MuscleMeat

Aliens exist on the moon : The Truth Exposed - new ufo documentary 2015HD

Jean vind mijn grappen walgelijk, ik vind zijn bestaan walgelijk.

grappig hoeveel mensen een plaat voor hun hoofd houwen en denken dat ze de enige levensvorm in het hele universum zijn.Er zijn honderden miljoenen planeten gelijk de aarde in ons melkwegstelsel alleen al ,nog te zwijgen over de andere miljarden melkwegstelsels.
Professoren van de hoogst orde die al hebben toegegeven dat het niet meer te ontkennen valt dat we niet alleen zijn en dan denken sommige gastjes het hier beter te weten :roflol:
Dat geeft nog maar eens aan wat een primitief volkje wij zijn .

maja,ieder zijn gedacht natuurlijk
Jij bent zelf niet helemaal van de hoogste orde is het wel?

Zit je duizenden jaren in een muf ruimteschip en heb je lichtjaren afgereisd, ga je gvd op de maan zitten...

Als niemand weet wat de regering weet

Hoe weet jij dan dat ze meer weten dan wij

Goeie vraag, misschien omdat ik niet achterlijk ben? :D. NASA of whatever hebben tal van vestigingen waar gewone mensen niet mogen komen waar allerlei dingen gebeuren..

jarenlange ervaring met het gebruik ervan gaat wel boven wat er in boekjes verteld word en op fora nagepraat word
je ziet te vergeliek'n mè e veugel in e kooie. je zoe vanalles doen voe da zoad va je prooie. peird van troje je zit boardevul en va gekleede kleir'n ej echt wel gin benul. gekleed lik e vodde en zelf ook e slunse met de margi sticker van eur moeder begun se. ik zien tamara en kgeven van katoen kzien moa 16 joar mo ken e kind va jeroen. in verwachtinge van jef moa zot van pieterjan gekend voe me lippen mor ook goed mè men an.

tam tam tamara

Hij is geboren op de maan

nee, wellicht niet, maar je kunt ook niet bepalen wat ze wel doen, dus kun je daaruit ook niet concluderen dat je gelijk hebt

Als niemand weet wat de regering weet

Hoe weet jij dan dat ze meer weten dan wij

these-are-things-we-know-that-we-know-there-are-known-unknowns-that-is-to-donald-rumsfeld-160005.jpg

ik neem hem ook mee voor het geval dat ik een hond tegen kom
:s supa toll

ik heb een schijtprobleem :s
Schijtprobleme? Dat boeite me geen ene fl**ker!

grappig hoeveel mensen een plaat voor hun hoofd houwen en denken dat ze de enige levensvorm in het hele universum zijn.Er zijn honderden miljoenen planeten gelijk de aarde in ons melkwegstelsel alleen al ,nog te zwijgen over de andere miljarden melkwegstelsels.
Professoren van de hoogst orde die al hebben toegegeven dat het niet meer te ontkennen valt dat we niet alleen zijn en dan denken sommige gastjes het hier beter te weten :roflol:
Dat geeft nog maar eens aan wat een primitief volkje wij zijn .

maja,ieder zijn gedacht natuurlijk

Goh wat leuk dat je op de hoogte bent van the drake equation!

Ter aanvulling van wat sommigen hier al genoemd hebben: Wat arrogant van je dat je denkt dat in zo een immens grote plek, buitenaardse levensvormen per sé naar onze zon en onze maan moeten komen.

Daarnaast, en dat is één van de dingen waar naar mijn idee VEEL te veel overheen wordt gekeken, en ook volkomen onterecht:
Grote kans dat er leven is (geweest) ergens, ook mogelijk in klimaten die totaal niet vergelijkbaar met de aarde zijn (zie extremofielen)

ECHTER: stel je een tijdlijn voor van 1 meter, deze stelt de leeftijd van de planeet Aarde voor. Één millimeter daarvan representeerd elke levensvorm die naar onze kennis op deze planeet geleefd heeft (tot op dit moment).
Stel het leven op aarde sterft uit over 2 millimeter.
Hoeveel % kans is er dan dat er leven op de planeet Aarde gevonden is als er een "steekproef" gedaan wordt?
inb4: observeerbare sporen van leven persisteren nog 5 millimeter bijvoorbeeld.

TL;DR: er bestaat een kans dat er op andere planeten binnen ons zonnestelsel, leven plaats heeft gevonden, maar al lang uitgestorven zijn of nooit verder geëvolueerd geweest zijn dan ééncelligen bijvoorbeeld.

Nog een toevoeging, waarom lijken mensen alleen waarde te hechten aan "intelligent buitenaards leven"? Het is al super bruut als er wat voor vorm van leven ook gevonden wordt ergens...

---------- Toegevoegd om 13:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:50 ----------

De genoemde nummers zijn hypotetisch/arbitrair

---------- Toegevoegd om 13:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:53 ----------

De genoemde nummers zijn hypotetisch/arbitrair

Grootste arrogantie is nog altijd, denken dat wij de hoogste vorm van intelligent leven zijn.

Grootste arrogantie is nog altijd, denken dat wij de hoogste vorm van intelligent leven zijn.

ach wat irritant die "pseude-deepness", de mogelijkheid bestaat inderdaad. Maar leer nou eens het idee te waarderen dat het vinden van buitenaards leven op zich al fucking bruut is ONGEACHT hoe intelligent het is.

Heb hem helemaal gekeken :D. Moet zeggen er zitten veel onduidelijke dingen tussen maar toch, ze tonen honderden bewijzen in het filmpje die nog nooit gezien zijn geweest. De vraag is nu of het een hoax is of niet..

ach wat irritant die "pseude-deepness", de mogelijkheid bestaat inderdaad. Maar leer nou eens het idee te waarderen dat het vinden van buitenaards leven op zich al fucking bruut is ONGEACHT hoe intelligent het is.

Waarom vind je dat bruut?
Hier op aarde vinden we ook nog regelmatig onbekende beesten.

Terug
Naar boven