AndroidHealthClinic

Alexey Lesukov update

rhrbt1.jpg

Hier een goede pic waar je goed kan zien dat kevin geen rug wijdte had.

Hij is net de voorbereiding van een latspread aan het doen...

Kevins rug staat scheef op zijn romp:D
Check zijn erector;)

post je eens een foto van jou hitler pleasing fysiek

doe toch niet zo kinderachtig man, ik ben trouwens niet de enige die dat vindt, en t lijkt me toch wel redlijk duidelijk anders,dikte maar geen wijdte

---------- Toegevoegd om 20:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:55 ----------

rhrbt1.jpg

Hier een goede pic waar je goed kan zien dat kevin geen rug wijdte had.

wat wil je hier nu mee bewijzen ?

En ja kevin zijn minpunt was zijn rugwijdte trouwens maar post je dat nu gewoon om me te dissen ofwat?

doe toch niet zo kinderachtig man, ik ben trouwens niet de enige die dat vindt, en t lijkt me toch wel redlijk duidelijk anders,dikte maar geen wijdte
gast je post een ****ing foto waarop hij zich omdraait om recht te kunnen staan ... als je ogen in je kop hebt bekijk je gewoon het filmpje dan zieje hem wandelen met zen rug naar de camera ... als dat geen geen goeie rug is dan weetik het ook niet meer

Kevin_Levrone_photo424.jpg

Klopt, moet je zien wat 'n rug zonder wijdte..

gast je post een ****ing foto waarop hij zich omdraait om recht te kunnen staan ... als je ogen in je kop hebt bekijk je gewoon het filmpje dan zieje hem wandelen met zen rug naar de camera ... als dat geen geen goeie rug is dan weetik het ook niet meer

zeker een goeie rug mar hij mist de breedte !!

tief es op met die foto's van andere zonder alexey!

Nette post kerel.

En wat een verbluffend fysiek in dat filmpje!

zeker een goeie rug mar hij mist de breedte !!

De breedte van Levrone zijn rug is inderdaad niet optimaal. Zeker in vergelijking met Yates en Coleman. Maar om nou te zeggen dat hij zwak is in de rugbreedte gaat me te ver.

---------- Toegevoegd om 20:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:57 ----------

ZIEK ! hij is vroeg begonnen .. zal drm ook wel sneller op zn plateau zitten ofniett ?

Hoorde laatst een verhaal dat je in rusland AAS word gefinacierd door de overheid :P iemand weleens van gehoord ?
Gewoon gratis in de apotheek...

Dat lijkt me een sterk verhaal.

1hqefb.jpg

2n16d0w.jpg

2bxzj7.jpg

AlexeyLesukov+79.jpg

AlexeyLesukov+74.jpg

AlexeyLesukov+75.jpg

AlexeyLesukov+78.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Lesukov_logo_120.jpg

Terug