Fitness Seller

Alexey Lesukov update

hey, hij zou zo maar lid kunnen zijn van dbb...zo zit ik ook altijd achter mijn pc!
300bfpv.jpg

Wat zou er in dat potje zitten? :p

wat een lekker dikkerdje op die foto xD

**** Alexey! Meer foto's van z'n zus svp!!!!!!

Wat een plaatje zeg!

Hahaha duh tuurlijk is dat niet zn zus. Alleen omdat ze dezelfde neus hebben de conclusie trekken dat het zn zus is...stelletje slimme hier :roflol:

owja , post dan s n citaat van iemand die daa rzeker van is flash, er wordt nog altijd getwijfeld erover,meesten dachten eerst zijn zus.....

---------- Toegevoegd om 16:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:04 ----------

zijnlengte vind ikniet meer direct terug,waso prussisch forum maar vind het niet meer

Het lijkt me eerder zijn vriendin

Nog een superpic

attachment.jpg

schouders en borst zijn gewoon te ziek

Hahaha duh tuurlijk is dat niet zn zus. Alleen omdat ze dezelfde neus hebben de conclusie trekken dat het zn zus is...stelletje slimme hier :roflol:

echt he :D alsof die zo zou omgaan met zen zus hahaha en ik zie niet echt een gelijkenis in hun gezicht ook de neus niet IMO

nog altijd geen uitsluitsel of het zijn zus is of niet,maakt niet uit,hier een nieuwe clip :

http://www.youtube.com/watch?v=-8uDFt_Vqmo&feature=subtivity

---------- Toegevoegd om 18:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:55 ----------

en nog 2 pics

weer n pic waar je goed ziet dat zijn rug achterblijft qua wijdte
20p2j9.jpg

2a82byg.jpg

spotten wij daar een gut, of is dat hier inherent aan de oefening...:D ?

rhrbt1.jpg

Hier een goede pic waar je goed kan zien dat kevin geen rug wijdte had.

Terug
Naar boven