Fitness Seller

Alexey Lesukov update

Arnoldfan wordt ook nog na 28 kuurtjes door heel DBB geownd.

Wel grappig dat sommige mensen (nog altijd) denken dat dit een 'all juice' geval is. Dan zouden er meer van deze kereltjes rondlopen ... abnormale genen is wat hem zo apart maakt.

+1 idd.
Wordt steeds opnieuw sterk overschat wat die gasten nemen. Zie Bv. het topic van Jay en Branch als ze 18-19 waren. Ook al enorm goeie fysieken maar denk dat er genoeg te vinden zijn die al meer binnenhadden op die leeftijd :p

hoezo kan een joch van 21 dat wel betalen dan?

werken en al je geld aan roids en ander middel uitgeven, dan kun je aan zo'n 10.000 per jaar denken (wat nog wel mogelijk is met werken op die leeftijd) misschien krijgt hij wel veel geld van weet ik veel wie, wat maakt het uit.

Maar ik bedoel als je al op jezelf woont heb je geen 1000 euro per maand aan zakgeld alleen voor dees middeltjes :P

---------- Toegevoegd om 19:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:54 ----------

arnoldfan wordt ook nog na 28 kuurtjes door heel dbb geownd.

lolz
Denk het niet vriend, al zou ik met sniper X wel moeite hebben.

Trey brewer:P volgens mij. Nou als ik dit zie, lijkt het meer een synthol mis/ge bruiker [Link niet meer beschikbaar]

Geef mij maar dat mokke ernaast

Niet normaal hard vooruit gegaan!!! de t*ring..

Mooi om te zien dat hij wel gewoon blijft groeien alleen wedstrijdfysiek is het nou niet echt droog/vasculair genoeg lijkt het. :p
Tja, sponsors is enough said lijkt mij.. :p

zijn lichaam is heel mooi in balans, top benen, en kan eigenlijk geen zwakke punten vinden zo bij hem behalve de kuiten misschien maar dat boeit geen ruk, top voor deze leeftijd en denk dat we hem zeker nog eens terug zien op een Mr.O stage

Trey brewer:P volgens mij. Nou als ik dit zie, lijkt het meer een synthol mis/ge bruiker [Link niet meer beschikbaar]

Leeft Trey nog? Vorig jaar had die toch ergens een wedstrijd waar die er totaal niet uitzag? Ook al lang niets mee van gehoord...

Geen aas voor je 21ste hé!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wel grappig dat sommige mensen (nog altijd) denken dat dit een 'all juice' geval is. Dan zouden er meer van deze kereltjes rondlopen ... abnormale genen is wat hem zo apart maakt.

Natuurlijk moet je ook de genen mee hebben maar zonder deftig kuren was hij never nooit geweest wat hij nu is...

• Topic Starter Topic Starter
Neuh hij is naturel hoor ... :rolleyes: Tuuurlijk heeft hij al gekuurd en waarschijnlijk al redelijk wat. Maar daar gaat het niet om...

Stel dat je dit kereltje 2gr juice per week geeft zal hij nog een monster zijn en 99.9% van de normale mensen niet.

HEt is de combi juice + GENEN

Het is toch ook zo dat sommige mensen heel goed reageren op aas terwijl ze anders nooit echt uitblinkte Jeppe?

Neuh hij is naturel hoor ... :rolleyes: Tuuurlijk heeft hij al gekuurd en waarschijnlijk al redelijk wat. Maar daar gaat het niet om...

Stel dat je dit kereltje 2gr juice per week geeft zal hij nog een monster zijn en 99.9% van de normale mensen niet.

HEt is de combi juice + GENEN
Je vergeet heel veel hard werk;)

geef mij maar zo een lichaam
met mn 1.80 frame en wat cutler kuiten:D

Terug
Naar boven