![]()
Hier een goede pic waar je goed kan zien dat kevin geen rug wijdte had.
Hij is net de voorbereiding van een latspread aan het doen...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
![]()
![]()

weer n pic waar je goed ziet dat zijn rug achterblijft qua wijdte
Hij is net de voorbereiding van een latspread aan het doen...

post je eens een foto van jou hitler pleasing fysiek
![]()
doe toch niet zo kinderachtig man, ik ben trouwens niet de enige die dat vindt, en t lijkt me toch wel redlijk duidelijk anders,dikte maar geen wijdte
gast je post een ****ing foto waarop hij zich omdraait om recht te kunnen staan ... als je ogen in je kop hebt bekijk je gewoon het filmpje dan zieje hem wandelen met zen rug naar de camera ... als dat geen geen goeie rug is dan weetik het ook niet meer
doe toch niet zo kinderachtig man, ik ben trouwens niet de enige die dat vindt, en t lijkt me toch wel redlijk duidelijk anders,dikte maar geen wijdte
gast je post een ****ing foto waarop hij zich omdraait om recht te kunnen staan ... als je ogen in je kop hebt bekijk je gewoon het filmpje dan zieje hem wandelen met zen rug naar de camera ... als dat geen geen goeie rug is dan weetik het ook niet meer
zeker een goeie rug mar hij mist de breedte !!
De breedte van Levrone zijn rug is inderdaad niet optimaal. Zeker in vergelijking met Yates en Coleman. Maar om nou te zeggen dat hij zwak is in de rugbreedte gaat me te ver.
---------- Toegevoegd om 20:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:57 ----------
ZIEK ! hij is vroeg begonnen .. zal drm ook wel sneller op zn plateau zitten ofniett ?
Hoorde laatst een verhaal dat je in rusland AAS word gefinacierd door de overheidiemand weleens van gehoord ?
Gewoon gratis in de apotheek...
Dat lijkt me een sterk verhaal.
De breedte van Levrone zijn rug is inderdaad niet optimaal. Zeker in vergelijking met Yates en Coleman. Maar om nou te zeggen dat hij zwak is in de rugbreedte gaat me te ver.
---------- Toegevoegd om 20:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:57 ----------
Dat lijkt me een sterk verhaal.
en je quote mij omdat je op boforli wilt reageren ofzo ? ?
en je quote mij omdat je op boforli wilt reageren ofzo ? ?
Ik wil reageren op datgene wat teh maniac had geschreven (als reactie op een quote van Boforli). Gewoon vergissing.![]()
Weet iemand btw hoe ze heet ?
Fijne fotos uploaden mag ook![]()