Genen spelen een rol, maar als je neemt wat hij neemt ( wat bijna niemand kan betalen) word je zeker een buffe tank.
hoezo kan een joch van 21 dat wel betalen dan?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Genen spelen een rol, maar als je neemt wat hij neemt ( wat bijna niemand kan betalen) word je zeker een buffe tank.
Wel grappig dat sommige mensen (nog altijd) denken dat dit een 'all juice' geval is. Dan zouden er meer van deze kereltjes rondlopen ... abnormale genen is wat hem zo apart maakt.

arnoldfan wordt ook nog na 28 kuurtjes door heel dbb geownd.
Hmmm lastige keus.
Trey brewervolgens mij. Nou als ik dit zie, lijkt het meer een synthol mis/ge bruiker [Link niet meer beschikbaar]
Wel grappig dat sommige mensen (nog altijd) denken dat dit een 'all juice' geval is. Dan zouden er meer van deze kereltjes rondlopen ... abnormale genen is wat hem zo apart maakt.
Tuuurlijk heeft hij al gekuurd en waarschijnlijk al redelijk wat. Maar daar gaat het niet om...Je vergeet heel veel hard werkNeuh hij is naturel hoor ...Tuuurlijk heeft hij al gekuurd en waarschijnlijk al redelijk wat. Maar daar gaat het niet om...
Stel dat je dit kereltje 2gr juice per week geeft zal hij nog een monster zijn en 99.9% van de normale mensen niet.
HEt is de combi juice + GENEN

Het is toch ook zo dat sommige mensen heel goed reageren op aas terwijl ze anders nooit echt uitblinkte Jeppe?
Kan goed zijn..
Maar met alle juice dat je wil en bad genen graak je nergens volgens mij in BB.