Fitness Seller

All-Round schema

Tupac4Life

Novice
Waardering
0
Lengte
1m96
Massa
74kg
Beste bodybuilders,
Ik heb hier een schema die ik van plan ben per 8-2-2010 te gaan volgen, ik heb hem zelf op gesteld. Mijn vraag was dan ook wat vinden jullie ervan?
Training schema
Maandag: 30 Minuten hardlopen – 30 Minuten fitness + dumbbell oefeningen – Boks conditie & combinaties – Buikspier oefeningen (3 setjes van 20 herhalingen) – 50x opdrukken.
Dinsdag: 30 Minuten hardlopen – 30 Minuten fitness + dumbbell oefeningen – Boks conditie & combinaties – Buikspier oefeningen (3 setjes van 20 herhalingen) – 50x opdrukken.
Woensdag: Rust dag
Donderdag: 30 Minuten hardlopen – 30 Minuten fitness + dumbbell oefeningen – Boks conditie & combinaties – Buikspier oefeningen (3 setjes van 20 herhalingen) – 50x opdrukken.
Vrijdag: 30 Minuten hardlopen – 30 Minuten fitness + dumbbell oefeningen – Boks conditie & combinaties – Buikspier oefeningen (3 setjes van 20 herhalingen) – 50x opdrukken.
Zaterdag: Rust dag
Zondag: 30 Minuten hardlopen – 30 Minuten fitness + dumbbell oefeningen – Boks conditie & combinaties – Buikspier oefeningen (3 setjes van 20 herhalingen) – 50x opdrukken.
Doel: Ik wil graag een strak lichaam voor in de zomer, en zodra ik 18 word 23 September wil ik graag op boksen gaan.
- Six- pack
- Bredere armen
- Strakker Lichaam
- Zelfvertrouwen
- En een goeie conditie.
Ik begin nu per direct met gezond eten, dit was op heden niet zo! Heeft iemand nog tips voor mij of een beter training schema? Ik wil graag veel kritiek voor eventuele verbeterpunten of effectievere mogelijkheden. Ik heb op het moment een redelijk dik buikje, en wil die zo graag zo snel mogelijk weg hebben. Ik heb gehoord dat jullie er op deze site wel raad mee weten, zou iemand mij a.u.b. kunnen helpen d.m.v. informatie of een beter training schema en graag wil ik horen of dit schema redelijk tot goed is? Ik zou de desbetreffende personen erg dankbaar zijn.
Met vriendelijk groet, Jason

Valt weinig over te zeggen, al kan ik waarschijnlijk al wel voorspellen dat je te veel traint. Wat bedoel je precies met dumbbell oefening/fitness?
De enige tip die ik je nu kan geven is de krachttraining voor de cardio te doen. Dit maakt de zowel de krachttraining als de vetverbranding effectiever.

je doet teveel hetzelfde en teveel achter elkaar
train liever alles op aparte dagen

bijv. maandag doe je rennen en daarna (bijv. in de avond) bokstraining.
en dan dinsdag 1 uurtje goed fitnessen met voornamelijk compound oefeningen (& intensiteit!)
dan woensdag rustdag
dan donderdag doe je bijvoorbeeld weer conditietraining en boksen
vrijdag weer krachttraining met hoge intensiteit (voornamelijk compounds!)
zaterdag rustdag
zondag krachttraining met veel reps + wat cardio

dit is slechts een voorbeeld, je kan het aanpassen zoals je wilt

Terug
Naar boven