AndroidHealthClinic

all stars, goed om te squatten?

• Topic Starter Topic Starter
Je kan ze toch gewoon altijd aantrekken? Bij elke oefening heb je er baat bij dat je stevig staat en in balans bent.

Dat vind ik altijd zo link, die gasten die op slippers/blote voeten trainen. Als er een dumbbell of gewicht schijf op valt is het klaar met je voetje.

Een all star is ook niet bestendig tegen een dumbbell imo, wel dan? Ik ga kijken wat ik zie staan, het goedkoopste neem ik. :thumbs:

Als je dan schoenen aanhebt, is het wel makkelijker om je afgehakte tenen te lokaliseren.

Je kan ze toch gewoon altijd aantrekken? Bij elke oefening heb je er baat bij dat je stevig staat en in balans bent.

Dat vind ik altijd zo link, die gasten die op slippers/blote voeten trainen. Als er een dumbbell of gewicht schijf op valt is het klaar met je voetje.

As if een stukje stof/leer zoveel bescherming biedt.

Squatten op zaalvoetbalschoenen gaat goed. Ik heb de mijne gekocht voor 25 euro bij de bristol. :)

ik heb goedkope umbro zaalvoetbal schoenen dunne zool sta je ook goed stevig mee ook kan je er gewoon goed mee hardlopen

Ik draag enkel nog Allstars . Overal .

ik heb goedkope umbro zaalvoetbal schoenen dunne zool sta je ook goed stevig mee ook kan je er gewoon goed mee hardlopen

ik heb hele dure nike zaalschoenen en voor hardlopen zijn ze waardeloos. Om te squatten zijn ze van veel te soepel en zolen ook te smal.

Die van mij zijn ook stug. Ik denk wel stugger dan die allstars eerlijk gezegd.

Squaten + deadlifts ownen op allstars

Adema doet zelfs zn strongman wedstrijden op all-stars :P

Ik draag altijd zaalvoetbalschoentjes van munich.
ik kan geen bal raken maar ze zitten gewoon goed en het is maar een dun zooltje!

Ik squat ook op me allstar ik bind ze tijdens het squatten wel STRAK op me poten heen geeft een stevig stabiel gevoel.

Maar zo een wijf bij ons achter de balie zei een keer tegen me : jaa het is de bedoeling dat je sportschoenen aantrekt als je hier wilt trainen en allstars zijn geen sportschoenen. Dus ik zei: geef is die sport & fitness ben toen ff gaan bladeren naar de powerlifting gedeelte:o en wees dr dat zelfs pro's in allstars squatten. Gelijik nooit meer iets van dat kleine hobbit gehoord:rolleyes:

ANYWAY allstars RULE het is de schoen voor alles. Trek het zelf onder me pantalon aan als ik moet werken (horeca)

blote voeten of sokken werkt prima.

ik squat altijd op me pumps.

Terug
Naar boven