AboveAndBeyond
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.785
- Lengte
- 2m01
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij bent zelf niet helemaal van de hoogste orde is het wel?grappig hoeveel mensen een plaat voor hun hoofd houwen en denken dat ze de enige levensvorm in het hele universum zijn.Er zijn honderden miljoenen planeten gelijk de aarde in ons melkwegstelsel alleen al ,nog te zwijgen over de andere miljarden melkwegstelsels.
Professoren van de hoogst orde die al hebben toegegeven dat het niet meer te ontkennen valt dat we niet alleen zijn en dan denken sommige gastjes het hier beter te weten
Dat geeft nog maar eens aan wat een primitief volkje wij zijn .
maja,ieder zijn gedacht natuurlijk
Als niemand weet wat de regering weet
Hoe weet jij dan dat ze meer weten dan wij
. NASA of whatever hebben tal van vestigingen waar gewone mensen niet mogen komen waar allerlei dingen gebeuren..je ziet te vergeliek'n mè e veugel in e kooie. je zoe vanalles doen voe da zoad va je prooie. peird van troje je zit boardevul en va gekleede kleir'n ej echt wel gin benul. gekleed lik e vodde en zelf ook e slunse met de margi sticker van eur moeder begun se. ik zien tamara en kgeven van katoen kzien moa 16 joar mo ken e kind va jeroen. in verwachtinge van jef moa zot van pieterjan gekend voe me lippen mor ook goed mè men an.jarenlange ervaring met het gebruik ervan gaat wel boven wat er in boekjes verteld word en op fora nagepraat word
Goeie vraag, misschien omdat ik niet achterlijk ben?. NASA of whatever hebben tal van vestigingen waar gewone mensen niet mogen komen waar allerlei dingen gebeuren..
Serieus, aliens op de maan?? Ik ga echt geen lange docu kijken als ik je zo al kan vertellen dat er geen maanmannetjes zijn.
en dat betekend dus automatisch dat het waar is wat jij zegt?
nee, wellicht niet, maar je kunt ook niet bepalen wat ze wel doen, dus kun je daaruit ook niet concluderen dat je gelijk hebt

Als niemand weet wat de regering weet
Hoe weet jij dan dat ze meer weten dan wij
ik neem hem ook mee voor het geval dat ik een hond tegen kom
:s supa toll
Schijtprobleme? Dat boeite me geen ene fl**ker!
grappig hoeveel mensen een plaat voor hun hoofd houwen en denken dat ze de enige levensvorm in het hele universum zijn.Er zijn honderden miljoenen planeten gelijk de aarde in ons melkwegstelsel alleen al ,nog te zwijgen over de andere miljarden melkwegstelsels.
Professoren van de hoogst orde die al hebben toegegeven dat het niet meer te ontkennen valt dat we niet alleen zijn en dan denken sommige gastjes het hier beter te weten
Dat geeft nog maar eens aan wat een primitief volkje wij zijn .
maja,ieder zijn gedacht natuurlijk
Grootste arrogantie is nog altijd, denken dat wij de hoogste vorm van intelligent leven zijn.
Goede toevoeging. Wat een wijze spreuk en wat relevant voor de discussie! Wat nu?

Grootste arrogantie is nog altijd, denken dat wij de hoogste vorm van intelligent leven zijn.
ach wat irritant die "pseude-deepness", de mogelijkheid bestaat inderdaad. Maar leer nou eens het idee te waarderen dat het vinden van buitenaards leven op zich al fucking bruut is ONGEACHT hoe intelligent het is.
Waarom vind je dat bruut?
Hier op aarde vinden we ook nog regelmatig onbekende beesten.