XXL Nutrition

Alfavit Ephedrine dosering

Kun je geen cijfer opplakken omdat ephedra een plantenextract is, gestandardiseerd naar een percentage ephedrine. Dus niet heel zuiver. Het percentage kan echter sterk verschillen al naargelang de extractiemethode en de werkwijze.

Meestal wordt bij ephedra vermeld voor hoeveel ephedrine ze het standardizeren. Maar ook dat cijfer zegt niet veel. ten eerste omdat het geen garantie is van een absolute hoeveelheid ephedrine, en ten tweede omdat de rest bestaat uit andere alkaloiden zoals pseudo- en nor-ephedrine, waarvan de verhouding onderling ook verschilt, maar die producten spelen ook een rol bij vetverbranding, zodat ook die verschillend bepalen of je ephedra sterker of zwakker is.

Het grote verschil is dus dat je met ephedra een kat in een zak koopt. Het is zoiezo zwakker dan ephedrine, maar dat kan soms slechts 10% zwakker zijn (hoge standardisatie, veel nor-ephedrine enz) en soms 90% zwakker.

inname momenten per dag

wat zijn de beste momenten om zo'n ec stack in tenemen alleen voor de training of smorgen en smiddags ?

nam ze juist voor de cardiotraining (max2)

SmulderS zei:
wat zijn de beste momenten om zo'n ec stack in tenemen alleen voor de training of smorgen en smiddags ?

Om de 6 uren. Smorgens, smiddags, savonds. Laatste dosis wel ten laatste 6u voor het slapengaan.

De efedrine waar geen Alfavit (derderangs efedrine) Vasopro of Turkse aan kan tippen zijn nog altijd de 'small whities' IP tabs. 100% pure efedrine waar je op gaat als een speer. :D

'Pure' Ephedrine is junk, want zonder tegenion geraakt het niet door je darmwand.

Big Cat zei:
'Pure' Ephedrine is junk, want zonder tegenion geraakt het niet door je darmwand.

Met pure bedoel ik zonder toevoegingen (zoals bij Stackers) of in andere vorm (zoals bij Alvafit). Uiteraard zitten er andere stoffen in de tabs die het mogelijk maken om het goedje op te nemen.

Mensen die weleens de 'pure' efedrine tabs hebben gehad weten wat ik ik bedoel. En daarom zijn ze zo geliefd: Er is niks beters dan de echte! :)
Zonder toevoegingen net als bij oma's aardbeienjam.

Bij de Vasopro en veel andere "Eefjes" ;) hebben ze guafenesine (die moest ik echt wel opzoeken en 3 keer kijken en nog zal `t er wel niet goed staan) geflikkerd.
"Want dan voel je er niet zoveel van."

Ik heb ze daarna `s van Kaizen gehad en dat waren ook van die lieve kleine. Leken net zoetjes voor in de koffie. Maar zonder dat andere spul. Daar had je inderdaad een hoop extra plezier mee.

Terug
Naar boven