Fitness Seller

Aliens exist on the moon : The Truth Exposed - new ufo documentary 2015HD

Anekdotisch boven wetenschappelijk

Ja

Uh

ja,jij denkt het helemaal te zijn he jongen, je denkt zelfs slimmer te zijn Rich piana op gebied van aas hahahhaha,wie is hier dan de mong**l,ik geloof eerder eich die jaren ervaring heeft tov een ecto die denkt alles te weten :roflol:
verwacht je een nobelprijs te winnen mss?
je foto's had je beter uit je gallerij gelaten want dat helpt je geloofwaardigheid niet echt ,heb je wel ooit s een steroid van kortbij gezien?

@Jeanpiston..Goed bedoeld advies: tabletje onder de tong, log even uit, zet even bakje koffie ofzo en calm down. Laat je niet zo op de kast jagen. Laat al die onwetenden voor wat ze zijn. Als de aliens komen dan maken we een topic. Die noemen we dan..Told you so hommels!

Wie het laatst lacht, lacht het best Jean.:thumbs:

Goede topics de laatste tijd

Lekker trem :roflol:

Serieus, aliens op de maan?? Ik ga echt geen lange docu kijken als ik je zo al kan vertellen dat er geen maanmannetjes zijn.

Gefeliciteerd Jean!

Tremendes maak mij mod dan ban ik dit soort debielen en is het niet jouw schuld dan zeg je gewoon ja das die rare pleurklaat boh

Jij bent ook een bijzonder sneeuwvlokje hoor Jean.

relevant
[Link niet meer beschikbaar]

De jostiband kon nog muziek maken in ieder geval. Vielen mensen niet lastig met bbqhax aliens op de maan :roflol:

In principe is jean dus lid van de jostiband zonder musicale aanleg en een net wat hoger iq dan de rest om te kunnen denken dat er aliens op de maan wonen

In b4 provocatie en belediging

Terug
Naar boven