XXL Nutrition

Alexey Lesukov update

werken en al je geld aan roids en ander middel uitgeven, dan kun je aan zo'n 10.000 per jaar denken (wat nog wel mogelijk is met werken op die leeftijd) misschien krijgt hij wel veel geld van weet ik veel wie, wat maakt het uit.

Maar ik bedoel als je al op jezelf woont heb je geen 1000 euro per maand aan zakgeld alleen voor dees middeltjes :P

---------- Toegevoegd om 19:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:54 ----------

lolz
Denk het niet vriend, al zou ik met sniper X wel moeite hebben.

Yeah right, jij zou met voldoende budget hetzelfde fysiek behalen, laat me niet lachen jongen.

Yesterday Lesukov placed second in -100kg open class St Petersburg/Leningrad area's cup

bron: www.body-building.ru

2m77k93.jpg

262axee.jpg

2hs94q1.jpg

2j4o9dx.jpg

netjes:thumb: hoe oud is die gast nu?

Wat een ****ing monster!!!

En al dat gelul over juice, er staan hier op DBB kuurlogs van gasten die ook alles naar binnen prikken wat ze voor handen krijgen en die hebben nog niet half de massa die deze baas op zijn 21e heeft. Genetics, hard work én een goede zooi juice.

Kuiten lopen wel ver achter en hij mist een kleeeeeein beetje traps maar verder alles goed in verhouding!

Bruut! Echt een enorme borst ook (zeker in vgl met die andere 2).

What the ****. Insane

Mooi. Voor mij mag hij de 1ste plaats pakken.

Denk dat het m net aan hardheid heeft gescheeld, verder een nr.1 fysiek

Aan de hand van deze foto's zou ik ook zeggen dat hij de eerste plek verdiende. Weet zeker dat hij het heel goed gaat doen in de bb wereld als hij deze progressie blijft doorzetten. Zou hem wel eens willen zien naast een paar 202 Olympia atleten...denk dat het hem alleen aan kwaliteit nog ontbreekt. Qua massa zou hij er nu (en anders zker over korte tijd) goed tussen passen.

• Topic Starter Topic Starter
Yup! Alleen denk ik dat hij niet onder die 202 gaat geraken. Zo super klein is hij niet...en z'n bouw is vrij grof, check zen reet langs achter enzo :)
Echt een FREAK!

Yup! Alleen denk ik dat hij niet onder die 202 gaat geraken. Zo super klein is hij niet...en z'n bouw is vrij grof, check zen reet langs achter enzo :)
Echt een FREAK!

Daar ben ik ook bang voor...volgens mij zit hij nu nog maar net onder de 90kg toch? Het is idd echt een freak...gewoon op je 21e al zo massief zijn :roflol: Broertje van Lee Priest ofzo? :D

Vind het nog vreemd dat hij met z'n huge benen en grote gebruik (waarvan vast ook GH) hij nog een goeie taille heeft ook.

hij had mogen winnen

Terug
Naar boven