de UCI/Wada.

wel dikke fail voor Contador trouwens, gisteren stond nog op zo'n beetje elke nieuwssite een stukje waarin hij zegt dat de wielersport helemaal clean is:roflol:

Nog vreemder dat niet de UCI met dit bericht naar buiten kwam, maar een of ander fietsblaadje....

0,000 000 000 05 gram *zucht*

Dus niet alleen oppassen welk supplement je neemt: http://www.ergogenics.org/547.html maar ook welk voedsel ?

Sinds 1954 gebruiken Amerikaanse boeren anabole steroiden en andere groeibevorderaars om koeien versneld vet te mesten. In 1979 verbood de Amerikaanse overheid het gebruik van het synthetische oestrogeen DES, maar andere hormonen zijn nog steeds legaal. Boeren geven het progestageen megestrol via voer aan koeien, en gebruiken implantaten met trenbolon, estradiol, progesteron en estradiol.

Zal in andere landen wel niet veel anders zijn. Nu worden hormonen die via je voeding binnen komen snel door het lichaam afgebroken, maar wellicht valt er daardoor in de urine juist iets van te zien ?

Volgens mij zijn er binnen de diverse wielerbonden en zelfs doping agentschappen aardig wat spanningen en proberen ze elkaar zo het leven zuur te maken.

Ze vertelden op de radio vanmorgen dat het om een vervuild supplement zou gaan.
Van het eten kan ik het nog verstaan maar supplementen zouden ze toch beter moeten weten.

knapperdje dus ji denkt dat de top wielrenners gebruiken? vertel mij aub eens waarom ze dan niet gepakt worden? bijvoorbeeld andy sleck zou volgens jou dus ook gebruiken???

wrm word er dan niks geconstateerd in zijn doping test

knapperdje dus ji denkt dat de top wielrenners gebruiken? vertel mij aub eens waarom ze dan niet gepakt worden? bijvoorbeeld andy sleck zou volgens jou dus ook gebruiken???

wrm word er dan niks geconstateerd in zijn doping test

Wedstrijd tussen de producenten van doping en de instanties die het proberen op te sporen ;) .

Er is een minieme hoeveelheid clen gevonden in de urine van 1 test terwijl er rond die tijd meer testen zijn geweest, vreemd dat er dan alleen in deze test iets gevonden is.

De gevonden hoeveelheid is zo miniem dat een therapeutische dosis is uitgesloten. Welke knuppel gaat clen gebruiken in doses die toch geen enkele werking hebben? Halfwaardetijd is 32 uur, dan is dus vrij makkelijk terug te rekenen wat de daadwerkelijk ingenomen hoeveelheid is.

als je een meting heb en een waarde en de halfwaardetijd hoe kan je dan in terug rekenen hoeveel er ingenomen is ???

even voor het gemak zeg dat halfwaarde tijd 1 dag is
er word 5 mg gemeten
dag ervoor is het 10
dag daarvoor 20
dag daarvoor 40
ingenomen dosis is 40 mg
misschien heeftie de dag daar weer voor wel 80 genomen
:scratch:

de dag ervoor is die ook getest dus hij heeft niks te vrezen en die shit is 0.0000000000000000000000000000000000000 5 micro gram ofzo

Terug
Naar boven