MuscleMeat

Alistair overeem vs junior dos santos

Peiling Peiling Alistair overeem vs junior dos santos wie wint?

• Totaal stemmers
    153
sow vette trailer hey :P sta nu al te springen op het gevecht :D

Ik heb paar video's gekeken van JDS, maar ik vind hem niet bepaald iets speciaals met hem mee dragen. En ik zie ook geen reden waarom hij wel van Overreem zou kunnen winnen.

En dat over die kin, vind ik beetje onzin, hij is ook gewoon een mens die ook gewoon last aan z'n poten krijgt bij voldoende low-kicks, lever stoten en op de plecsus solaris.

JDS is echt goed. Domineerde al zijn gevechten met een ontzettend hoog knockout gehalte.

En over de kin gesproken.. Tuurlijk zijn ze allemaal mensen. Maar de een kan meer klappen krijgen dan de ander. Roy Nelson is een voorbeeld die niet neer te krijgen is.

ligt alistair er nu echt uit vanwege vermoeden van verboden middelen?

Op 21 april stond dit op mma news
Dana White just hit his twitter account with some wild news. According to the UFC president, Alistair Overeem is officially out of his proposed UFC 146 title fight with reigning champion Junior Dos Santos. Filling the void will be none other than former champion and top three contender, Frank Mir.

Moments ago White dropped this intriguing bit of info for the twitter world to soak up: “Taking off to Atlanta!!!! May 26th is now Mir vs JDS for the HW title in Las Vegas at the MGM Grand.”

Certainly not a surprise to most familiar with the Nevada State Athletic Commission’s strict policies, this news does still carry a bit of sting, as many fans considered Overeem versus Dos Santos to be one of the biggest heavyweight fights in MMA history. That said, if anyone is deserving of a shot in the current UFC heavyweight landscape, it’s Mir, who’s picked up three consecutive victories, including stoppages over Antonio Rodrigo Nogueira and Mirko Crocop.

Word on Cain Velasquez’s new opponent or whether or not he’ll even participate on the card still has yet to be announced.

bron: www.mmanews.com

Nieuwe tegnstander voor Cain velasquez is Antonio silva

Lekker hoor. net ringsports gelezen leuk stukje over Alistair en JDS, lees ik dit weer. Tja het is niet anders.

Je was sowieso al mijn held, maar jij wist dit tot vandaag dus nog niet?:D:D

Nee sorry Lenny had even andere bezigheden. Je hebt van de bezigheden waarvan je denkt ach kost maar een paar uur tijd. Vervolgens worden die uurtjes dagen en voor je het weet vliegen de weken voorbij.:)

---------- Post toegevoegd Thu 10 May 2012 om 10:03 ----------

Kan toch? Misschien was Damo even druk om de forum's te volgen, dat heb je wel eens. Vanuit de gewone media krijg je dit soort dingen niet mee.

Inderdaad Tremendes. :)

Terug
Naar boven